Canals encendrà la foguera més gran del món per les festes de Sant Antoni

 

La localitat de Canals, a la comarca de la Costera, està preparada per a encendre la que és considerada la foguera més gran del món. La crema d’aquesta foguera, que enguany supera els 16 metres, és l’acte més representatiu de les festes patronals en honor de sant Antoni Abat, considerades d’interés turístic nacional des de l’any passat. 

 

A les 21:00 hores el llum que es guarda a l’altar major en honor del sant encendrà la traca que botarà foc a la foguera, al voltant de la qual es reuneix tot el poble any rere any.

 

En declaracions a Les notícies del matí d’À Punt, la regidora de Cultura de Canals ha posat en valor altres activitats d’aquests dies en el marc de les festes de Sant Antoni, com la missa gran o el popular acte dels parells, que obri les cases del municipi i on els festers reparteixen caramels i joguets als menuts. Nous al·licients per a visitar Canals durant les festes.

 

Una programació especial en À Punt

 

La televisió d’À Punt oferirà una programació especial aquesta nit de dimecres per a retransmetre la crema de la foguera. El programa À Punt Directe es traslladarà a Canals per a oferir tots els detalls que envolten la celebració. Finalment, l’informatiu À Punt Notícies nit retransmetrà en directe l’encesa a partir de les 20.55 hores. 

 

 

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.