11 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Catalá demana col·laboració ciutadana per a localitzar al conductor escapolit després d’atropellar a un xiquet

VALÈNCIA, 20 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)

L’alcaldessa de València, Mª José Catalá, ha fet una trucada a la col·laboració ciutadana per a trobar al conductor que es va donar a la fugida després d’atropellar aquest diumenge a un menor de 8 anys, que continua ingressat en “situació crítica”. “Esperem que prompte siga detingut i, sobretot, que complisca amb les conseqüències d’aquest fet que per descomptat és absolutament reprovable”, ha declarat.

La Policia Local continua cercant al conductor que va atropellar al xiquet quan creuava un pas de vianants amb el semàfor en verd per als vianants, aquest diumenge a la vesprada en l’avinguda Germans Machado amb camí de Montcada. L’escapolit es va marxar en direcció a la V-30 amb la pista d’Ademús a bord del seu vehicle, un BMW serie 3 de color gris amb un retrovisor trencat.

Catalá, després d’una visita a la pedania de la Punta, ha explicat que l’Ajuntament està utilitzant totes les vies al seu abast per a localitzar al conductor. A més, ha remarcat que la Policia Local disposa d’una imatge del vehicle en la qual no s’aprecia la matrícula.

Sobre si es planteja adoptar mesures davant de la velocitat que prenen els vehicles a la Ronda Nord, la primera edil ha anunciat que analitzaran “què ha passat” i quines accions es poden implantar. “A voltes no fallen els serveis públics, no falla la senyalètica, no falla res; simplement el que falla és el civisme ciutadà i la conducta cívica”, ha puntualitzat.

En qualsevol cas, ha advocat per “intentar donar-li una pensada a la velocitat que s’agafa a la Ronda Nord”, que “evidentment és un nucli de població molt consolidat i preocupa moltíssim que s’agafen aquest velocitats i, sobretot, que hi haja aquesta sensació de falta de seguretat”.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.