Anuncios

Berta Peiró García i Lucía García Rivera, falleres majors de València per al 2025

Seguint el rigorós protocol establert per a un acte tan especial i esperat com este, l’alcaldessa de València, Maria José Català ha realitzat esta vesprada la ‘Telefonada’ que ha fet esclatar d’alegria les que seran les màximes representants de les Falles del 2025.

Així doncs, Berta Peiró García i Lucía García Rivera són les flamants falleres majors de València. Les triades entre les 26 finalistes, tindran hui, 15 d’octubre, marcat ja als cors com el dia de la seua elecció i proclamació.

Anuncios

Berta, de la comissió Ripalda-Beneficència-Sant Ramon i Llúcia, de la falla Arxiduc Carles-Xiva, seran les màximes representants i ambaixadores falleres acompanyades de les respectives Corts d’Honor.

Noa Domínguez (falla Serra Martés-Miguel Servet), Mar Belenguer (Ramon de Rocafull-Comte d’Alaquàs), Lourdes Figueres (Doctor Serrano-Carles Cervera-Clero), Julia Medina (General Pando-Serrano Flores), Ainhoa ​​Gómez Pere-Mare de Déu de la Vallivana), Llúcia Martínez (Plaça de la Mercè), Valeria Martínez (Carcaixent-Compromís de Casp), Lourdes Serrano (Alemanya-El Batxiller), Mònica García (Av. de França-Alfred Toran i Olmos) ), Inés Bordás (Pintor Maella-França-Menorca), Martina Fas (Plaça de la Moreria) i Cayetana Rebollo (Rosari-Plaça Calabuig), a la Tall xiquetil.

I pel que fa a la cort d’honor de la fallera major de València del 2025 la conformaran Carla Marcos (falla Marià Benlliure-Sèquia de Tormos), Carolina Torres (Mestre Arambul Sanz-Campanar), Beatriz Navarro (Riu Segura de Forn d’Alcedo), Carme Montes (Sant Antoni), Claudia Ausina (Rubén Dario-Fra Lluís Colomer), Maria Sanmiguel (Montortal-Torrefiel), Maria Mahiques (Goya-Brasil), Carolina Roda (Molinell-Alboraia), Lucía Latorre (Regne de València-Duc de Calàbria), Paula Fernández (Regne de València-Císcar), Claudia Sáez (Bilbao-Maximilià Thous) i Mireia Mansilla (França-Alfred Toran i Olmos)

Amb l’emoció desbordada entre les candidates i el seu entorn faller, l’acte ha complert l’explosió de sentiments pròpia d’un dia com el de hui. De fet, la televisió autonòmica valenciana, À Punt ha organitzat una macro dispositiu especial per seguir en directe este moment.

Màxima emoció quan després del Ple Extraordinari s’ha lliurat el sobre a l’alcaldessa a l’emblemàtic ‘saló de vidre’ perquè posteriorment, la primera edil es dirigís a realitzar esta “telefonada” que ha canviat la vida a les ja ‘Falleres majors de València del 2025′Berta i Lucía.

ESTE DIMARTS, LA PROCLAMACIÓ

Este dimarts, 15 d’octubre, tindrà lloc l’acte de proclamació de les falleres majors a l’Hemicicle de l’Ajuntament, on Berta Peiró i Lucía García es dirigiran a tots els fallers després de ser proclamades com a tals. L’acte, que començarà a les 19.30 hores, comptarà amb l’assistència de les falleres del 2024, Mª Estela Arlandis i Marina García, i corts d’honor, així com amb les representants de les festes germanes de Castelló i Alacant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios