6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un Bizum per a Luis Medina: Twitter s’uneix per a salvar a l’aristòcrata

Nous detalls sobre el cas de les comissions per les màscares a Madrid en el pitjor de la pandèmia. La setmana passada vam conéixer que segons la Fiscalia els empresaris Luis Medina Abascal i  Alberto Luceño Cerón van estafar a l’Ajuntament de Madrid amb la venda de material sanitari defectuós per 10,8 milions d’euros. Després van utilitzar els seus guanys per a comprar-se un iot, un habitatge, cotxes esportius, rellotges de luxe, etc.

I després va transcendir que Medina ha sigut imputat i, segons els mitjans, ha abandonat Espanya fins que haja de presentar-se davant el jutge, pel que sembla. Anem, que l’aristòcrata s’ha marcat ‘un Borbón’.

L’última notícia, i que més conya alhora que indignació ha generat en les xarxes socials, és que el jutge busca un nou mecanisme per a poder embargar de manera preventiva els béns al marqués de Villalba. El titular del Jutjat d’Instrucció Número 47 de Madrid, Adolfo Carretero, ha dictat una provisió on constata que el jutjat no ha pogut ara com ara procedir a l’embargament dels comptes bancaris de Luis Medina al no comptar amb més de 250 euros en el marc de la investigació per una presumpta estafa a l’Ajuntament de Madrid en la compra de màscares per a la ciutat.

En concret, l’instructor sosté que l’investigat té els seus comptes sense saldo, “ja que en l’actualitat només té saldo positiu en una d’elles per valor de 247,26 euros“.

Si cadascun de nosaltres posem un euro, podem ajudar a Luis medina davant aquesta terrible situació que està patint, sense diners en el banc i els seus béns embargats pels fiscals d’esquerres. Siguem solidaris amb Luis Medina! Mana un Bizum“, ha publicat Enrique Quintanilla a través del seu compte de Twitter. I és que aquest dimecres l’actualitat ha donat un gir de 360 graus.

La societat ha estat tota la setmana pensant que Luis Medina, juntament amb el seu company  Alberto Luceño, havien estafat – o no- a l’Ajuntament de Madrid cobrant un pasturatge per unes màscares, test i equipament mèdic que no eren útils ni per a jugar en l’esbarjo. Però l’actualitat judicial ha fet un tomb al cas: el jutge no ha pogut embargar els comptes de Luis Medina perquè, SORPRESA!, només té 247 euros i, per tant, és pobre de necessitat.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.