A presó una xarxa de narcotraficants que actuava en Castelló

Imagen de archivo de un agente de la Guardia Civil junto a un vehículo oficial

Agentes de la Guàrdia Civil han detigut a una xarxa de narcotraficants | València Diari

 

Una xarxa de narcotraficants colombians ha sigut condemnada a una pena de 24 anys de presó per l’Audiència Provincial de Castelló, acusats de dedicar-se a la distribució de cocaïna per tota la província. L’organització venia droga tant en els carrers com en cases. 

 

La investigació va començar en gener del 2013 quan els agents de la Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) van pillar a un dels membres amagant dos paquets de droga dins d’un cotxe, en el que dins de cada un hi havia 1 quilogram i estaven valorats en 72.148 euros, segons informa ‘Mediterráneo’. 

 

Van continuar estudiant el cas i van registrar la casa de la cap de l’organització, una dona de 43 anys, a on van trobar 628 euros obtinguts de la venda de drogues. A demés, van confiscar un paquet amb 200 grams de cocaïna, valorat en 11.705 euros. 

 

També actuaven amb armes

Després de registrar la casa de la cap de la banda, van continuar buscant en les vivendes d’altres bandes, en les que encontraven cocaïna, però també armes, com una pistola semiautomàtica, que va ser confiscada. 

 

La Policia Nacional, durant les investigacions, va vore que existia una connexió entre tots ells, ja que van descobrir que parlaven amb expressions i paraules claus, després de què foren autoritzats per a registrar els seus mòbils. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.