10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Canals encendrà la foguera més gran del món per les festes de Sant Antoni

 

La localitat de Canals, a la comarca de la Costera, està preparada per a encendre la que és considerada la foguera més gran del món. La crema d’aquesta foguera, que enguany supera els 16 metres, és l’acte més representatiu de les festes patronals en honor de sant Antoni Abat, considerades d’interés turístic nacional des de l’any passat. 

 

A les 21:00 hores el llum que es guarda a l’altar major en honor del sant encendrà la traca que botarà foc a la foguera, al voltant de la qual es reuneix tot el poble any rere any.

 

En declaracions a Les notícies del matí d’À Punt, la regidora de Cultura de Canals ha posat en valor altres activitats d’aquests dies en el marc de les festes de Sant Antoni, com la missa gran o el popular acte dels parells, que obri les cases del municipi i on els festers reparteixen caramels i joguets als menuts. Nous al·licients per a visitar Canals durant les festes.

 

Una programació especial en À Punt

 

La televisió d’À Punt oferirà una programació especial aquesta nit de dimecres per a retransmetre la crema de la foguera. El programa À Punt Directe es traslladarà a Canals per a oferir tots els detalls que envolten la celebració. Finalment, l’informatiu À Punt Notícies nit retransmetrà en directe l’encesa a partir de les 20.55 hores. 

 

 

 

Últimes notícies

Bernabé acusa a Feijóo d’ocultar missatges del 29-O i de maniobrar amb finalitats polítics

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo d'ocultar part dels missatges del 29 d'octubre i d'entregar documentació retallada en ple Nadal. Reclama transparència total, disculpes i la seua presència com a testimoni el 9 de gener.

La Generalitat envia un segon És_Alert a tota la província de València per la pluja

La Generalitat Valenciana ha enviat un segon És_Alert a tots els mòbils de la província per a alertar de possibles inundacions. Demana evitar llits i desplaçaments.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i barrancs desbordats a València

L'episodi de pluges intenses ha obligat a evacuar vivendes a Benferri i ha causat desbordes en la rambla del riu Vaca i a Abanilla. El trànsit s'ha vist condicionat en l'A-7, A-3 i AP-7.

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat: Simat supera els 100 l/m²

Les precipitacions s'intensifiquen en la Comunitat Valenciana amb acumulats molt alts a la província de València. Simat de la Valldigna aconseguix 113 l/m² i Aemet manté avisos per ruixats forts i tempestes.

Les famílies dels desapareguts a Indonèsia demanen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han reclamat que l'operatiu seguisca fins a trobar-los. Han indicat que, ara com ara, l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge.

Troben el cos de la xiqueta valenciana desapareguda després del naufragi a Indonèsia

Les autoritats confirmen que es tracta de la menor de 12 anys de la família valenciana el vaixell de la qual es va afonar prop del Parc Nacional de Komodo

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.