Impedeixen des de Castelló la fugida a França d’un atracador de gasolineres

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa en col·laboració amb la Guàrdia Civil a la Jonquera (G) ha detingut a una persona que presumptament havia comés el robatori d’un vehicle per a perpetrar dos atracaments en gasolineres mentre fugia a França.

El passat 30 d’agost un home va intimidar treballador d’un viver en el polígon d’Almussafes (V) mentre tancava el comerç, per a sostraure-li el seu vehicle amb el qual posteriorment cometria dos atracaments.

L’endemà esta persona va assaltar a una gasolinera a Quart de Poblet (V) on va amenaçar violentament a la dependenta, forcejant fins a causar-li un tall a la seua mà dreta pel qual va haver de ser hospitalitzada i afortunadament, donada d’alta al cap de pocs dies, fent-se amb els diners de la caixa registradora.

Posteriorment esta persona va consumar un altre atracament en una gasolinera a la Ribera de Cabanes, esgrimint un ganivet de grans dimensions alhora que acoquinava a la dependenta i agafava la recaptació de la caixa.

En la fugida va ser localitzat per diverses patrulles de la Guàrdia Civil de Castelló durant la realització d’un control, conduint de manera temerària arribant a col·lidir amb un altre vehicle i continuant l’escapada a peu a través del camp a l’altura de la Vilavella.

L’Equip de Policia Judicial d’Orpesa va iniciar una àrdua investigació on van realitzar una inspecció tècnica ocular al vehicle abandonat, i van recaptar diverses proves i vestigis amb els quals van poder esbrinar la identitat del presumpte autor dels fets.

Finalment, amb l’anàlisi de les dades recaptades i les proves obtingudes en el marc de l’operació, els guàrdies civils investigadors van detectar que l’atracador viatjava amb autobús des de Barcelona a Perpinyà (França) la matinada de l’11 de setembre; pel que amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera va ser interceptat, detingut i lloc a disposició judicial del Jutjat de Guàrdia de Figueres (Girona), qui va decretar el seu ingrés a la presó preventiva.

La investigació s’ha desenvolupat per l’Equip de Policia Judicial d’Orpesa, treballant conjuntament amb la Guàrdia Civil d’Almussafes, Aldaia i amb la col·laboració de la Secció Fiscal de la Guàrdia Civil a la Jonquera.

Últimes notícies

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.

El València Basket acomiada Cristina Ouviña després de sis temporades plenes de títols

La base aragonesa Cristina Ouviña tanca la seua etapa al València Basket després de sis temporades en què ha sigut clau en tots els títols del club i es despedeix com una de les grans llegendes de la ‘Família Taronja’.

El Consell destina 26,7 milions a replantar els camps arrasats per la dana d’octubre

El Consell ha aprovat un decret que mobilitza 26,7 milions d’euros en ajudes directes de minimis per a replantar cultius llenyosos destruïts per la dana del 29 d’octubre de 2024. Els agricultors rebran 6.000 euros per hectàrea per a recuperar la seua capacitat productiva.

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.