VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)
El director Territorial Est de BBVA, José Manuel Mieres, ha afirmat que el trasllat de la seu social de Banc Sabadell des d’Alacant a Catalunya «no canvia l’interès» per que l’OPA «arribe a bon terme» ni les «bondats» que l’operació suposa «per al conjunt d’Espanya».
Així ho ha assenyalat, durant un esmorzar informatiu a València per a presentar l’informe de la situació de la Comunitat Valenciana, a preguntes dels mitjans sobre com valora la decisió de Banc Sabadell de moure la seua seu social des d’Alacant a Catalunya, d’on es va traslladar en 2017.
«Sense entrar a valorar (la decisió), per a nosaltres no canvia l’interès per que l’operació arribe a bon terme. Seguim pensat que és una operació molt interessant per a la societat, per als accionistes dels dos bancs, per als clients de tots dos bancs», ha dit Mieres.
En la mateixa línia, ha afegit: «No canvia la nostra visió de l’operació ni de les bondats per al conjunt d’Espanya».










