Carlos Alcaraz es baixa del Mútua Madrid Open per lesions

El tennista espanyol Carlos Alcaraz ha anunciat que no participarà al Mútua Madrid Open, un dels esdeveniments més esperats del circuit de tennis, que es disputa a la Caixa Màgica. Aquesta decisió es deu a un problema muscular que va patir durant la final del Barcelona Open Banc Sabadell-Conde de Godó, celebrat diumenge passat.

En una roda de premsa celebrada a Madrid, el jove jugador murcià, que era el segon favorit d’este torneig, ha confirmat que ha estat analitzant la seua situació des que va arribar a la capital. Alcaraz ja havia començat a sentir molèsties durant la final contra el danès Holger Rune, un partit que va guanyar de forma ajustada, però que li va causar diverses complicacions.

«Durant la final de Barcelona, el fisioterapeuta va haver d’entrar a la pista per tractar-me l’abductor, però a més vaig notar una nova molèstia a l’isquio esquerre. Després de fer-me proves el dimarts, vam decidir valorar si podia jugar sense riscos. He intentat fer-ho possible, però no he notat millores significatives. He d’escoltar el meu cos i, lamentablement, hem decidit no arriscar de cara al futur», va declarar Alcaraz als mitjans.

La baixa d’Alcaraz suposa una gran pèrdua per al Mútua Madrid Open, on el jugador havia triomfat els dos últims anys, i el seu somni de competir davant la seua afició queda frustrat. Els seguidors d’Alcaraz esperaran el seu retorn amb impaciència, desitjant-lo completament recuperat per al pròxim torneig.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.