Cel nuvolós i possibles ruixats i ratxes molt fortes de vent hui dimecres a la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha clarejat hui dimecres amb cel nuvolós i espera ruixats i ratxes molt fortes de vent, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

Així, podrien registrar-se precipitacions disperses al litoral sud d’Alacant i més abundants a Castelló. Una part d’elles seran en forma de ruixat ocasionalment amb tempesta, sense descartar que siguen localment fortes a punts del litoral de la meitat nord.

A més, hi haurà vent fluix variable que tendirà a nord-oest fluix amb intervals d’intensitat moderada a la vesprada. No es descarta que hi haja ratxes molt fortes a zones exposades de l’interior nord de Castelló.

Les temperatures mínimes no patiran canvis mentre que les màximes baixaran a l’interior de la meitat nord de l’autonomia i al litoral de la meitat sud.

Últimes notícies

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.