Carlos Alcaraz es baixa del Mútua Madrid Open per lesions

El tennista espanyol Carlos Alcaraz ha anunciat que no participarà al Mútua Madrid Open, un dels esdeveniments més esperats del circuit de tennis, que es disputa a la Caixa Màgica. Aquesta decisió es deu a un problema muscular que va patir durant la final del Barcelona Open Banc Sabadell-Conde de Godó, celebrat diumenge passat.

En una roda de premsa celebrada a Madrid, el jove jugador murcià, que era el segon favorit d’este torneig, ha confirmat que ha estat analitzant la seua situació des que va arribar a la capital. Alcaraz ja havia començat a sentir molèsties durant la final contra el danès Holger Rune, un partit que va guanyar de forma ajustada, però que li va causar diverses complicacions.

“Durant la final de Barcelona, el fisioterapeuta va haver d’entrar a la pista per tractar-me l’abductor, però a més vaig notar una nova molèstia a l’isquio esquerre. Després de fer-me proves el dimarts, vam decidir valorar si podia jugar sense riscos. He intentat fer-ho possible, però no he notat millores significatives. He d’escoltar el meu cos i, lamentablement, hem decidit no arriscar de cara al futur”, va declarar Alcaraz als mitjans.

La baixa d’Alcaraz suposa una gran pèrdua per al Mútua Madrid Open, on el jugador havia triomfat els dos últims anys, i el seu somni de competir davant la seua afició queda frustrat. Els seguidors d’Alcaraz esperaran el seu retorn amb impaciència, desitjant-lo completament recuperat per al pròxim torneig.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.