Bombers obrin l’accés a una masia a on estaven incomunicat per la neu un matrimoni d’ancians en el Toro

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha obert este diumenge l’accés a una masia del terme del Toro, en l’Alt Palància (Castelló), a on habita un matrimoni d’ancians, que havia quedat incomunicat des de l’inici del temporal Filomena‘ a causa de l’acumulació de neu. El matrimoni es troba en bon estat, segons han informat des de fonts del Consorci.

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, han coordinat este diumenge des del punt de control de Barracas l’operatiu d’emergència que el Consorci té en marxa en tota l’àrea sud de la província per a fer front a l’efecte de les intenses nevades.

 

Des d’eixe punt s’han dirigit totes les faenes de rescat i de neteja dels centenars de quilòmetres de carreteres que durant hores han estat impracticables per la força de la neu, que ha deixat punts amb acumulats de fins a 50 centímetres.

 

Per part de la Diputació hi ha 200 efectius en actiu, als que cal sumar tota la maquinària de rescat i de neteja viària. Martí ha advertit que, a pesar que la borrasca ha perdut intensitat, encara hi ha problemes en la xarxa viària de la província.

Últimes notícies

Detingut a Sant Vicent del Raspeig per un entramat de vehicles robats

Un home de 39 anys ha sigut detingut a Sant Vicent del Raspeig després de descobrir-se un entramat de vehicles robats. La Guàrdia Civil ha recuperat un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets fa mesos al port d’Águilas.

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.
FILMOTECA D'ESTIU