Barrera defensa la coordinació entre cossos de policia per a ‘perseguir a les màfies responsables de l’ocupació’

Ejemplo de shortcode con estilo
Vicente Barrera, vicepresident primer i conseller de Cultura i Esport, defensa la coordinació entre cossos de policia per identificar i perseguir les màfies d'ocupació il·legal d'habitatges. Durant la visita al Campello, ha expressat la necessitat de recuperar la seguretat i la tranquil·litat en els barris afectats.

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

El vicepresident primer i conseller de Cultura i Esport, Vicente Barrera, ha defensat la coordinació entre cossos de policia per a «identificar i perseguir les màfies, responsables de l’ocupació en els barris».

Així s’ha pronunciat aquest divendres Barrera, durant la seua visita al municipi del Campello, que ha efectuat acompanyat per la consellera de Justícia i Interior, Elisa Núñez, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

Barrera ha manifestat la seua «preocupació per l’ocupació il·legal dels habitatges» i ha assenyalat que l’objectiu de la Generalitat és «retornar la seguretat, la tranquil·litat a propietaris i veïns». «Seguirem prenent totes les mesures que estiguen en la nostra mà, dins de les nostres competències, per a lluitar contra aquesta xacra», ha sostingut.

Per la seua banda, Núñez ha indicat que han parlat «d’immigració il·legal», que ha apuntat que és «un tema incòmode, però és necessari parlar d’ell». «Sobretot quan el Departament de Seguretat Nacional també emet un informe en el qual assenyala que la immigració il·legal és un dels grans riscos que planteja per a l’Estratègia Nacional de Defensa», ha afirmat.

Així mateix, ha exigit al Govern d’Espanya que dote a les forces i cossos de seguretat de l’Estat «dels efectius que realment necessita per a poder fer front a aquests casos d’inseguretat ciutadana; que desenvolupe una política migratòria que frene l’efecte anomenada; que perseguisca amb contundència les màfies que trafiquen amb persones i que juguen amb les seues vides i els seus somnis».

A més, també ha demanat «l’expulsió immediata d’aquells immigrants il·legals que cometen delictes greus o fins i tot d’aquells que hagen fet comissió continuada de delictes lleus».

«Des de la Conselleria de Justícia i Interior hem reactivat una eina, que és l’Observatori de Seguretat, amb el qual anem a poder tenir dades reals de la inseguretat que tenim a la Comunitat Valenciana i desenvolupar aquelles eines i elements per a poder atallar-la d’arrel», ha apuntat.

Els dos membres del Consell han visitat el Jutjat de Pau i s’han reunit amb policies locals del municipi.

Últimes notícies

Moleiro demana perdó després del 0-6 del Villarreal

Moleiro ha demanat perdó a l’afició després de la derrota per 0-6 del Villarreal davant del París Saint-Germain en la Lliga de Campions. El migcampista ha assenyalat la falta d’actitud i ha demanat aprendre del partit abans del compromís de diumenge.

El Villarreal cau per 0-6 davant el París Saint-Germain

El París Saint-Germain ha golejat el Villarreal per 0-6 en la Liga de Campeones, amb un 0-4 al descans. Fabián Ruiz ha sigut el jugador més destacat del conjunt francés.

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.