Catalá demana col·laboració ciutadana per a localitzar al conductor escapolit després d’atropellar a un xiquet

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)

L’alcaldessa de València, Mª José Catalá, ha fet una trucada a la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor que es va donar a la fugida després d’atropellar aquest diumenge a un menor de 8 anys, que continua ingressat en «situació crítica». «Esperem que prompte siga detingut i, sobretot, que complisca amb les conseqüències d’aquest fet que per descomptat és absolutament reprovable», ha declarat.

La Policia Local continua cercant al conductor que va atropellar al xiquet quan creuava un pas de vianants amb el semàfor en verd per als vianants, aquest diumenge a la vesprada en l’avinguda Germans Machado amb camí de Montcada. L’escapolit es va marxar en direcció a la V-30 amb la pista d’Ademús a bord del seu vehicle, un BMW serie 3 de color gris amb un retrovisor trencat.

Catalá, després d’una visita a la pedania de la Punta, ha explicat que l’Ajuntament està utilitzant totes les vies al seu abast per a localitzar al conductor. A més, ha remarcat que la Policia Local disposa d’una imatge del vehicle en la qual no s’aprecia la matrícula.

Sobre si es planteja adoptar mesures davant de la velocitat que prenen els vehicles a la Ronda Nord, la primera edil ha anunciat que analitzaran «què ha passat» i quines accions es poden implantar. «A voltes no fallen els serveis públics, no falla la senyalètica, no falla res; simplement el que falla és el civisme ciutadà i la conducta cívica», ha puntualitzat.

En qualsevol cas, ha advocat per «intentar donar-li una pensada a la velocitat que s’agafa a la Ronda Nord», que «evidentment és un nucli de població molt consolidat i preocupa moltíssim que s’agafen aquest velocitats i, sobretot, que hi haja aquesta sensació de falta de seguretat».

Últimes notícies

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.