Carmen Sevilla, hospitalitzada en estat greu als 92 anys

La presentadora, cantant i actriu Carmen Sevilla va ser traslladada ahir a l’hospital madrileny de ‘Puerta de Hierro’ des de la residència geriàtrica en la qual viu per complicacions en el seu estat de salut.

Segons algunes fonts el seu estat és greu i la situació és preocupant, degut tant al seu historial i el seu delicat estat com a la seua edat, 92 anys.

L’artista es va retirar de la vida pública poc després que li diagnosticaren Alzheimer, i el programa que presentava, ‘Cine de barrio’, va començar una nova etapa de la mà de Concha Velasco, que la va substituir al capdavant del mateix en 2010.

Dos anys després, en 2012, la seua malaltia es va fer pública, i Carmen Sevilla va ingressar en una residència on totes les seues necessitats serien cobertes.

La seua malaltia, amb el pas dels anys, ha anat a més i en 2015 va haver de ser ingressada en una de les residències més exclusives de Madrid perquè ja no es valia per si mateixa.

‘La novia de España’, que porta més de 10 anys allunyada dels focus mediàtics, mai ha deixat de rebre l’afecte de la gent. De fet, el seu fill, en l’entrevista de setembre de l’any passat, va voler posar l’accent en el llegat de Carmen Sevilla: «La meua mare és una gran artista i ha deixat un llegat importantíssim al cinema. Ha rodat pel·lícules durant més de quatre dècades».

En una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ del setembre passat, Algueró va afirmar que l’estat de la seua mare era “complicat, però estable dins de la seua situació”, i que la seua mare ja no li reconeixia, la qual cosa era una situació “dura i difícil per a tots”, però que, així i tot, ella “rep les mostres d’afecte i afecte” dels seus familiars.

Així i tot, va assegurar que la família ho portava tan bé com siga possible, tenint en compte que Carmen portava molt de temps malalta. 

Carmen Sevilla, el nom real del qual és María del Carmen García Galisteo, va nàixer el 16 d’octubre de 1930, i ja des de xiqueta va mostrar grans dots per a l’espectacle. El seu carisma, la seua simpatia i el seu somriure la van convertir, durant anys, en ‘La novia de España‘. Un afecte públic que es manté des de llavors, sent un rostre del cinema i la televisió molt volgut.

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU