A presó una xarxa de narcotraficants que actuava en Castelló

Imagen de archivo de un agente de la Guardia Civil junto a un vehículo oficial

Agentes de la Guàrdia Civil han detigut a una xarxa de narcotraficants | València Diari

 

Una xarxa de narcotraficants colombians ha sigut condemnada a una pena de 24 anys de presó per l’Audiència Provincial de Castelló, acusats de dedicar-se a la distribució de cocaïna per tota la província. L’organització venia droga tant en els carrers com en cases. 

 

La investigació va començar en gener del 2013 quan els agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) van pillar a un dels membres amagant dos paquets de droga dins d’un cotxe, en el que dins de cada un hi havia 1 quilogram i estaven valorats en 72.148 euros, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Van continuar estudiant el cas i van registrar la casa de la cap de l’organització, una dona de 43 anys, a on van trobar 628 euros obtinguts de la venda de drogues. A demés, van confiscar un paquet amb 200 grams de cocaïna, valorat en 11.705 euros. 

 

També actuaven amb armes

Després de registrar la casa de la cap de la banda, van continuar buscant en les vivendes d’altres bandes, en les que encontraven cocaïna, però també armes, com una pistola semiautomàtica, que va ser confiscada. 

 

La Policia Nacional, durant les investigacions, va vore que existia una connexió entre tots ells, ja que van descobrir que parlaven amb expressions i paraules claus, després de què foren autoritzats per a registrar els seus mòbils. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.