Ahir a la matinada els Bombers van ser alertats per veïns de Dénia per un estrany succés; segons sembla eixia fum de les parets d'una casa però sense haver-hi cap tipus de flama que indicara que hi havia un incendi. Es desconeix per què les parets interiors de la casa, situada en l'extraradi de la localitat van començar a traure fum però el cert era que el fum emanava dels murs de la vivenda i a més tenia una elevada temperatura. Per a sufocar eixe 'incendi invisible' acudiren un vehicle de primera eixida i un altre de prefectura del parc de bombers de Dénia. Els bombers van fer un xicotet fora per a comprovar que dins de les parets hi havia efectivament flama. Es baralla que les flames de la xemeneia incendiaren l'aïllant interior dels envans i que arran d'això s'originara l'incendi interior, el qual, de no haver-se detectat a temps, podria haver calcinat la casa. La intervenció dels bombers, no va ser a pesar d'això fàcil i va començar a les 1.56 hores de la matinada i va finalitzar passades les 3 hores.
Últimes notícies
Esports
Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026
Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.
Societat
Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València
Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.
Economia
Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista
La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.
Successos
Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet
La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.
Societat
L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis
Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.
Política
El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana
El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.
Economia
Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2
Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.
Economia
Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana
Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.






