Ciclista multat per posar un motor i un depòsit a la seua bicicleta en Torrevieja

 

Agents de l’Equip d’Atestats de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), han interceptat a un ciclista de 41 anys que tenia acoplat en el quadre de la bicicleta un motor de combustió interna i un depòsit de gasolina ocult baix una samarreta per a passar desapercebut. Per tals fets, l’home s’enfronta a multes de 1.400 euros, a demés de que la causa ha sigut traslladada al jutjat d’Instrucció 1 de Torrevieja.

 

Els efectius es trobaven en la carretera CV-905, en el seu pas per la localitat, quan van observar com un ciclista es desplaçava, de manera inusual, de pressa i sense pedalar en un tram en pendent, un fet que els va posar en alerta quan van escoltar, a demés, que emetia el so característic d’un motor de baixa cilindrada.

 

En este moment, quan el ciclista es va adonar de la presència de la Guàrdia Civil, va apagar el motor ràpidament i va començar a pedalar, pel que van procedir a donar-li l’alt, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Una volta van interceptar a este, els efectius van determinar que el manillar estava modificat tant en el puny amb l’acople de l’accelerador com una doble maneta esquerra de fre.

 

Per tot això, els agents van procedir a la retirada del vehicle i a la seua posterior anàlisi en les instal·lacions de la ITV a fi de conéixer les característiques del mateix per a elaborar el pertinent informe pericial.

 

Fins a 1.400 euros de multa

El mateix ha indicat que es tractava d’un motor de dos temps alimentat per gasolina amb una cilindrada de 49 centímetres cúbics i que en la seua construcció podria superar els 50 quilòmetres per hora.

 

Igualment, s’ha esclarit que l’home no tenia llicència i de permís de circulació, pel que s’ha posat el cas en coneixement del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Torrevieja. D’igual forma, en tractar-se d’un vehicle de motor, també se li van formular les corresponents sancions administratives per no tindre matriculació, assegurança i inspecció tècnica.

 

La Guàrdia Civil ha assenyalat que estes tres sancions poden arribar a suposar un muntant econòmic total de fins a 1.400 euros. Una volta finalitzat el procés de comprovacions de les característiques es va procedir a retornar el vehicle al seu propietari.

Últimes notícies

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.