Cinc de les persones mortes per la DANA són ancians d’una residència de Paiporta

VALÈNCIA, 30 (EUROPA PRESS)

Cinc de les 62 persones mortes pel passat de la DANA per la província de València són ancians d’una residència de Paiporta, una de les localitats més afectades per les pluges, segons ha pogut confirmar Europa Press.

Segons la informació avançada per la SER, cap a les 20.00 hores del dimarts l’aigua va sorprendre els residents quan estaven en el sopar. El personal va poder pujar pràcticament tots els usuaris a la primera planta però cinc d’ells van morir.

Fonts municipals han explicat a Europa Press que la situació a la localitat després de la DANA és «dramàtica» i d'»emergència humanitària» i han destacat que hi ha problemes de comunicació i de cobertura a tot el terme municipal.

Així mateix, han confirmat que famílies estan buscant «desenes de persones desaparegudes» amb les quals no s’ha pogut contactar, però no han precisat quantes. L’Ajuntament i la Policia Local demanen a la població que eviten eixir al carrer i que es mantinguen a les seues cases.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.