Bárbara Rey no participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de 'Supervivientes'

Bárbara Rey tampoc participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | CUATRO

 

Quan queden pocs dies per a què comence una nova edició de ‘Supervivientes’, Telecinco encara no ha donat a conéixer la llista definitiva dels concursants. I és que tot i que en diferents programes de la cadena s’han anat desvelant diversos noms de famosos que sí que viatjaran a Hondures, encara queden alguns noms per confirmar.

 

Una de les possibles protagonistes que sonava amb molta força per a participar en el concurs de supervivència de Telecinco era Bárbara Rey, però sembla que, finalment, la vedette ha decidit rebutjar la proposta i ella mateixa ho ha explicat a través de les seues xarxes socials.

 

Segons publica la revista ‘Semana’, Bárbara Rey ha utilitzat les ‘stories’ del seu Instagram per a informar als seus seguidors que no anirà, tot i que no ha especificat els motius de la seua decisió: «Jo anava a anar a ‘Supervivientes’, però ja no vaig».

 

Bárbara Rey diu «no» a ‘Supervivientes’

D’aquesta manera, els fans de Bárbara Rey es tornaran a quedar amb les ganes de veure a la vedette concursant a l’illa, com ja els va passar en l’edició de l’any 2018, quan la productora també ho va intentar sense èxit. I és que a la vedette no li va convéncer l’oferta de mig milió d’euros que li va oferir la productora, i la va rebutjar. Així, els seguidors del programa hauran d’esperar, com a mínim, a una altra edició del concurs per a veure-la saltar des de l’helicòpter.

 

Una altra inesperada baixa

Un altre cas similar al de Bárbara Rey ha sigut el de la guanyadora de la cinquena edició de ‘Gran Hermano’, Fresita. El seu nom també va sonar amb molta força per a participar a ‘Supervivientes 2019’, però ella mateixa va anunciar, a través de les seues xarxes socials, que no viatjaria a l’illa, i culpava d’aquesta decisió de la productora a Isabel Pantoja.

 

Fresita va utilitzar Instagram per a informar als seus seguidors que tot i haver negociat amb Telecinco i Bulldog TV la seua participació en el ‘reality’, finalment no participaria en la nova edició de ‘Supervivientes’: «Sí, el meu perfil estava en negociacions, però finalment ha caigut per altres perfils nous i d’última hora».

 

A més, l’exguanyadora de ‘Gran Hermano’ va afegir un comentari fent referència a Isabel Pantoja, a qui responsabilitza de la seua no participació: «Va per vosaltres ‘realities’… No per tindre més cache eres més important… Tots som éssers humans… Jo cap avant. #SiYoFueraCantanteHaríaConciertos».

 

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seva no participació

Fresita responsabilitza a Isabel Pantoja de la seua no participació | INSTAGRAM

 

La llista dels concursants confirmats:

Els quatre presentadors de 'Supervivientes 2019'

Els quatre presentadors de ‘Supervivientes 2019’ | TELECINCO

 

A més del fitxatge estrella d’Isabel Pantoja per a aquesta nova edició, Telecinco també ha confirmat la participació a ‘Supervivientes 2019’ dels següents famosos: Colate Vallejo, exparella de Paulina Rubio; Omar Montes; els presentadors Carlos Lozano i Mónica Hoyos; el concursant d»Hermano Mayor’ Dakota; el youtuber Oto Vans; i la periodista Chelo García Cortés.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig per 42 graus al sud del litoral de València i Alacant este dijous

Aemet ha activat per a este dijous l’avís roig al litoral sud de València i d’Alacant per màximes de fins a 42 graus, amb altres avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tot el territori valencià.

Gonzalo Villar confia en un Elx fort per a iniciar LaLiga amb garanties

El migcampista de lElx Gonzalo Villar remarca la duresa de la pretemporada amb Martín Anselmi per a arribar en les millors condicions a LaLiga i mantindre la mentalitat guanyadora del tram final del curs passat.

Dos jugadors del València Basket, citats amb Espanya per a la finestra del Mundial 2027

Álvaro Cárdenas i Mario Saint-Supéry formen part de la llista de quinze jugadors que ha cridat Chus Mateo per a la finestra de classificació del Mundial 2027 del mes dagost.

Més de la mitat dels bebés menors d’un any ja està escolaritzada a Espanya

Gairebé huit de cada deu xiquets menors de dos anys estan escolaritzats a Espanya i el 52 % dels bebés d’un any acuden a escoles infantils, mentres el Ministeri d’Educació prepara una llei per a dignificar la professió de les educadores.

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.