17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Carmen Sevilla, hospitalitzada en estat greu als 92 anys

La presentadora, cantant i actriu Carmen Sevilla va ser traslladada ahir a l’hospital madrileny de ‘Puerta de Hierro’ des de la residència geriàtrica en la qual viu per complicacions en el seu estat de salut.

Segons algunes fonts el seu estat és greu i la situació és preocupant, degut tant al seu historial i el seu delicat estat com a la seua edat, 92 anys.

L’artista es va retirar de la vida pública poc després que li diagnosticaren Alzheimer, i el programa que presentava, ‘Cine de barrio’, va començar una nova etapa de la mà de Concha Velasco, que la va substituir al capdavant del mateix en 2010.

Dos anys després, en 2012, la seua malaltia es va fer pública, i Carmen Sevilla va ingressar en una residència on totes les seues necessitats serien cobertes.

La seua malaltia, amb el pas dels anys, ha anat a més i en 2015 va haver de ser ingressada en una de les residències més exclusives de Madrid perquè ja no es valia per si mateixa.

‘La novia de España’, que porta més de 10 anys allunyada dels focus mediàtics, mai ha deixat de rebre l’afecte de la gent. De fet, el seu fill, en l’entrevista de setembre de l’any passat, va voler posar l’accent en el llegat de Carmen Sevilla: “La meua mare és una gran artista i ha deixat un llegat importantíssim al cinema. Ha rodat pel·lícules durant més de quatre dècades”.

En una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ del setembre passat, Algueró va afirmar que l’estat de la seua mare era “complicat, però estable dins de la seua situació”, i que la seua mare ja no li reconeixia, la qual cosa era una situació “dura i difícil per a tots”, però que, així i tot, ella “rep les mostres d’afecte i afecte” dels seus familiars.

Així i tot, va assegurar que la família ho portava tan bé com siga possible, tenint en compte que Carmen portava molt de temps malalta. 

Carmen Sevilla, el nom real del qual és María del Carmen García Galisteo, va nàixer el 16 d’octubre de 1930, i ja des de xiqueta va mostrar grans dots per a l’espectacle. El seu carisma, la seua simpatia i el seu somriure la van convertir, durant anys, en ‘La novia de España‘. Un afecte públic que es manté des de llavors, sent un rostre del cinema i la televisió molt volgut.

Últimes notícies

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.

La gigafactoria de PowerCo a Sagunt acaba el primer bloc i produirà en 2026

PowerCo tancarà abans de cap d'any l'obra del primer bloc de la seua planta de cel·les a Sagunt i iniciarà la instal·lació de sales blanques. Manté setembre de 2026 per a l'arrancada productiva i avança el segon bloc amb una inversió total de 3.000 milions.

La jutgessa de la DANA demana a Pérez Llorca la factura del telèfon de les trucades amb Mazón

La instructora reclama la factura del mòbil corporatiu de Finestrat i ordena acarar trucades i missatges del 29 d'octubre. També sol·licita vídeos oficials i dades del restaurant on va menjar Mazón.

El Consell de Dentistes demana prudència i rebutja conjectures per la mort d’una xiqueta a Alzira

L'òrgan col·legial insta a evitar juís paral·lels i a no difondre dades que identifiquen a la menor després de la defunció d'una xiqueta de 6 anys a Alzira. Recorda que els professionals estaven col·legiats i que la sedació endovenosa és una tècnica habitual amb riscos inherents.

Vox decidirà el seu suport a Pérez Llorca després d’escoltar el seu discurs d’investidura

Vox condicionarà el seu vot en Les Corts al discurs d'investidura de Juanfran Pérez Llorca i descarta un acord escrit amb el PP. El partit afirma que valorarà compromisos clars dirigits als valencians.