Els casos de grip creixen un 24% en una setmana en el territori valencià

Imatge d'arxiu d'una noia malalta

Els casos de grip han crescut considerablement en tot el territori valencià | Pexels

 

Els casos de grip han augmentat fins a un 23,8% durant la quarta setmana del 2020 en tot el territori valencià. Segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, els casos se situen en 148 per cada 100.000 habitants.

 

De les dades registrades s’ha vist que el 91,98% dels afectats no estaven vacunats. L‘onada epidèmica de grip continua pujant en tot el territori valencià, encara que a un ritme inferior al que ho va fer durant la tercera setmana d’este any.

 

El grup d’edat més afectat és el de 0 fins als 4 anys, a on els casos s’han disparat fins als 400, el doble que fa una setmana. Està seguit pel grup que va des del 5 als 14 anys, amb 200 casos. I, després, per baix dels 100 casos hi ha els grups que van des dels 15 als 64 anys i els que estan per damunt d’esta edat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.