Carlos Herrera confirma que es presentarà a les eleccions de la RFEF ‘per a netejar’ i ‘regenerar’

El comunicador Carlos Herrera va confirmar aquest dijous oficialment que es presentarà com a candidat a la Presidència de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per a “netejar,” i “regenerar” l’entitat.

“El futbol és, ben gestionat, una invitació a la felicitat de la gent normal, que pot canviar de fe, de radi, de sexe, de parella, de tot, però normalment mai canvia d’equip. El futbol som nosaltres i nosaltres som el futbol. I cal aconseguir que se semble a vostès, que és el que caldria intentar“, va dir el comunicador a ‘Herrera en COPE’.

Així mateix, Herrera va afegir que “aquest partit, si no ho amanyen els àrbitres, ha de guanyar-ho algú diferent”. “Amb bon joc, transparència, decència, humilitat, com vostès vulguen“, va manifestar el periodista.

“Li he donat moltes voltes, ho confesse. M’he preguntat moltes vegades si valia o no valia la pena. I la veritat els he de confessar amb el cor en la mà, que crec que sí. És a dir, és a dir, que em vaig a presentar per a netejar, per a regenerar, perquè el futbol espanyol siga notícia pels èxits i no pels tripijocs”, va anunciar.

Herrera va avançar també que la seua “intenció” és crear una comissió de transparència i bon govern “gens més arribar” a la RFEF, “que desempolse tots els assumptes foscos pendents“. “Si no ho fas, a més, amb el pas del temps, aquest assumptes te’ls fan teus. I que quede clara la responsabilitat de cadascú. Jo els demane als asambleístas els seus avals, la seua confiança, en la seguretat que no els defraudaré”, va resoldre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.