Barceló: «Seré l’última en vacunar-me. El capità sempre ha de ser l’últim en abandonar el barco»

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat este dimarts que ella no s’ha vacunat contra el Covid-19 i de fet ha afirmat que serà l’última en fer-ho: «Com aquell que diu, el capità sempre ha de ser l’últim a abandonar el barco, per tant seré l’última en vacunar-me».

 

Barceló, en una entrevista en Debat Obert de la 8 Mediterrani, preguntada per les irregularitats que s’estan detectat en l’ordre d’administració dels vials contra el SARS-CoV-2, ha recalcat que «totes les comunitats autònomes han de vacunar per l’ordre en el qual s’ha establit» en l’Estratègia del Ministeri.

 

D’altra banda, ha advertit que tots els indicadors posen de manifest que la situació del territori valencià és d’«un alt risc». Per tant, ha apel·lat a «la responsabilitat dels ciutadans perquè complisquen amb totes les mesures que s’han establit».

 

En eixe sentit, ha comentat que no els agradaria «haver d’hospitalitzar a ningú sinó continuar portant esta situació en la mesura que siga possible sense més ingressos, que a voltes acaben en les UCI amb un desenllaç que a voltes és terrible».

Últimes notícies

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.