10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un Bizum per a Luis Medina: Twitter s’uneix per a salvar a l’aristòcrata

Nous detalls sobre el cas de les comissions per les màscares a Madrid en el pitjor de la pandèmia. La setmana passada vam conéixer que segons la Fiscalia els empresaris Luis Medina Abascal i  Alberto Luceño Cerón van estafar a l’Ajuntament de Madrid amb la venda de material sanitari defectuós per 10,8 milions d’euros. Després van utilitzar els seus guanys per a comprar-se un iot, un habitatge, cotxes esportius, rellotges de luxe, etc.

I després va transcendir que Medina ha sigut imputat i, segons els mitjans, ha abandonat Espanya fins que haja de presentar-se davant el jutge, pel que sembla. Anem, que l’aristòcrata s’ha marcat ‘un Borbón’.

L’última notícia, i que més conya alhora que indignació ha generat en les xarxes socials, és que el jutge busca un nou mecanisme per a poder embargar de manera preventiva els béns al marqués de Villalba. El titular del Jutjat d’Instrucció Número 47 de Madrid, Adolfo Carretero, ha dictat una provisió on constata que el jutjat no ha pogut ara com ara procedir a l’embargament dels comptes bancaris de Luis Medina al no comptar amb més de 250 euros en el marc de la investigació per una presumpta estafa a l’Ajuntament de Madrid en la compra de màscares per a la ciutat.

En concret, l’instructor sosté que l’investigat té els seus comptes sense saldo, “ja que en l’actualitat només té saldo positiu en una d’elles per valor de 247,26 euros“.

Si cadascun de nosaltres posem un euro, podem ajudar a Luis medina davant aquesta terrible situació que està patint, sense diners en el banc i els seus béns embargats pels fiscals d’esquerres. Siguem solidaris amb Luis Medina! Mana un Bizum“, ha publicat Enrique Quintanilla a través del seu compte de Twitter. I és que aquest dimecres l’actualitat ha donat un gir de 360 graus.

La societat ha estat tota la setmana pensant que Luis Medina, juntament amb el seu company  Alberto Luceño, havien estafat – o no- a l’Ajuntament de Madrid cobrant un pasturatge per unes màscares, test i equipament mèdic que no eren útils ni per a jugar en l’esbarjo. Però l’actualitat judicial ha fet un tomb al cas: el jutge no ha pogut embargar els comptes de Luis Medina perquè, SORPRESA!, només té 247 euros i, per tant, és pobre de necessitat.

Últimes notícies

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.