Bombers obrin l’accés a una masia a on estaven incomunicat per la neu un matrimoni d’ancians en el Toro

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha obert este diumenge l’accés a una masia del terme del Toro, en l’Alt Palància (Castelló), a on habita un matrimoni d’ancians, que havia quedat incomunicat des de l’inici del temporal Filomena‘ a causa de l’acumulació de neu. El matrimoni es troba en bon estat, segons han informat des de fonts del Consorci.

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, i el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, han coordinat este diumenge des del punt de control de Barracas l’operatiu d’emergència que el Consorci té en marxa en tota l’àrea sud de la província per a fer front a l’efecte de les intenses nevades.

 

Des d’eixe punt s’han dirigit totes les faenes de rescat i de neteja dels centenars de quilòmetres de carreteres que durant hores han estat impracticables per la força de la neu, que ha deixat punts amb acumulats de fins a 50 centímetres.

 

Per part de la Diputació hi ha 200 efectius en actiu, als que cal sumar tota la maquinària de rescat i de neteja viària. Martí ha advertit que, a pesar que la borrasca ha perdut intensitat, encara hi ha problemes en la xarxa viària de la província.

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.