Les cabines de telèfon queden eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven

Les cabines de telèfon han quedat eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven a la ciutat, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. El consistori ha indicat que es tracta d’instal·lacions que “portaven anys abandonades en les voreres” de la capital valenciana, “sense ús” i convertides “en un niu de brutícia”.

L’administració municipal ha apuntat que la retirada d’aquests elements, feta “en temps rècord“, l’han dut a terme operaris de Telefónica. Igualment, ha apuntat que eliminar aquestes estructures dels carrers de València “ha sigut una prioritat per a l’alcaldessa“, María José Catalá (PP), qui “va activar la retirada“.

Així, ha concretat que la primera edil va traslladar als directius de la companyia telefònica la seua proposta perquè les cabines “embrutaven els carrers i es trobaven abandonades i en mal estat“.

Els operaris han conclòs la retirada perquè era un mobiliari urbà obsolet, sense ús des de fa anys“, ha exposat el regidor de Mobilitat, Jesús Carbonell (PP), que ha criticat que “l’anterior equip de govern –Compromís i PSPV– no va fer res durant huit anys” per escometre aquesta acció. “Nosaltres ho hem solucionat en menys d’un any”, ha ressaltat l’edil.

Carbonell ha manifestat que “s’ha treballat de forma conjunta amb Telefònica per a retirar” les cabines “com més prompte millor“, al mateix temps que ha insistit que “així ho va traslladar María José Catalá en la reunió mantinguda amb directius de l’empresa”.

El motiu és evitar la deixadesa que ha patit aquest mobiliari urbà durant anys i deixar més netes i endreçades els carrers de la ciutat“, ha afegit el titular de Mobilitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.