Els supermercats Lidl són famosos pels productes de marca blanca amb les quals treballen. Molts dels seus productes estan qualificats com els millors en les llistes de l'OCU per la seua relació qualitat-preu. I no solament açò perquè també la gent parla d'ells en els blogs i foros perquè es proven, a més de destacar el seu baix preu en comparació de grans marques. Alguns estan provats verídicament, uns altres fins i tot s'esgoten a les poques hores d'eixir a la venda, com és el cas de la crema antiarrugas Cien Q10. Encara que està clar que per a gustos colors, mereix la pena provar-los, sobretot pels productors que hi ha darrere de la marques blanques.
Últimes notícies
Salut
L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions
La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.
Economia
Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens
Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.
Medi ambient
Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana
Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.
Economia
Les exportacions valencianes s’estancen en 6.238 milions malgrat l’estirada europea
Les vendes a l'exterior de la Comunitat Valenciana es mantenen en 6.238 milions al gener i febrer, amb un saldo comercial a la baixa i forta dependència d'Europa.
Economia
Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i que s’estenga a altres regions
Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern que aporte fons al Pla Viu valencià, que suma més de 5.000 vivendes en marxa, i que es prenga com a model en altres comunitats.
Successos
Condemnades sis persones per traficar amb cocaïna a València i Castelló
L'Audiència de Castelló condemna a sis integrants d'una organització de tràfic de cocaïna a València i Castelló a penes d'entre dos mesos i sis anys i mig de presó, a més d'elevades multes i l'expulsió de dos capitostos.
Social
València reforça els seus servicis socials amb 1 milió per a afrontar la regularització de migrants
L'Ajuntament de València contractarà d'urgència a 39 persones per a agilitzar la regularització extraordinària de migrants i reclama finançament al Govern central.
Esports
Folgat i Alonso preveuen màxima igualtat en el GP d’Espanya de Moto2 a Jerez
Daniel Holgado i David Alonso, companys en Moto2 en l'equip de Jorge Martínez Aspar, anticipen una carrera molt igualada en el circuit Ángel Nieto de Jerez, on destaquen la importància de cada dècima.







