Caixa Ontinyent impulsa un pla per a reafirmar la igualtat entre el seu personal

Igualtat

Caixa Ontinyent treballa per la igualtat entre el seu personal | Cedida

 

Caixa Ontinyent impulsarà un pla per a reafirmar la igualtat entre la seua plantilla, conscient de la necessitat d’anar adaptant-se a les necessitats actuals i fomentar mesures que permeten mantindre una equitat real en la situació i en les oportunitats de quants conformen l’entitat.

 

En els últims anys, Caixa Ontinyent ha anat adoptant diferents mesures de prevenció, d’alertes i d’actuacions encaminades a evitar situacions de discriminació, assumint com a principi bàsic la igualtat d’oportunitats en les diferents fases de la trajectòria professional del seu personal: en la selecció, en la promoció, en la formació, en les condicions de treball i ocupació, en la salut laboral, en l’ordenació del temps de treball i en la conciliació de la vida laboral i familiar.

 

Estes mesures permeten que la situació de partida siga molt positiva per a l’adopció d’un pla més ampli i integral, i que arreplegue la nova casuística que sorgix amb les noves tendències en l’àmbit de les entitats financeres.

 

Responsabilitat Social Corporativa

Esta actuació s’emmarca en un projecte global de Responsabilitat Social Corporativa que es du a terme actualment amb l’assessorament de la Universitat de València, i que també actualitzarà l’actuació de Caixa Ontinyent considerant fonamentalment l’impacte de la seua activitat en els seus diferents grups d’interés (clients, personal, proveïdors, institucions), en la societat i en el medi ambient.

 

El cap de Recursos Humans, Francisco Galiana, ha destacat que «més que el seu principal actiu, per a Caixa Ontinyent el seu personal és la pròpia entitat i, per tant, tots els temes que concernixen a la seua trajectòria professional són tractats amb la major consideració, comptant evidentment amb la seua participació» afegint que, en este cas concret, «s’intenta avançar més en tots els aspectes que fomenten la igualtat efectiva i eliminen qualsevol biaix de discriminació».

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.