Buckingham Palace anuncia que el rei Carlos III d’Anglaterra té càncer

El rei Carlos III d’Anglaterra ha estat diagnosticat amb un càncer, segons ha anunciat Buckingham Palace, que no ha especificat quin tipus pateix el monarca britànic, tot i que ha detallat que ja ha començat a sotmetre’s a tractament i que els metges li han aconsellat suspendre la seua agenda institucional.

La Casa Reial britànica ha aclarit que no és un càncer de pròstata, perquè l’engrandiment de pròstata pel qual va haver de ser intervingut recentment era benigne.

De fet, va ser durant este tractament quan “es va observar un altre motiu de preocupació”. «Les proves diagnòstiques posteriors han identificat una forma de càncer», van especificar.

Així, el monarca ha començat este mateix dilluns amb una sèrie de “tractaments regulars“, durant els quals, afegeix la nota, els metges li han aconsellat que pospose els seus compromisos institucionals públics. Tot i això, afegeix, durant este període Carles III sí que continuarà amb les seues tasques d’Estat i la paperassa oficial com de costum.

El comunicat de Buckingham destaca la gratitud del monarca cap al seu equip mèdic pel seu “ràpida intervenció“, que va ser possible –afegeix– precisament “gràcies al seu recent procediment hospitalari”. Assegura també que el rei es manté “completament positiu” sobre el tractament i que espera reprendre els seus deures públics al complet com més aviat millor.

“La seua majestat ha decidit compartir el diagnòstic per evitar especulacions i amb l’esperança que puga ajudar a la comprensió pública de tots els afectats pel càncer a tot el món”, conclou el document.

Últimes notícies

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.