Dos concursants es donen el ‘sí, vullc’ en directe en À Punt

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki era la tercera volta que intentava casar-se | À Punt

 

Moment emotius el que es va viure la setmana passada en À Punt. La televisió valenciana va ser l’escenari d’un dels moments més tendres vistos en la nova televisió pròpia. I és que el divendres passat una parella de concursants del programa ‘Atrapa’m si pots’ va acabar en els altars.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Iñaki, de Xest i auxiliar d’infermeria en Rocafort | À Punt

 

Tot va començar l’última setmana de maig, quan els nous concursants es van presentar. Per un costat, hi havia Iñaki, de Xest, que confessava que havia anat a viure a Almenara «per amor». Posteriorment, entrava en el programa Aure, d’Almenara i que, com el presentador Eugeni Alemany explicava, «no era del tot desconegut per a Iñaki». Perquè, en realitat, Iñaki havia anat a viure a Almenara a causa de l’amor per Aure, amb qui ja havia intentat casar-se dos voltes amb anterioritat.

 

Atrapa'm si pots À Punt

Aure sobre Iñaki «És el xicon de la meua vida» | À Punt

 

Alemany, tan preguntador com sempre, li va estirar de la llengua a l’almenarenc. I eixe dilluns Aure admetia que Iñaki era «el xicon de la seua vida», però que encara que portaven 12 anys junts, quan havien intentat donar el ‘sí, vullc’, ho havien «deixat un poc en l’aire». Això sí, reconeixia que el dia que es casara, la boda seria «senzilla però bonica».

 

 

I es veu que Iñaki en va prendre nota, perquè el dijous va reconéixer en antena que «el millor regal que li podien fer en la vida era que Aure li diguera que ‘sí’ a una pregunta». I Alemany, conegut per conseguir grans reptes com l’emojipaella, va propiciar un trobament el divendres, últim dia dels concursants en el programa.

 

 

D’esta manera ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de preguntes i respostes de la vesprada d’À Punt, es va convertir en l’escenari romàntic que va portar a esta parella de boda. Iñaki va recordar a Aure que era la tercera volta que li ho demanava però com que «a la tercera va la bona», per fi, Aure li va donar el ‘Sí, vullc’ a Iñaki. Això sí, amb un anell prestat d’una convidada del públic, ja que els nuvis no havien dut cap anell per al compromís!

 

 

Últimes notícies

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.

El Front Abolicionista reclama a Les Corts mesures fermes contra la prostitució

Representants del Front Abolicionista s’han concentrat davant Les Corts per exigir una estratègia valenciana contra les violències sexuals i una llei estatal abolicionista del sistema prostitucional.

Eutanàsia a Ami, la rinoceronta de Bioparc València amb una malaltia irreversible

Bioparc València ha hagut de practicar l’eutanàsia a Ami, una jove rinoceronta blanca de 7 anys, després de patir una greu malaltia irreversible de la medul·la òssia que li causava un deteriorament accelerat de la salut.