14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Carlos Alcaraz es baixa del Mútua Madrid Open per lesions

El tennista espanyol Carlos Alcaraz ha anunciat que no participarà al Mútua Madrid Open, un dels esdeveniments més esperats del circuit de tennis, que es disputa a la Caixa Màgica. Aquesta decisió es deu a un problema muscular que va patir durant la final del Barcelona Open Banc Sabadell-Conde de Godó, celebrat diumenge passat.

En una roda de premsa celebrada a Madrid, el jove jugador murcià, que era el segon favorit d’este torneig, ha confirmat que ha estat analitzant la seua situació des que va arribar a la capital. Alcaraz ja havia començat a sentir molèsties durant la final contra el danès Holger Rune, un partit que va guanyar de forma ajustada, però que li va causar diverses complicacions.

“Durant la final de Barcelona, el fisioterapeuta va haver d’entrar a la pista per tractar-me l’abductor, però a més vaig notar una nova molèstia a l’isquio esquerre. Després de fer-me proves el dimarts, vam decidir valorar si podia jugar sense riscos. He intentat fer-ho possible, però no he notat millores significatives. He d’escoltar el meu cos i, lamentablement, hem decidit no arriscar de cara al futur”, va declarar Alcaraz als mitjans.

La baixa d’Alcaraz suposa una gran pèrdua per al Mútua Madrid Open, on el jugador havia triomfat els dos últims anys, i el seu somni de competir davant la seua afició queda frustrat. Els seguidors d’Alcaraz esperaran el seu retorn amb impaciència, desitjant-lo completament recuperat per al pròxim torneig.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.