Carmen Sevilla, hospitalitzada en estat greu als 92 anys

La presentadora, cantant i actriu Carmen Sevilla va ser traslladada ahir a l’hospital madrileny de ‘Puerta de Hierro’ des de la residència geriàtrica en la qual viu per complicacions en el seu estat de salut.

Segons algunes fonts el seu estat és greu i la situació és preocupant, degut tant al seu historial i el seu delicat estat com a la seua edat, 92 anys.

L’artista es va retirar de la vida pública poc després que li diagnosticaren Alzheimer, i el programa que presentava, ‘Cine de barrio’, va començar una nova etapa de la mà de Concha Velasco, que la va substituir al capdavant del mateix en 2010.

Dos anys després, en 2012, la seua malaltia es va fer pública, i Carmen Sevilla va ingressar en una residència on totes les seues necessitats serien cobertes.

La seua malaltia, amb el pas dels anys, ha anat a més i en 2015 va haver de ser ingressada en una de les residències més exclusives de Madrid perquè ja no es valia per si mateixa.

‘La novia de España’, que porta més de 10 anys allunyada dels focus mediàtics, mai ha deixat de rebre l’afecte de la gent. De fet, el seu fill, en l’entrevista de setembre de l’any passat, va voler posar l’accent en el llegat de Carmen Sevilla: «La meua mare és una gran artista i ha deixat un llegat importantíssim al cinema. Ha rodat pel·lícules durant més de quatre dècades».

En una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ del setembre passat, Algueró va afirmar que l’estat de la seua mare era “complicat, però estable dins de la seua situació”, i que la seua mare ja no li reconeixia, la qual cosa era una situació “dura i difícil per a tots”, però que, així i tot, ella “rep les mostres d’afecte i afecte” dels seus familiars.

Així i tot, va assegurar que la família ho portava tan bé com siga possible, tenint en compte que Carmen portava molt de temps malalta. 

Carmen Sevilla, el nom real del qual és María del Carmen García Galisteo, va nàixer el 16 d’octubre de 1930, i ja des de xiqueta va mostrar grans dots per a l’espectacle. El seu carisma, la seua simpatia i el seu somriure la van convertir, durant anys, en ‘La novia de España‘. Un afecte públic que es manté des de llavors, sent un rostre del cinema i la televisió molt volgut.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.