El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Missatgers Reials | Ajuntament Alacant

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró es pot visitar des d’este diumenge i fins al dimarts 4 de gener, quan siga clausurat. Al recinte es podrà accedir, únicament, complint la normativa vigent en matèria de prevenció i protecció contra la covid-19. L’accés quant al nombre de persones estarà controlat per a evitar aglomeracions. Cada grup estarà integrat, com a màxim, per sis persones.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Estos són els horaris que regiran fins al 4 de gener quan finalitze la seua activitat:

26 de desembre: de 9 a 14 i de 16 a 22 hores

27, 28, 29, 30, 31 de desembre i 1 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

2 de gener: de 9 a 14 i de 16 a 22.00 hores

3 de gener: de 10 a 14 i de 16 a 21 hores

4 de gener: de 10 a 14 hores

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Elements

Al Campament s’accedeix per una portada decorada i tematitzada, fabricada en polièster, de 4 metres d’altura i vuit, d’amplària. La sortida és per una portada similar, encara que de dimensions. Exactament, de tres metres d’alt per altre punt d’alt.

Tres haimes tematitzades i ornamentades, en l’interior de les quals se situen altres tants trons, ocupen l’espai central del recinte. Este, i en les àrees pròximes a les zones verdes de la Plaça de Gabriel Miró, compta amb un clos perimetral de fusta.

Inclou un cofre de grans dimensions on els visitants poden lliurar les seues cartes. Tres emissaris de Ses Majestats els Reis Mags d’Orient rebran als més petits i recolliran les seues cartes perquè en la nit del 5 de gener es complesquen els seus desitjos.

El Campament Real de la Plaça de Gabriel Miró obre les portes fins al 4 de gener

Està decorat amb més de cinquanta peces com a gerros, coixins, cistells, o una petita font, entre altres elements.

Es poden veure tres camells, a grandària natural, i fabricats en fibra de vidre. A més, més animals, també a grandària natural, adequats a la temàtica del campament.

Lleó

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.