Carlos Alcaraz es baixa del Mútua Madrid Open per lesions

El tennista espanyol Carlos Alcaraz ha anunciat que no participarà al Mútua Madrid Open, un dels esdeveniments més esperats del circuit de tennis, que es disputa a la Caixa Màgica. Aquesta decisió es deu a un problema muscular que va patir durant la final del Barcelona Open Banc Sabadell-Conde de Godó, celebrat diumenge passat.

En una roda de premsa celebrada a Madrid, el jove jugador murcià, que era el segon favorit d’este torneig, ha confirmat que ha estat analitzant la seua situació des que va arribar a la capital. Alcaraz ja havia començat a sentir molèsties durant la final contra el danès Holger Rune, un partit que va guanyar de forma ajustada, però que li va causar diverses complicacions.

«Durant la final de Barcelona, el fisioterapeuta va haver d’entrar a la pista per tractar-me l’abductor, però a més vaig notar una nova molèstia a l’isquio esquerre. Després de fer-me proves el dimarts, vam decidir valorar si podia jugar sense riscos. He intentat fer-ho possible, però no he notat millores significatives. He d’escoltar el meu cos i, lamentablement, hem decidit no arriscar de cara al futur», va declarar Alcaraz als mitjans.

La baixa d’Alcaraz suposa una gran pèrdua per al Mútua Madrid Open, on el jugador havia triomfat els dos últims anys, i el seu somni de competir davant la seua afició queda frustrat. Els seguidors d’Alcaraz esperaran el seu retorn amb impaciència, desitjant-lo completament recuperat per al pròxim torneig.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.