Ciclista multat per posar un motor i un depòsit a la seua bicicleta en Torrevieja

 

Agents de l’Equip d’Atestats de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), han interceptat a un ciclista de 41 anys que tenia acoplat en el quadre de la bicicleta un motor de combustió interna i un depòsit de gasolina ocult baix una samarreta per a passar desapercebut. Per tals fets, l’home s’enfronta a multes de 1.400 euros, a demés de que la causa ha sigut traslladada al jutjat d’Instrucció 1 de Torrevieja.

 

Els efectius es trobaven en la carretera CV-905, en el seu pas per la localitat, quan van observar com un ciclista es desplaçava, de manera inusual, de pressa i sense pedalar en un tram en pendent, un fet que els va posar en alerta quan van escoltar, a demés, que emetia el so característic d’un motor de baixa cilindrada.

 

En este moment, quan el ciclista es va adonar de la presència de la Guàrdia Civil, va apagar el motor ràpidament i va començar a pedalar, pel que van procedir a donar-li l’alt, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Una volta van interceptar a este, els efectius van determinar que el manillar estava modificat tant en el puny amb l’acople de l’accelerador com una doble maneta esquerra de fre.

 

Per tot això, els agents van procedir a la retirada del vehicle i a la seua posterior anàlisi en les instal·lacions de la ITV a fi de conéixer les característiques del mateix per a elaborar el pertinent informe pericial.

 

Fins a 1.400 euros de multa

El mateix ha indicat que es tractava d’un motor de dos temps alimentat per gasolina amb una cilindrada de 49 centímetres cúbics i que en la seua construcció podria superar els 50 quilòmetres per hora.

 

Igualment, s’ha esclarit que l’home no tenia llicència i de permís de circulació, pel que s’ha posat el cas en coneixement del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Torrevieja. D’igual forma, en tractar-se d’un vehicle de motor, també se li van formular les corresponents sancions administratives per no tindre matriculació, assegurança i inspecció tècnica.

 

La Guàrdia Civil ha assenyalat que estes tres sancions poden arribar a suposar un muntant econòmic total de fins a 1.400 euros. Una volta finalitzat el procés de comprovacions de les característiques es va procedir a retornar el vehicle al seu propietari.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.