Carlos Herrera confirma que es presentarà a les eleccions de la RFEF ‘per a netejar’ i ‘regenerar’

El comunicador Carlos Herrera va confirmar aquest dijous oficialment que es presentarà com a candidat a la Presidència de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per a «netejar,» i «regenerar» l’entitat.

«El futbol és, ben gestionat, una invitació a la felicitat de la gent normal, que pot canviar de fe, de radi, de sexe, de parella, de tot, però normalment mai canvia d’equip. El futbol som nosaltres i nosaltres som el futbol. I cal aconseguir que se semble a vostès, que és el que caldria intentar«, va dir el comunicador a ‘Herrera en COPE’.

Així mateix, Herrera va afegir que «aquest partit, si no ho amanyen els àrbitres, ha de guanyar-ho algú diferent». «Amb bon joc, transparència, decència, humilitat, com vostès vulguen«, va manifestar el periodista.

«Li he donat moltes voltes, ho confesse. M’he preguntat moltes vegades si valia o no valia la pena. I la veritat els he de confessar amb el cor en la mà, que crec que sí. És a dir, és a dir, que em vaig a presentar per a netejar, per a regenerar, perquè el futbol espanyol siga notícia pels èxits i no pels tripijocs», va anunciar.

Herrera va avançar també que la seua «intenció» és crear una comissió de transparència i bon govern «gens més arribar» a la RFEF, «que desempolse tots els assumptes foscos pendents«. «Si no ho fas, a més, amb el pas del temps, aquest assumptes te’ls fan teus. I que quede clara la responsabilitat de cadascú. Jo els demane als asambleístas els seus avals, la seua confiança, en la seguretat que no els defraudaré», va resoldre.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.