Canals encendrà la foguera més gran del món per les festes de Sant Antoni

 

La localitat de Canals, a la comarca de la Costera, està preparada per a encendre la que és considerada la foguera més gran del món. La crema d’aquesta foguera, que enguany supera els 16 metres, és l’acte més representatiu de les festes patronals en honor de sant Antoni Abat, considerades d’interés turístic nacional des de l’any passat. 

 

A les 21:00 hores el llum que es guarda a l’altar major en honor del sant encendrà la traca que botarà foc a la foguera, al voltant de la qual es reuneix tot el poble any rere any.

 

En declaracions a Les notícies del matí d’À Punt, la regidora de Cultura de Canals ha posat en valor altres activitats d’aquests dies en el marc de les festes de Sant Antoni, com la missa gran o el popular acte dels parells, que obri les cases del municipi i on els festers reparteixen caramels i joguets als menuts. Nous al·licients per a visitar Canals durant les festes.

 

Una programació especial en À Punt

 

La televisió d’À Punt oferirà una programació especial aquesta nit de dimecres per a retransmetre la crema de la foguera. El programa À Punt Directe es traslladarà a Canals per a oferir tots els detalls que envolten la celebració. Finalment, l’informatiu À Punt Notícies nit retransmetrà en directe l’encesa a partir de les 20.55 hores. 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Multa de 3.900 euros i tres anys d’allunyament per injúries a la exconsellera Bravo

L'Audiència Provincial de València imposa una multa, una indemnització i una orde d'allunyament de tres anys a un home per injuriar en xarxes socials a la exconsellera de Justícia Gabriela Bravo.

Onze mesos de presó per a un expresident d’una AMPA per apropiar-se de 135.000 euros en ajudes escolars

L'Audiència Provincial condemna a onze mesos de presó a un expresident de l'AMPA d'un col·legi concertat d'Alacant per apropiar-se de més de 134.000 euros destinats a beques i activitats escolars, pena que queda suspesa en haver retornat els diners.

Pedro Martínez relativitza el premi a millor entrenador de l’Eurolliga i destaca a l’equip

Pedro Martínez valora el guardó a millor entrenador de l'Eurolliga com un reconeixement col·lectiu i recalca que el focus seguix lloc en els pròxims reptes de València Basket.

El taxi torna als carrers amb tres jornades de protestes en la Comunitat Valenciana

El sector del taxi convoca mobilitzacions el 29 d'abril i el 7 i 15 de maig a Alacant, Castelló i València per a denunciar el vacio normatiu i l'auge de les VTC.

Dos ferits crítics en l’UCI i dos evacuats a la Fe després d’una explosió en una vivenda d’Eivissa

Quatre persones resulten ferides de gravetat després de l'explosió en un bloc de cases protegides a Eivissa: dos han sigut traslladades a la unitat de cremats de La Fe de València i altres dos romanen en l'UCI a l'illa.

València rebrà la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura

L'Ajuntament de València preveu rebre la setmana vinent el projecte definitiu del Parc de Desembocadura, una gran zona verda que connectarà el Jardí del Túria amb la mar amb més de 100.000 metres quadrats d'espais públics.

Bernabé exigix aclarir les reunions entre el Port de València i l’Ajuntament pel Consorci València 2007

Pilar Bernabé reclama a l'Autoritat Portuària de València detalles de les reunions amb l'Ajuntament sobre el Consorci València 2007 en ple focus d'Anticorrupció per suposades irregularitats en contractacions.

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.