Bárbara Rey no participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de 'Supervivientes'

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | CUATRO

 

Quan queden pocs dies per a què comence una nova edició de ‘Supervivientes’, Telecinco encara no ha donat a conéixer la llista definitiva dels concursants. I és que tot i que en diferents programes de la cadena s’han anat desvelant diversos noms de famosos que sí que viatjaran a Hondures, encara queden alguns noms per confirmar.

 

Una de les possibles protagonistes que sonava amb molta força per a participar en el concurs de supervivència de Telecinco era Bárbara Rey, però sembla que, finalment, la vedette ha decidit rebutjar la proposta i ella mateixa ho ha explicat a través de les seues xarxes socials.

 

Segons publica la revista ‘Semana’, Bárbara Rey ha utilitzat les ‘stories’ del seu Instagram per a informar als seus seguidors que no anirà, tot i que no ha especificat els motius de la seua decisió: «Jo anava a anar a ‘Supervivientes’, però ja no vaig».

 

Bárbara Rey diu «no» a ‘Supervivientes’

D’aquesta manera, els fans de Bárbara Rey es tornaran a quedar amb les ganes de veure a la vedette concursant a l’illa, com ja els va passar en l’edició de l’any 2018, quan la productora també ho va intentar sense èxit. I és que a la vedette no li va convéncer l’oferta de mig milió d’euros que li va oferir la productora, i la va rebutjar. Així, els seguidors del programa hauran d’esperar, com a mínim, a una altra edició del concurs per a veure-la saltar des de l’helicòpter.

 

Una altra inesperada baixa

Un altre cas similar al de Bárbara Rey ha sigut el de la guanyadora de la cinquena edició de ‘Gran Hermano’, Fresita. El seu nom també va sonar amb molta força per a participar a ‘Supervivientes 2019’, però ella mateixa va anunciar, a través de les seues xarxes socials, que no viatjaria a l’illa, i culpava d’aquesta decisió de la productora a Isabel Pantoja.

 

Fresita va utilitzar Instagram per a informar als seus seguidors que tot i haver negociat amb Telecinco i Bulldog TV la seua participació en el ‘reality’, finalment no participaria en la nova edició de ‘Supervivientes’: «Sí, el meu perfil estava en negociacions, però finalment ha caigut per altres perfils nous i d’última hora».

 

A més, l’exguanyadora de ‘Gran Hermano’ va afegir un comentari fent referència a Isabel Pantoja, a qui responsabilitza de la seua no participació: «Va per vosaltres ‘realities’… No per tindre més cache eres més important… Tots som éssers humans… Jo cap avant. #SiYoFueraCantanteHaríaConciertos».

 

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seva no participació

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seua no participació | INSTAGRAM

 

La llista dels concursants confirmats:

Els quatre presentadors de 'Supervivientes 2019'

Els quatre presentadors de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

A més del fitxatge estrella d’Isabel Pantoja per a aquesta nova edició, Telecinco també ha confirmat la participació a ‘Supervivientes 2019’ dels següents famosos: Colate Vallejo, exparella de Paulina Rubio; Omar Montes; els presentadors Carlos Lozano i Mónica Hoyos; el concursant d»Hermano Mayor’ Dakota; el youtuber Oto Vans; i la periodista Chelo García Cortés.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.