Els Bombers apaguen un incendi originat a l’interior de les parets d’una casa a Dénia

Ahir a la matinada els Bombers van ser alertats per veïns de Dénia per un estrany succés; segons sembla eixia fum de les parets d'una casa però sense haver-hi cap tipus de flama que indicara que hi havia un incendi. Es desconeix per què les parets interiors de la casa, situada en l'extraradi de la localitat van començar a traure fum però el cert era que el fum emanava dels murs de la vivenda i a més tenia una elevada temperatura. Per a sufocar eixe 'incendi invisible' acudiren un vehicle de primera eixida i un altre de prefectura del parc de bombers de Dénia. Els bombers van fer un xicotet fora per a comprovar que dins de les parets hi havia efectivament flama. Es baralla que les flames de la xemeneia incendiaren l'aïllant interior dels envans i que arran d'això s'originara l'incendi interior, el qual, de no haver-se detectat a temps, podria haver calcinat la casa. La intervenció dels bombers, no va ser a pesar d'això fàcil i va començar a les 1.56 hores de la matinada i va finalitzar passades les 3 hores.

Últimes notícies

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.