Carlos Herrera confirma que es presentarà a les eleccions de la RFEF ‘per a netejar’ i ‘regenerar’

El comunicador Carlos Herrera va confirmar aquest dijous oficialment que es presentarà com a candidat a la Presidència de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per a «netejar,» i «regenerar» l’entitat.

«El futbol és, ben gestionat, una invitació a la felicitat de la gent normal, que pot canviar de fe, de radi, de sexe, de parella, de tot, però normalment mai canvia d’equip. El futbol som nosaltres i nosaltres som el futbol. I cal aconseguir que se semble a vostès, que és el que caldria intentar«, va dir el comunicador a ‘Herrera en COPE’.

Així mateix, Herrera va afegir que «aquest partit, si no ho amanyen els àrbitres, ha de guanyar-ho algú diferent». «Amb bon joc, transparència, decència, humilitat, com vostès vulguen«, va manifestar el periodista.

«Li he donat moltes voltes, ho confesse. M’he preguntat moltes vegades si valia o no valia la pena. I la veritat els he de confessar amb el cor en la mà, que crec que sí. És a dir, és a dir, que em vaig a presentar per a netejar, per a regenerar, perquè el futbol espanyol siga notícia pels èxits i no pels tripijocs», va anunciar.

Herrera va avançar també que la seua «intenció» és crear una comissió de transparència i bon govern «gens més arribar» a la RFEF, «que desempolse tots els assumptes foscos pendents«. «Si no ho fas, a més, amb el pas del temps, aquest assumptes te’ls fan teus. I que quede clara la responsabilitat de cadascú. Jo els demane als asambleístas els seus avals, la seua confiança, en la seguretat que no els defraudaré», va resoldre.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.