11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Els Bombers apaguen un incendi originat a l’interior de les parets d’una casa a Dénia

Ahir a la matinada els Bombers van ser alertats per veïns de Dénia per un estrany succés; segons sembla eixia fum de les parets d'una casa però sense haver-hi cap tipus de flama que indicara que hi havia un incendi. Es desconeix per què les parets interiors de la casa, situada en l'extraradi de la localitat van començar a traure fum però el cert era que el fum emanava dels murs de la vivenda i a més tenia una elevada temperatura. Per a sufocar eixe 'incendi invisible' acudiren un vehicle de primera eixida i un altre de prefectura del parc de bombers de Dénia. Els bombers van fer un xicotet fora per a comprovar que dins de les parets hi havia efectivament flama. Es baralla que les flames de la xemeneia incendiaren l'aïllant interior dels envans i que arran d'això s'originara l'incendi interior, el qual, de no haver-se detectat a temps, podria haver calcinat la casa. La intervenció dels bombers, no va ser a pesar d'això fàcil i va començar a les 1.56 hores de la matinada i va finalitzar passades les 3 hores.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.