Carmen Sevilla, hospitalitzada en estat greu als 92 anys

La presentadora, cantant i actriu Carmen Sevilla va ser traslladada ahir a l’hospital madrileny de ‘Puerta de Hierro’ des de la residència geriàtrica en la qual viu per complicacions en el seu estat de salut.

Segons algunes fonts el seu estat és greu i la situació és preocupant, degut tant al seu historial i el seu delicat estat com a la seua edat, 92 anys.

L’artista es va retirar de la vida pública poc després que li diagnosticaren Alzheimer, i el programa que presentava, ‘Cine de barrio’, va començar una nova etapa de la mà de Concha Velasco, que la va substituir al capdavant del mateix en 2010.

Dos anys després, en 2012, la seua malaltia es va fer pública, i Carmen Sevilla va ingressar en una residència on totes les seues necessitats serien cobertes.

La seua malaltia, amb el pas dels anys, ha anat a més i en 2015 va haver de ser ingressada en una de les residències més exclusives de Madrid perquè ja no es valia per si mateixa.

‘La novia de España’, que porta més de 10 anys allunyada dels focus mediàtics, mai ha deixat de rebre l’afecte de la gent. De fet, el seu fill, en l’entrevista de setembre de l’any passat, va voler posar l’accent en el llegat de Carmen Sevilla: “La meua mare és una gran artista i ha deixat un llegat importantíssim al cinema. Ha rodat pel·lícules durant més de quatre dècades”.

En una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ del setembre passat, Algueró va afirmar que l’estat de la seua mare era “complicat, però estable dins de la seua situació”, i que la seua mare ja no li reconeixia, la qual cosa era una situació “dura i difícil per a tots”, però que, així i tot, ella “rep les mostres d’afecte i afecte” dels seus familiars.

Així i tot, va assegurar que la família ho portava tan bé com siga possible, tenint en compte que Carmen portava molt de temps malalta. 

Carmen Sevilla, el nom real del qual és María del Carmen García Galisteo, va nàixer el 16 d’octubre de 1930, i ja des de xiqueta va mostrar grans dots per a l’espectacle. El seu carisma, la seua simpatia i el seu somriure la van convertir, durant anys, en ‘La novia de España‘. Un afecte públic que es manté des de llavors, sent un rostre del cinema i la televisió molt volgut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.