La cadena de tendes Brico Depôt abandona la Comunitat Valenciana

 

El grup britànic Kingfisher, present en el mercat espanyol a través de la cadena de tendes de bricolatge Brico Depôt, ha anunciat que abandonarà la Península Ibèrica, on compta amb 31 establiments, per a concentrar-se en aquells països on compta amb una quota de mercat significativa.

 

A la Comunitat Valenciana, Brico Depôt compta amb quatre establiments: un a Quart de Poblet, al costat del Centre Comercial Bonaire, a la comarca de l’Horta Oest; altre en Sant Antonio de Benaixeve, a Camp de Túria; a Alzira, a la comarca de la Ribera Alta i un altre més a Crevillent, al Baix Vinalopó.

 

«Estem compromesos amb el nostre pla de crear un negoci fort a llarg termini», va explicar la consellera delegada del grup britànic, Véronique Laury, afegint que «la decisió d’eixir de Rússia, Espanya i Portugal forma part d’aquest compromís».

 

Des de 2003 a Espanya

 

Segons les dades de la companyia, present en el mercat espanyol des de 2003, Brico Depôt Iberia compta amb 31 tendes obertes a Espanya i Portugal, de les quals 27 corresponen a Espanya, i amb un total de més d’1.700 treballadors.

En el seu últim exercici fiscal, Brico Depôt Espanya va aconseguir un benefici operatiu de 2 milions de lliures esterlines (2,2 milions d’euros), mentre que el negoci portugués va registrar pèrdues d’explotació per import de 2 milions de lliures (2,2 milions d’euros).

 

Se’n van per «aconseguir una posició de lideratge»

 

«Açò ens permetrà aplicar la nostra estratègia amb major enfocament i eficàcia en els nostres mercats principals, on expliquem o podem aconseguir una posició de lideratge», va postil·lar Laury.

En el tercer trimestre del seu any fiscal, les vendes de Kingfisher van sumar 3.048 milions de lliures (3.426 milions d’euros), un 0,2% més que un any abans, encara que en termes comparables van disminuir un 1,3%. El negoci de la companyia en la Península Ibèrica va millorar un 0,9% entre agost i octubre, fins a 87 milions de lliures (98 milions d’euros).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.