Anuncios

La capital mundial del sexe es troba a tan sols una hora d’Espanya

 

Poca gent sap que, a sol tres hores amb cotxe de Barcelona, està el poble del sexe salvatge d'Europa. El xicotet poble de Cap d'Agde, en la costa francesa, és l'autèntica Sodoma i Gomorra del segle XXI, segons 'El Español', i és que ací es practica sexe en públic cada dia i a tota hora. Açò però no és cap molèstia per als seus veïns perquè, de fet és la principal font d'ingressos del poble.

  

  

En Cap d'Agde el sexe ho mou tot: hi ha desenes de clubs d'intercanvi de parelles, hotels exclusius per a parelles liberals, la gent va despullada a comprar i, a la nit, se celebren autèntiques orgies multitudinàries. Amb este perfil, este xicotet poble ha aconseguit que, cada any, més de 400.000 turistes vengen de qualsevol part del món per a oblidar-se de tots els seus problemes, i amb un eslògan únic: sexe i nudisme.

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios