Bárbara Rey no participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de 'Supervivientes'

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | CUATRO

 

Quan queden pocs dies per a què comence una nova edició de ‘Supervivientes’, Telecinco encara no ha donat a conéixer la llista definitiva dels concursants. I és que tot i que en diferents programes de la cadena s’han anat desvelant diversos noms de famosos que sí que viatjaran a Hondures, encara queden alguns noms per confirmar.

 

Una de les possibles protagonistes que sonava amb molta força per a participar en el concurs de supervivència de Telecinco era Bárbara Rey, però sembla que, finalment, la vedette ha decidit rebutjar la proposta i ella mateixa ho ha explicat a través de les seues xarxes socials.

 

Segons publica la revista ‘Semana’, Bárbara Rey ha utilitzat les ‘stories’ del seu Instagram per a informar als seus seguidors que no anirà, tot i que no ha especificat els motius de la seua decisió: «Jo anava a anar a ‘Supervivientes’, però ja no vaig».

 

Bárbara Rey diu «no» a ‘Supervivientes’

D’aquesta manera, els fans de Bárbara Rey es tornaran a quedar amb les ganes de veure a la vedette concursant a l’illa, com ja els va passar en l’edició de l’any 2018, quan la productora també ho va intentar sense èxit. I és que a la vedette no li va convéncer l’oferta de mig milió d’euros que li va oferir la productora, i la va rebutjar. Així, els seguidors del programa hauran d’esperar, com a mínim, a una altra edició del concurs per a veure-la saltar des de l’helicòpter.

 

Una altra inesperada baixa

Un altre cas similar al de Bárbara Rey ha sigut el de la guanyadora de la cinquena edició de ‘Gran Hermano’, Fresita. El seu nom també va sonar amb molta força per a participar a ‘Supervivientes 2019’, però ella mateixa va anunciar, a través de les seues xarxes socials, que no viatjaria a l’illa, i culpava d’aquesta decisió de la productora a Isabel Pantoja.

 

Fresita va utilitzar Instagram per a informar als seus seguidors que tot i haver negociat amb Telecinco i Bulldog TV la seua participació en el ‘reality’, finalment no participaria en la nova edició de ‘Supervivientes’: «Sí, el meu perfil estava en negociacions, però finalment ha caigut per altres perfils nous i d’última hora».

 

A més, l’exguanyadora de ‘Gran Hermano’ va afegir un comentari fent referència a Isabel Pantoja, a qui responsabilitza de la seua no participació: «Va per vosaltres ‘realities’… No per tindre més cache eres més important… Tots som éssers humans… Jo cap avant. #SiYoFueraCantanteHaríaConciertos».

 

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seva no participació

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seua no participació | INSTAGRAM

 

La llista dels concursants confirmats:

Els quatre presentadors de 'Supervivientes 2019'

Els quatre presentadors de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

A més del fitxatge estrella d’Isabel Pantoja per a aquesta nova edició, Telecinco també ha confirmat la participació a ‘Supervivientes 2019’ dels següents famosos: Colate Vallejo, exparella de Paulina Rubio; Omar Montes; els presentadors Carlos Lozano i Mónica Hoyos; el concursant d»Hermano Mayor’ Dakota; el youtuber Oto Vans; i la periodista Chelo García Cortés.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.