Les cabines de telèfon queden eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven

Les cabines de telèfon han quedat eliminades dels carrers de València després de ser retirades les 180 que quedaven a la ciutat, segons ha informat el seu ajuntament en un comunicat. El consistori ha indicat que es tracta d’instal·lacions que «portaven anys abandonades en les voreres» de la capital valenciana, «sense ús» i convertides «en un niu de brutícia».

L’administració municipal ha apuntat que la retirada d’aquests elements, feta «en temps rècord«, l’han dut a terme operaris de Telefónica. Igualment, ha apuntat que eliminar aquestes estructures dels carrers de València «ha sigut una prioritat per a l’alcaldessa«, María José Catalá (PP), qui «va activar la retirada«.

Així, ha concretat que la primera edil va traslladar als directius de la companyia telefònica la seua proposta perquè les cabines «embrutaven els carrers i es trobaven abandonades i en mal estat«.

«Els operaris han conclòs la retirada perquè era un mobiliari urbà obsolet, sense ús des de fa anys«, ha exposat el regidor de Mobilitat, Jesús Carbonell (PP), que ha criticat que «l’anterior equip de govern –Compromís i PSPV– no va fer res durant huit anys» per escometre aquesta acció. «Nosaltres ho hem solucionat en menys d’un any», ha ressaltat l’edil.

Carbonell ha manifestat que «s’ha treballat de forma conjunta amb Telefònica per a retirar» les cabines «com més prompte millor«, al mateix temps que ha insistit que «així ho va traslladar María José Catalá en la reunió mantinguda amb directius de l’empresa».

«El motiu és evitar la deixadesa que ha patit aquest mobiliari urbà durant anys i deixar més netes i endreçades els carrers de la ciutat«, ha afegit el titular de Mobilitat.

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.