Catalá demana col·laboració ciutadana per a localitzar al conductor escapolit després d’atropellar a un xiquet

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)

L’alcaldessa de València, Mª José Catalá, ha fet una trucada a la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor que es va donar a la fugida després d’atropellar aquest diumenge a un menor de 8 anys, que continua ingressat en “situació crítica”. “Esperem que prompte siga detingut i, sobretot, que complisca amb les conseqüències d’aquest fet que per descomptat és absolutament reprovable”, ha declarat.

La Policia Local continua cercant al conductor que va atropellar al xiquet quan creuava un pas de vianants amb el semàfor en verd per als vianants, aquest diumenge a la vesprada en l’avinguda Germans Machado amb camí de Montcada. L’escapolit es va marxar en direcció a la V-30 amb la pista d’Ademús a bord del seu vehicle, un BMW serie 3 de color gris amb un retrovisor trencat.

Catalá, després d’una visita a la pedania de la Punta, ha explicat que l’Ajuntament està utilitzant totes les vies al seu abast per a localitzar al conductor. A més, ha remarcat que la Policia Local disposa d’una imatge del vehicle en la qual no s’aprecia la matrícula.

Sobre si es planteja adoptar mesures davant de la velocitat que prenen els vehicles a la Ronda Nord, la primera edil ha anunciat que analitzaran “què ha passat” i quines accions es poden implantar. “A voltes no fallen els serveis públics, no falla la senyalètica, no falla res; simplement el que falla és el civisme ciutadà i la conducta cívica”, ha puntualitzat.

En qualsevol cas, ha advocat per “intentar donar-li una pensada a la velocitat que s’agafa a la Ronda Nord”, que “evidentment és un nucli de població molt consolidat i preocupa moltíssim que s’agafen aquest velocitats i, sobretot, que hi haja aquesta sensació de falta de seguretat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.