12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Carlos Herrera confirma que es presentarà a les eleccions de la RFEF ‘per a netejar’ i ‘regenerar’

El comunicador Carlos Herrera va confirmar aquest dijous oficialment que es presentarà com a candidat a la Presidència de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per a “netejar,” i “regenerar” l’entitat.

“El futbol és, ben gestionat, una invitació a la felicitat de la gent normal, que pot canviar de fe, de radi, de sexe, de parella, de tot, però normalment mai canvia d’equip. El futbol som nosaltres i nosaltres som el futbol. I cal aconseguir que se semble a vostès, que és el que caldria intentar“, va dir el comunicador a ‘Herrera en COPE’.

Així mateix, Herrera va afegir que “aquest partit, si no ho amanyen els àrbitres, ha de guanyar-ho algú diferent”. “Amb bon joc, transparència, decència, humilitat, com vostès vulguen“, va manifestar el periodista.

“Li he donat moltes voltes, ho confesse. M’he preguntat moltes vegades si valia o no valia la pena. I la veritat els he de confessar amb el cor en la mà, que crec que sí. És a dir, és a dir, que em vaig a presentar per a netejar, per a regenerar, perquè el futbol espanyol siga notícia pels èxits i no pels tripijocs”, va anunciar.

Herrera va avançar també que la seua “intenció” és crear una comissió de transparència i bon govern “gens més arribar” a la RFEF, “que desempolse tots els assumptes foscos pendents“. “Si no ho fas, a més, amb el pas del temps, aquest assumptes te’ls fan teus. I que quede clara la responsabilitat de cadascú. Jo els demane als asambleístas els seus avals, la seua confiança, en la seguretat que no els defraudaré”, va resoldre.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.