Carlos Herrera confirma que es presentarà a les eleccions de la RFEF ‘per a netejar’ i ‘regenerar’

El comunicador Carlos Herrera va confirmar aquest dijous oficialment que es presentarà com a candidat a la Presidència de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per a «netejar,» i «regenerar» l’entitat.

«El futbol és, ben gestionat, una invitació a la felicitat de la gent normal, que pot canviar de fe, de radi, de sexe, de parella, de tot, però normalment mai canvia d’equip. El futbol som nosaltres i nosaltres som el futbol. I cal aconseguir que se semble a vostès, que és el que caldria intentar«, va dir el comunicador a ‘Herrera en COPE’.

Així mateix, Herrera va afegir que «aquest partit, si no ho amanyen els àrbitres, ha de guanyar-ho algú diferent». «Amb bon joc, transparència, decència, humilitat, com vostès vulguen«, va manifestar el periodista.

«Li he donat moltes voltes, ho confesse. M’he preguntat moltes vegades si valia o no valia la pena. I la veritat els he de confessar amb el cor en la mà, que crec que sí. És a dir, és a dir, que em vaig a presentar per a netejar, per a regenerar, perquè el futbol espanyol siga notícia pels èxits i no pels tripijocs», va anunciar.

Herrera va avançar també que la seua «intenció» és crear una comissió de transparència i bon govern «gens més arribar» a la RFEF, «que desempolse tots els assumptes foscos pendents«. «Si no ho fas, a més, amb el pas del temps, aquest assumptes te’ls fan teus. I que quede clara la responsabilitat de cadascú. Jo els demane als asambleístas els seus avals, la seua confiança, en la seguretat que no els defraudaré», va resoldre.

Últimes notícies

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.

Acabades les 17 obres d’emergència per la DANA al Júcar després d’una inversió de més de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha donat per tancades les 17 obres d’emergència per la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 220 milions d’euros i actuacions centrades sobretot a la província de València.

Les obres d’emergència per la dana del 2024 al Júcar queden acabades després d’una inversió de 220 milions

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha conclòs les 17 obres d’emergència per la dana del 29 d’octubre del 2024, amb més de 220 milions invertits sobretot a la província de València per reforçar la protecció davant futures inundacions.

Paiporta prova nous avisos d’emergència amb megafonia de llarg abast

L’Ajuntament de Paiporta ha provat un sistema de megafonia de llarg abast per a reforçar els avisos a la població en emergències i continua analitzant diferents tecnologies per a triar la més eficaç.

Deixa el mòbil en la casa on ha robat a Elx i trau a la llum el furt en telefonar per a recuperar-lo

Un home de 64 anys ha sigut detingut a Elx després de deixar-se el mòbil en una vivenda on havia robat i telefonar després per intentar recuperar-lo, la qual cosa ha permés a la Policia Nacional identificar-lo i localitzar part dels objectes sostrets.