Un Bizum per a Luis Medina: Twitter s’uneix per a salvar a l’aristòcrata

Nous detalls sobre el cas de les comissions per les màscares a Madrid en el pitjor de la pandèmia. La setmana passada vam conéixer que segons la Fiscalia els empresaris Luis Medina Abascal i  Alberto Luceño Cerón van estafar a l’Ajuntament de Madrid amb la venda de material sanitari defectuós per 10,8 milions d’euros. Després van utilitzar els seus guanys per a comprar-se un iot, un habitatge, cotxes esportius, rellotges de luxe, etc.

I després va transcendir que Medina ha sigut imputat i, segons els mitjans, ha abandonat Espanya fins que haja de presentar-se davant el jutge, pel que sembla. Anem, que l’aristòcrata s’ha marcat ‘un Borbón’.

L’última notícia, i que més conya alhora que indignació ha generat en les xarxes socials, és que el jutge busca un nou mecanisme per a poder embargar de manera preventiva els béns al marqués de Villalba. El titular del Jutjat d’Instrucció Número 47 de Madrid, Adolfo Carretero, ha dictat una provisió on constata que el jutjat no ha pogut ara com ara procedir a l’embargament dels comptes bancaris de Luis Medina al no comptar amb més de 250 euros en el marc de la investigació per una presumpta estafa a l’Ajuntament de Madrid en la compra de màscares per a la ciutat.

En concret, l’instructor sosté que l’investigat té els seus comptes sense saldo, «ja que en l’actualitat només té saldo positiu en una d’elles per valor de 247,26 euros«.

«Si cadascun de nosaltres posem un euro, podem ajudar a Luis medina davant aquesta terrible situació que està patint, sense diners en el banc i els seus béns embargats pels fiscals d’esquerres. Siguem solidaris amb Luis Medina! Mana un Bizum«, ha publicat Enrique Quintanilla a través del seu compte de Twitter. I és que aquest dimecres l’actualitat ha donat un gir de 360 graus.

La societat ha estat tota la setmana pensant que Luis Medina, juntament amb el seu company  Alberto Luceño, havien estafat – o no- a l’Ajuntament de Madrid cobrant un pasturatge per unes màscares, test i equipament mèdic que no eren útils ni per a jugar en l’esbarjo. Però l’actualitat judicial ha fet un tomb al cas: el jutge no ha pogut embargar els comptes de Luis Medina perquè, SORPRESA!, només té 247 euros i, per tant, és pobre de necessitat.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU