15.3 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

A presó una xarxa de narcotraficants que actuava en Castelló

Imagen de archivo de un agente de la Guardia Civil junto a un vehículo oficial

Agentes de la Guàrdia Civil han detigut a una xarxa de narcotraficants | València Diari

 

Una xarxa de narcotraficants colombians ha sigut condemnada a una pena de 24 anys de presó per l’Audiència Provincial de Castelló, acusats de dedicar-se a la distribució de cocaïna per tota la província. L’organització venia droga tant en els carrers com en cases. 

 

La investigació va començar en gener del 2013 quan els agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) van pillar a un dels membres amagant dos paquets de droga dins d’un cotxe, en el que dins de cada un hi havia 1 quilogram i estaven valorats en 72.148 euros, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Van continuar estudiant el cas i van registrar la casa de la cap de l’organització, una dona de 43 anys, a on van trobar 628 euros obtinguts de la venda de drogues. A demés, van confiscar un paquet amb 200 grams de cocaïna, valorat en 11.705 euros. 

 

També actuaven amb armes

Després de registrar la casa de la cap de la banda, van continuar buscant en les vivendes d’altres bandes, en les que encontraven cocaïna, però també armes, com una pistola semiautomàtica, que va ser confiscada. 

 

La Policia Nacional, durant les investigacions, va vore que existia una connexió entre tots ells, ja que van descobrir que parlaven amb expressions i paraules claus, després de què foren autoritzats per a registrar els seus mòbils. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV-PSOE demana a Toni González que dimitisca com a alcalde d’Almussafes

La direcció del PSPV-PSOE ha reclamat a Toni González que deixe l'Alcaldia i entregue la seua acta, i ha sol·licitat una gestora en l'agrupació local després de les denúncies. L'alcalde ha deixat els seus càrrecs orgànics i ha demanat suspendre la seua militància, però pretén seguir en el càrrec des del grup mixt.

El València rep al Saragossa de Dubljevic per a afermar el cap de sèrie en la Copa

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb la meta de sumar la seua quarta victòria seguida en l'ACB i consolidar la seua condició de cap de sèrie per a la Copa que es disputa a València.

El València Basket posa a prova la seua reacció en un nou dol davant Saragossa

València Basket es mesura el diumenge a Casademont Zaragoza en la Lliga Femenina Endesa després del colp europeu. Arriba amb la baixa de Raquel Carrera i el possible debut de lliga de Nia Coffey.

El Vila-real arriba llançat davant un Llevant cuer en el Ciutat

El Vila-real encadena sis victòries en LaLiga i visita a un Llevant cuer i sense triomfs a casa. El dol mesura inèrcia positiva enfront d'urgència per reaccionar.

Del Moral apel·la a l’empenyiment del Ciutat i confia a tallar la ratxa davant el Vila-real

Álvaro del Moral dirigirà el seu segon partit en Lliga davant el Vila-real i va subratllar que han eixit de situacions pitjors. El Llevant busca frenar cinc derrotes.

L’alcalde d’Almussafes demana la suspensió de militància en el PSOE i seguirà com a regidor

Toni González ha anunciat que dimitix de tots els seus càrrecs orgànics en el PSPV-PSOE i sol·licita la suspensió de militància. Continuarà com a regidor en el grup mixt després de les acusacions d'assetjament sexual i laboral.

Alerta taronja per pluges a València este diumenge, fins a 60 l/m² en una hora

València manté el nivell taronja per pluges intenses i tempestes, amb registres de fins a 60 l/m² en una hora en el litoral. Alacant i Castelló, en groc.

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.