Bertín Osborne s’emociona parlant de la malaltia del seu fill

 

Bertín Osborne, que acaba de fitxar per ‘Viva la Vida’, ha acudit a un acte en el dia Mundial de la Paràlisi Cerebral. El presentador ha anat acompanyat de la seua dona i del seu fill Kike, que va nàixer amb una lesió cerebral que l’ha mantingut en l’hospital en diferents ocasions.

 

Durant l’acte, Bertín no va poder evitar emocionar-se en parlar de la malaltia del seu fill i de tot el que això comporta, ja que la paràlisi impedix que Kike puga créixer amb normalitat. «Hui és un dia molt especial perquè, a més del Dia Internacional de la paràlisi cerebral, és l’aniversari de la nostra fundació. És el dia mundial de les persones invisibles», començava dient el presentador de Mediaset, per a després afegir que «Són persones brillants que estan tancades en un cos que no els pertany».

 

L’ajuda i el respecte són dos elements crucials

Enmig del seu discurs, Bertín ha volgut deixar clara la seua intenció d’ajudar a altres famílies que es troben en la mateixa situació que Kike. «No amagarem a Kike com es feia abans. Preferim conscienciar a les famílies que no tenen xiquets amb problemes per a que, quan els seus xiquets vages a l’escola i vegen als nostres, no els facen burles. Continua havent discriminació. És natural perquè hi ha una falta de coneiximent. Potser no poden jugar al futbol amb ells, però sí que els poden pegar un bes i un abraç», assegurava el presentador.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PPCV dona per agonitzant al sanchismo i dubte del futur del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, dona per esgotat el sanchismo, reclama eleccions generals urgents i qüestiona l'impacte en el PSPV i en els seus socis.

El Marq obri al juny la gran mostra d’or prehispànic de Colòmbia a Espanya

El Museu Arqueològic d'Alacant inaugurarà el 29 de juny l'exposició itinerant amb el major préstec d'or de Colòmbia a Espanya, amb més de 290 peces prehispàniques.

Queralt Casas s’acomiada del València Basket després de set temporades històriques

Queralt Casas no renovarà amb el València Basket i tancarà el 30 de juny una etapa de set temporades com a capitana i referent en l'etapa més exitosa del club.

Les regions líders en automoció d’Europa exigixen més pes en la política industrial de la UE

Les 41 regions de l'Aliança de les Regions amb Indústria d'Automoció aproven en Bizkaia la Declaració de Bilbao, en la qual reclamen un paper central en la transició industrial i en el futur del sector a la UE.

Pérez Llorca demana la fi de la vaga docent i apel·la al sentit comú

Pérez Llorca urgix als sindicats docents a posar fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, defén avanços en la negociació i reclama recuperar el sentit comú i el diàleg.

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.