Les cavalcades de Reis tallen el trànsit en València dissabte i diumenge

Figuretes dels Reis d'Orient

Les cavalcades dels Reis d’Orient provoquen talls al trànsit dissabte i diumenge en València | Pxhere

Ja ha passat la Nit de Nadal, el Dia de Nadal, Cap d’Any… Però les festes nadalenques no s’acaben fins que els Reis d’Orient passen per les nostres cases a deixar-nos encara més regals. Per València, passaran la vesprada del diumenge, 5 de gener, però un dia abans ja hauran visitat la zona del Marítim.

 

El dissabte, 4 de gener, els Reis d’Orient passejaran per la zona del Marítim en una cavalcada que obligarà a tallar el trànsit. L’itinerari començarà en el carrer de l’Illa de Hierro, passarà per l’avinguda de la Malva-Rosa i continuarà pels carrers de la Reina, d’Antonio Juan i el camí del Cabanyal fins a arribar al carrer de Campillo de Altobuey. Este recorregut es farà entre les sis i les huit i mitja de la vesprada.

 

Al dia següent, els Reis aniran a parar al centre de València, fent un recorregut que començarà en el Pont d’Aragó, passarà pel Pont de les Flors, l’avinguda de Navarro Reverter, el carrer de la Pau, el carrer de Sant Vicent Màrtir i la plaça de l’Ajuntament fins a arribar al carrer de Xàtiva, davant de l’Estació del Nord.

 

La cavalcada del centre, que es preveu que es faça entre les 18 i les 21.30 hores, obligarà a tallar el trànsit en l’itinerari i la zona d’influència. Es poden consultar tots els talls en el següent mapa. El passeig de l’Albereda, entre el Pont de l’Exposició i la plaça de Saragossa, estarà tallat de 8 a 17 hores.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.