Un Bizum per a Luis Medina: Twitter s’uneix per a salvar a l’aristòcrata

Nous detalls sobre el cas de les comissions per les màscares a Madrid en el pitjor de la pandèmia. La setmana passada vam conéixer que segons la Fiscalia els empresaris Luis Medina Abascal i  Alberto Luceño Cerón van estafar a l’Ajuntament de Madrid amb la venda de material sanitari defectuós per 10,8 milions d’euros. Després van utilitzar els seus guanys per a comprar-se un iot, un habitatge, cotxes esportius, rellotges de luxe, etc.

I després va transcendir que Medina ha sigut imputat i, segons els mitjans, ha abandonat Espanya fins que haja de presentar-se davant el jutge, pel que sembla. Anem, que l’aristòcrata s’ha marcat ‘un Borbón’.

L’última notícia, i que més conya alhora que indignació ha generat en les xarxes socials, és que el jutge busca un nou mecanisme per a poder embargar de manera preventiva els béns al marqués de Villalba. El titular del Jutjat d’Instrucció Número 47 de Madrid, Adolfo Carretero, ha dictat una provisió on constata que el jutjat no ha pogut ara com ara procedir a l’embargament dels comptes bancaris de Luis Medina al no comptar amb més de 250 euros en el marc de la investigació per una presumpta estafa a l’Ajuntament de Madrid en la compra de màscares per a la ciutat.

En concret, l’instructor sosté que l’investigat té els seus comptes sense saldo, «ja que en l’actualitat només té saldo positiu en una d’elles per valor de 247,26 euros«.

«Si cadascun de nosaltres posem un euro, podem ajudar a Luis medina davant aquesta terrible situació que està patint, sense diners en el banc i els seus béns embargats pels fiscals d’esquerres. Siguem solidaris amb Luis Medina! Mana un Bizum«, ha publicat Enrique Quintanilla a través del seu compte de Twitter. I és que aquest dimecres l’actualitat ha donat un gir de 360 graus.

La societat ha estat tota la setmana pensant que Luis Medina, juntament amb el seu company  Alberto Luceño, havien estafat – o no- a l’Ajuntament de Madrid cobrant un pasturatge per unes màscares, test i equipament mèdic que no eren útils ni per a jugar en l’esbarjo. Però l’actualitat judicial ha fet un tomb al cas: el jutge no ha pogut embargar els comptes de Luis Medina perquè, SORPRESA!, només té 247 euros i, per tant, és pobre de necessitat.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.