Cinc de les persones mortes per la DANA són ancians d’una residència de Paiporta

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

Cinc de les 62 persones mortes pel passat de la DANA per la província de València són ancians d’una residència de Paiporta, una de les localitats més afectades per les pluges, segons ha pogut confirmar Europa Press.

Segons la informació avançada per la SER, cap a les 20.00 hores del dimarts l’aigua va sorprendre els residents quan estaven en el sopar. El personal va poder pujar pràcticament tots els usuaris a la primera planta però cinc d’ells van morir.

Fonts municipals han explicat a Europa Press que la situació a la localitat després de la DANA és «dramàtica» i d'»emergència humanitària» i han destacat que hi ha problemes de comunicació i de cobertura a tot el terme municipal.

Així mateix, han confirmat que famílies estan buscant «desenes de persones desaparegudes» amb les quals no s’ha pogut contactar, però no han precisat quantes. L’Ajuntament i la Policia Local demanen a la població que eviten eixir al carrer i que es mantinguen a les seues cases.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.