Caixa Ontinyent guanya el 5% més en 2018 i potència la banca electrònica

Ejemplo de shortcode con estilo
  La caixa d’estalvis valenciana Caixa Ontinyent va obtindre un benefici net de 6,5 milions d’euros en 2018, el 5% més que l’exercici anterior, dels quals destinarà 5,3 milions a reserves i 1,2 milions a l’obra social.   L’entitat ha informat dels comptes de l’any passat, que seran elevades a l’assemblea general per a la […]

 

La caixa d’estalvis valenciana Caixa Ontinyent va obtindre un benefici net de 6,5 milions d’euros en 2018, el 5% més que l’exercici anterior, dels quals destinarà 5,3 milions a reserves i 1,2 milions a l’obra social.

 

L’entitat ha informat dels comptes de l’any passat, que seran elevades a l’assemblea general per a la seua aprovació en els pròxims mesos, i de les principals línies d’actuació enguany, que se centren en potenciar la banca electrònica, l’expansió geogràfica a noves zones i la posada en marxa del mont de pietat.

 

Els resultats bruts de 2018 van ascendir a 10 milions abans de sanejaments i dotacions, i després de les provisions pertinents, van quedar en 8,4 milions, amb un pagament d’impostos d’1,9 milions.

 

La morositat va baixar al 5,96% amb una cobertura del 98,17%, i el capital CET1 (sobre els actius ponderats per risc) se situa en el 16,39%, per damunt del mínim exigit pel Banc d’Espanya (12,13%).

 

Per a enguany, Caixa Ontinyent preveu seguir amb la digitalització empresa amb una aplicació per al pagament a través del mòbil i l’adaptació dels serveis oferits en oficines per a potenciar l’autogestió del client.

 

Al mateix temps, l’entitat mantindrà la seua xarxa d’oficines i preveu una expansió geogràfica amb l’obertura en noves zones actualment en estudi, que no ha concretat.

 

A l’obra social dedicarà 1,8 milions (dels resultats de 2018 i romanents, recuperacions i ingressos), que es destinaran a mantindre els programes establits respecte al manteniment dels centres, investigació i divulgació de temes autòctons a través de publicacions, col·laboració amb els col·lectius, presència als campus i gestió de les fundacions participades de caràcter assistencial, docent i cultural.

 

Ja amb la posada en marxa de la Fundació Caixa Ontinyent, es potenciarà l’educació financera a través del programa «Finança’t», es posarà en marxa el mont de pietat i es redactarà el projecte de nou centre social a Ontinyent que, a més d’estar obert a activitats d’associacions i col·lectius, acolliria l’arxiu històric i museu de Caixa Ontinyent, les activitats de la seua fundació i el mont de pietat.

 

Caixa Ontinyent ha destacat la nova estructuració de la Responsabilitat Social Corporativa, en la qual col·laborarà la Universitat de València, i que pretén ajustar l’actuació de la caixa a les noves circumstàncies socials i als serveis financers.

 

L’impacte de la seua activitat en els seus grups d’interés, en la societat en general i al medi ambient és un tema crucial per a l’entitat, «fidel» al seu compromís territorial, segons les fonts.

Últimes notícies

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.

Lloguer car, sous baixos i poc temps: així viu la joventut valenciana la seua frustració

Un informe de la Fundació SM mostra que els joves valencians se senten sobretot frustrats per l’economia domèstica, el treball precari i les dificultats per accedir a una vivenda pròpia.

La presidenta de l’Audiència de Castelló relata 30 anys d’assetjament pel bulo del Bar España

La magistrada Sofía Díaz ha explicat davant el jutjat de Castelló tres dècades de mentides, difamacions i amenaces pel bulo del Bar España, que han marcat la seua vida personal i professional. El juí continua esta vesprada amb la declaració d’altres víctimes, entre elles Francisco Camps i Mónica Oltra.

Més de 12.000 professionals i 3.000 startups impulsen la IA al VDS 2026 de València

València s’ha convertit en epicentre tecnològic amb el VDS 2026, que reunix més de 12.000 professionals, 3.000 startups i 600 ponents centrats en la intel·ligència artificial i les seues aplicacions en indústria, defensa i noves oportunitats de negoci.

Els sindicats educatius proposen un calendari de negociació a Educació per desbloquejar la vaga

STEPV, CCOO i UGT han remés a la Conselleria d’Educació un calendari detallat de reunions per abordar totes les reivindicacions pendents de la vaga indefinida de primavera, després de la suspensió de l’última trobada prevista.