Un Bizum per a Luis Medina: Twitter s’uneix per a salvar a l’aristòcrata

Nous detalls sobre el cas de les comissions per les màscares a Madrid en el pitjor de la pandèmia. La setmana passada vam conéixer que segons la Fiscalia els empresaris Luis Medina Abascal i  Alberto Luceño Cerón van estafar a l’Ajuntament de Madrid amb la venda de material sanitari defectuós per 10,8 milions d’euros. Després van utilitzar els seus guanys per a comprar-se un iot, un habitatge, cotxes esportius, rellotges de luxe, etc.

I després va transcendir que Medina ha sigut imputat i, segons els mitjans, ha abandonat Espanya fins que haja de presentar-se davant el jutge, pel que sembla. Anem, que l’aristòcrata s’ha marcat ‘un Borbón’.

L’última notícia, i que més conya alhora que indignació ha generat en les xarxes socials, és que el jutge busca un nou mecanisme per a poder embargar de manera preventiva els béns al marqués de Villalba. El titular del Jutjat d’Instrucció Número 47 de Madrid, Adolfo Carretero, ha dictat una provisió on constata que el jutjat no ha pogut ara com ara procedir a l’embargament dels comptes bancaris de Luis Medina al no comptar amb més de 250 euros en el marc de la investigació per una presumpta estafa a l’Ajuntament de Madrid en la compra de màscares per a la ciutat.

En concret, l’instructor sosté que l’investigat té els seus comptes sense saldo, “ja que en l’actualitat només té saldo positiu en una d’elles per valor de 247,26 euros“.

Si cadascun de nosaltres posem un euro, podem ajudar a Luis medina davant aquesta terrible situació que està patint, sense diners en el banc i els seus béns embargats pels fiscals d’esquerres. Siguem solidaris amb Luis Medina! Mana un Bizum“, ha publicat Enrique Quintanilla a través del seu compte de Twitter. I és que aquest dimecres l’actualitat ha donat un gir de 360 graus.

La societat ha estat tota la setmana pensant que Luis Medina, juntament amb el seu company  Alberto Luceño, havien estafat – o no- a l’Ajuntament de Madrid cobrant un pasturatge per unes màscares, test i equipament mèdic que no eren útils ni per a jugar en l’esbarjo. Però l’actualitat judicial ha fet un tomb al cas: el jutge no ha pogut embargar els comptes de Luis Medina perquè, SORPRESA!, només té 247 euros i, per tant, és pobre de necessitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.