Ciclista multat per posar un motor i un depòsit a la seua bicicleta en Torrevieja

 

Agents de l’Equip d’Atestats de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), han interceptat a un ciclista de 41 anys que tenia acoplat en el quadre de la bicicleta un motor de combustió interna i un depòsit de gasolina ocult baix una samarreta per a passar desapercebut. Per tals fets, l’home s’enfronta a multes de 1.400 euros, a demés de que la causa ha sigut traslladada al jutjat d’Instrucció 1 de Torrevieja.

 

Els efectius es trobaven en la carretera CV-905, en el seu pas per la localitat, quan van observar com un ciclista es desplaçava, de manera inusual, de pressa i sense pedalar en un tram en pendent, un fet que els va posar en alerta quan van escoltar, a demés, que emetia el so característic d’un motor de baixa cilindrada.

 

En este moment, quan el ciclista es va adonar de la presència de la Guàrdia Civil, va apagar el motor ràpidament i va començar a pedalar, pel que van procedir a donar-li l’alt, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Una volta van interceptar a este, els efectius van determinar que el manillar estava modificat tant en el puny amb l’acople de l’accelerador com una doble maneta esquerra de fre.

 

Per tot això, els agents van procedir a la retirada del vehicle i a la seua posterior anàlisi en les instal·lacions de la ITV a fi de conéixer les característiques del mateix per a elaborar el pertinent informe pericial.

 

Fins a 1.400 euros de multa

El mateix ha indicat que es tractava d’un motor de dos temps alimentat per gasolina amb una cilindrada de 49 centímetres cúbics i que en la seua construcció podria superar els 50 quilòmetres per hora.

 

Igualment, s’ha esclarit que l’home no tenia llicència i de permís de circulació, pel que s’ha posat el cas en coneixement del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Torrevieja. D’igual forma, en tractar-se d’un vehicle de motor, també se li van formular les corresponents sancions administratives per no tindre matriculació, assegurança i inspecció tècnica.

 

La Guàrdia Civil ha assenyalat que estes tres sancions poden arribar a suposar un muntant econòmic total de fins a 1.400 euros. Una volta finalitzat el procés de comprovacions de les característiques es va procedir a retornar el vehicle al seu propietari.

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.