Les cabines de telèfon queden eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven

Les cabines de telèfon han quedat eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven a la ciutat, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. El consistori ha indicat que es tracta d’instal·lacions que «portaven anys abandonades en les voreres» de la capital valenciana, «sense ús» i convertides «en un niu de brutícia».

L’administració municipal ha apuntat que la retirada d’aquests elements, feta «en temps rècord«, l’han dut a terme operaris de Telefónica. Igualment, ha apuntat que eliminar aquestes estructures dels carrers de València «ha sigut una prioritat per a l’alcaldessa«, María José Catalá (PP), qui «va activar la retirada«.

Així, ha concretat que la primera edil va traslladar als directius de la companyia telefònica la seua proposta perquè les cabines «embrutaven els carrers i es trobaven abandonades i en mal estat«.

«Els operaris han conclòs la retirada perquè era un mobiliari urbà obsolet, sense ús des de fa anys«, ha exposat el regidor de Mobilitat, Jesús Carbonell (PP), que ha criticat que «l’anterior equip de govern –Compromís i PSPV– no va fer res durant huit anys» per escometre aquesta acció. «Nosaltres ho hem solucionat en menys d’un any», ha ressaltat l’edil.

Carbonell ha manifestat que «s’ha treballat de forma conjunta amb Telefònica per a retirar» les cabines «com més prompte millor«, al mateix temps que ha insistit que «així ho va traslladar María José Catalá en la reunió mantinguda amb directius de l’empresa».

«El motiu és evitar la deixadesa que ha patit aquest mobiliari urbà durant anys i deixar més netes i endreçades els carrers de la ciutat«, ha afegit el titular de Mobilitat.

Últimes notícies

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.