Canals encendrà la foguera més gran del món per les festes de Sant Antoni

 

La localitat de Canals, a la comarca de la Costera, està preparada per a encendre la que és considerada la foguera més gran del món. La crema d’aquesta foguera, que enguany supera els 16 metres, és l’acte més representatiu de les festes patronals en honor de sant Antoni Abat, considerades d’interés turístic nacional des de l’any passat. 

 

A les 21:00 hores el llum que es guarda a l’altar major en honor del sant encendrà la traca que botarà foc a la foguera, al voltant de la qual es reuneix tot el poble any rere any.

 

En declaracions a Les notícies del matí d’À Punt, la regidora de Cultura de Canals ha posat en valor altres activitats d’aquests dies en el marc de les festes de Sant Antoni, com la missa gran o el popular acte dels parells, que obri les cases del municipi i on els festers reparteixen caramels i joguets als menuts. Nous al·licients per a visitar Canals durant les festes.

 

Una programació especial en À Punt

 

La televisió d’À Punt oferirà una programació especial aquesta nit de dimecres per a retransmetre la crema de la foguera. El programa À Punt Directe es traslladarà a Canals per a oferir tots els detalls que envolten la celebració. Finalment, l’informatiu À Punt Notícies nit retransmetrà en directe l’encesa a partir de les 20.55 hores. 

 

 

 

Últimes notícies

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.