Carlos Alcaraz es baixa del Mútua Madrid Open per lesions

El tennista espanyol Carlos Alcaraz ha anunciat que no participarà al Mútua Madrid Open, un dels esdeveniments més esperats del circuit de tennis, que es disputa a la Caixa Màgica. Aquesta decisió es deu a un problema muscular que va patir durant la final del Barcelona Open Banc Sabadell-Conde de Godó, celebrat diumenge passat.

En una roda de premsa celebrada a Madrid, el jove jugador murcià, que era el segon favorit d’este torneig, ha confirmat que ha estat analitzant la seua situació des que va arribar a la capital. Alcaraz ja havia començat a sentir molèsties durant la final contra el danès Holger Rune, un partit que va guanyar de forma ajustada, però que li va causar diverses complicacions.

“Durant la final de Barcelona, el fisioterapeuta va haver d’entrar a la pista per tractar-me l’abductor, però a més vaig notar una nova molèstia a l’isquio esquerre. Després de fer-me proves el dimarts, vam decidir valorar si podia jugar sense riscos. He intentat fer-ho possible, però no he notat millores significatives. He d’escoltar el meu cos i, lamentablement, hem decidit no arriscar de cara al futur”, va declarar Alcaraz als mitjans.

La baixa d’Alcaraz suposa una gran pèrdua per al Mútua Madrid Open, on el jugador havia triomfat els dos últims anys, i el seu somni de competir davant la seua afició queda frustrat. Els seguidors d’Alcaraz esperaran el seu retorn amb impaciència, desitjant-lo completament recuperat per al pròxim torneig.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022