15.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Caixa Popular obri una nova oficina a Bunyol

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

Caixa Popular ha obert la seua primera oficina a Bunyol, situada a l’avinguda País Valencià, 12, amb el que reforça la seua posició com una de les entitats financeres de “referència” en la zona, on ja compta amb una oficina a Xiva i un agent financer a Xest, segons ha informat la cooperativa en un comunicat.

Sobre este tema, ha assenyalat que alhora que “intensifica” la seua labor per a millorar les oficines afectades per la dana, “avança” en el seu pla d’expansió, “consolidant la seua presència en la comarca de la Foia de Bunyol-Xiva”.

Caixa Popular oferirà servicis de finançament, estalvi i inversió a les empreses, cooperatives, comerços, autònoms i particulars de la zona. Al capdavant de l’oficina estan Merche Bermejo, Albert Raga i Mª José Climent, com a directora.

Últimes notícies

Els municipis que van suspendre les classes reobriran els centres entre esta vesprada i demà

Després de la fi de les alertes roja i taronja per pluges, 13 municipis de la província de València reobriran els centres entre esta vesprada i demà. Vila-real manté la suspensió per dificultats de reorganització.

La jutgessa de Catarroja rebutja citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA

La magistrada ha desestimat la petició per a citar a Pedro Sánchez, en considerar que el seu missatge a Mazón de les 22.50 va quedar fora del moment de decisions. Manté la testifical de Feijóo i sol·licita un informe per a recuperar els WhatsApp de Mazón i el seu equip

L’Eibar repta en Ipurua a un Elx en hores baixes fora de casa

Eibar i Elx es mesuren en Ipurua en els setzens de la Copa del Rei a partit únic. Els armeros busquen impuls i els il·licitans alleujar la seua mala ratxa fora.

Pérez Llorca valora les obres del port de Torrevieja per a acostar la mar a la ciutat

El president ha destacat una inversió de més de 100 milions i la col·laboració públic-privada per a modernitzar el port amb un passeig marítim i una nova llotja. El pla s'ha presentat com a model sostenible per a connectar ports i ciutats en la Comunitat.

UPV i UV reprenen les classes presencials després de normalitzar-se les alertes a nivell groc

Les universitats de València i Politècnica reprenen hui la docència presencial després de passar a nivell groc l'avís meteorològic en tota la Comunitat. La UV torna des de les 15.00 i la UPV des de les 14.00 a València i Gandia, amb Alcoi operant amb normalitat.

Pérez Llorca valora les obres del port de Torrevieja per a ‘acostar la mar a la ciutat’

El president ha destacat una inversió de més de 100 milions per a integrar el port a la ciutat amb un passeig marítim i una nova llotja. Ha defés la col·laboració públic-privada i una administració àgil per a atraure inversions.

Un país de llengua. Históries de la dignificació del valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa del debat lingüístic, una reivindicació històrica del valencià i una apel·lació al consens per garantir-ne el futur com a llengua viva, digna i socialment útil

Pérez Llorca destaca que la informació sobre Emília va arribar ‘amb el temps degut’

El president s'ha felicitat per l'absència de danys greus després d'Emília i ha atribuït el bon resultat a la previsió i a la informació rebuda a temps. Vila-real i Orihuela van registrar els majors problemes, sense gravetat.