Catalá demana col·laboració ciutadana per a localitzar al conductor escapolit després d’atropellar a un xiquet

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)

L’alcaldessa de València, Mª José Catalá, ha fet una trucada a la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor que es va donar a la fugida després d’atropellar aquest diumenge a un menor de 8 anys, que continua ingressat en “situació crítica”. “Esperem que prompte siga detingut i, sobretot, que complisca amb les conseqüències d’aquest fet que per descomptat és absolutament reprovable”, ha declarat.

La Policia Local continua cercant al conductor que va atropellar al xiquet quan creuava un pas de vianants amb el semàfor en verd per als vianants, aquest diumenge a la vesprada en l’avinguda Germans Machado amb camí de Montcada. L’escapolit es va marxar en direcció a la V-30 amb la pista d’Ademús a bord del seu vehicle, un BMW serie 3 de color gris amb un retrovisor trencat.

Catalá, després d’una visita a la pedania de la Punta, ha explicat que l’Ajuntament està utilitzant totes les vies al seu abast per a localitzar al conductor. A més, ha remarcat que la Policia Local disposa d’una imatge del vehicle en la qual no s’aprecia la matrícula.

Sobre si es planteja adoptar mesures davant de la velocitat que prenen els vehicles a la Ronda Nord, la primera edil ha anunciat que analitzaran “què ha passat” i quines accions es poden implantar. “A voltes no fallen els serveis públics, no falla la senyalètica, no falla res; simplement el que falla és el civisme ciutadà i la conducta cívica”, ha puntualitzat.

En qualsevol cas, ha advocat per “intentar donar-li una pensada a la velocitat que s’agafa a la Ronda Nord”, que “evidentment és un nucli de població molt consolidat i preocupa moltíssim que s’agafen aquest velocitats i, sobretot, que hi haja aquesta sensació de falta de seguretat”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.