Ciclista multat per posar un motor i un depòsit a la seua bicicleta en Torrevieja

 

Agents de l’Equip d’Atestats de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), han interceptat a un ciclista de 41 anys que tenia acoplat en el quadre de la bicicleta un motor de combustió interna i un depòsit de gasolina ocult baix una samarreta per a passar desapercebut. Per tals fets, l’home s’enfronta a multes de 1.400 euros, a demés de que la causa ha sigut traslladada al jutjat d’Instrucció 1 de Torrevieja.

 

Els efectius es trobaven en la carretera CV-905, en el seu pas per la localitat, quan van observar com un ciclista es desplaçava, de manera inusual, de pressa i sense pedalar en un tram en pendent, un fet que els va posar en alerta quan van escoltar, a demés, que emetia el so característic d’un motor de baixa cilindrada.

 

En este moment, quan el ciclista es va adonar de la presència de la Guàrdia Civil, va apagar el motor ràpidament i va començar a pedalar, pel que van procedir a donar-li l’alt, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Una volta van interceptar a este, els efectius van determinar que el manillar estava modificat tant en el puny amb l’acople de l’accelerador com una doble maneta esquerra de fre.

 

Per tot això, els agents van procedir a la retirada del vehicle i a la seua posterior anàlisi en les instal·lacions de la ITV a fi de conéixer les característiques del mateix per a elaborar el pertinent informe pericial.

 

Fins a 1.400 euros de multa

El mateix ha indicat que es tractava d’un motor de dos temps alimentat per gasolina amb una cilindrada de 49 centímetres cúbics i que en la seua construcció podria superar els 50 quilòmetres per hora.

 

Igualment, s’ha esclarit que l’home no tenia llicència i de permís de circulació, pel que s’ha posat el cas en coneixement del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Torrevieja. D’igual forma, en tractar-se d’un vehicle de motor, també se li van formular les corresponents sancions administratives per no tindre matriculació, assegurança i inspecció tècnica.

 

La Guàrdia Civil ha assenyalat que estes tres sancions poden arribar a suposar un muntant econòmic total de fins a 1.400 euros. Una volta finalitzat el procés de comprovacions de les característiques es va procedir a retornar el vehicle al seu propietari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.