Caixa Ontinyent impulsa un pla per a reafirmar la igualtat entre el seu personal

Igualtat

Caixa Ontinyent treballa per la igualtat entre el seu personal | Cedida

 

Caixa Ontinyent impulsarà un pla per a reafirmar la igualtat entre la seua plantilla, conscient de la necessitat d’anar adaptant-se a les necessitats actuals i fomentar mesures que permeten mantindre una equitat real en la situació i en les oportunitats de quants conformen l’entitat.

 

En els últims anys, Caixa Ontinyent ha anat adoptant diferents mesures de prevenció, d’alertes i d’actuacions encaminades a evitar situacions de discriminació, assumint com a principi bàsic la igualtat d’oportunitats en les diferents fases de la trajectòria professional del seu personal: en la selecció, en la promoció, en la formació, en les condicions de treball i ocupació, en la salut laboral, en l’ordenació del temps de treball i en la conciliació de la vida laboral i familiar.

 

Estes mesures permeten que la situació de partida siga molt positiva per a l’adopció d’un pla més ampli i integral, i que arreplegue la nova casuística que sorgix amb les noves tendències en l’àmbit de les entitats financeres.

 

Responsabilitat Social Corporativa

Esta actuació s’emmarca en un projecte global de Responsabilitat Social Corporativa que es du a terme actualment amb l’assessorament de la Universitat de València, i que també actualitzarà l’actuació de Caixa Ontinyent considerant fonamentalment l’impacte de la seua activitat en els seus diferents grups d’interés (clients, personal, proveïdors, institucions), en la societat i en el medi ambient.

 

El cap de Recursos Humans, Francisco Galiana, ha destacat que «més que el seu principal actiu, per a Caixa Ontinyent el seu personal és la pròpia entitat i, per tant, tots els temes que concernixen a la seua trajectòria professional són tractats amb la major consideració, comptant evidentment amb la seua participació» afegint que, en este cas concret, «s’intenta avançar més en tots els aspectes que fomenten la igualtat efectiva i eliminen qualsevol biaix de discriminació».

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.