22.5 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Els cinc millors productes de marca blanca de Lidl

Els supermercats Lidl són famosos pels productes de marca blanca amb les quals treballen. Molts dels seus productes estan qualificats com els millors en les llistes de l'OCU per la seua relació qualitat-preu. I no solament açò perquè també la gent parla d'ells en els blogs i foros perquè es proven, a més de destacar el seu baix preu en comparació de grans marques. Alguns estan provats verídicament, uns altres fins i tot s'esgoten a les poques hores d'eixir a la venda, com és el cas de la crema antiarrugas Cien Q10. Encara que està clar que per a gustos colors, mereix la pena provar-los, sobretot pels productors que hi ha darrere de la marques blanques.

Últimes notícies

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.

Descobrixen propietats antienvelliment en la palla d’arròs i aplicacions per al calçat

Un projecte impulsat per arrossers de l'Albufera, al costat de la UMH, Inescop i Analco, constata potencial antienvelliment en la palla d'arròs i usos per a adhesius del calçat. Els socis ultimen una empresa amb planta de processament per a convertir el residu en valor econòmic.

Arranca el juí per abusos sexuals en una secta pseudoreligiosa de Vistabella amb sis acusats

L'Audiència de Castelló inicia una vista de tretze sessions contra sis persones per nou delictes d'abusos sexuals continuats a menors i associació il·lícita. El procés se centra en una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella entorn d'un líder ja mort.

Troben en la palla d’arròs potencial antienvelliment i usos per al calçat

La palla d'arròs conté compostos amb efecte antienvelliment i aptes per a adhesius, segons un projecte d'arrossers i centres tecnològics. El pla assegura l'extracció del residu i prepara una empresa per a valorar 80.000 tones anuals.

La periodista que va menjar amb Mazón el 29-O declararà este dilluns davant la jutgessa de la dana

Maribel Vilaplana declararà este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana del 29-O. La jutgessa li ha demanat el tiquet de l'aparcament per a fixar la cronologia d'eixa vesprada.

La periodista que va menjar amb Mazón es recupera a casa després d’un quadre d’ansietat

La periodista es troba en el seu domicili després de ser atesa en un hospital. Està citada com a testimoni este dilluns a Catarroja per la gestió de la DANA.

La comissió de la dana arranca amb les víctimes i el focus en Carlos Mazón

La setmana parlamentària, sense ple en el Congrés, concentra l'atenció al Senat i en les primeres sessions de la comissió de la dana, que escoltarà víctimes i prepara la compareixença de Carlos Mazón el 17 de novembre.

Domingo amb núvols, ruixats febles i màximes sense canvis o en descens en la Comunitat Valenciana

Previsió per a hui diumenge: intervals de núvols amb obertura de clars al migdia i possibles precipitacions febles i disperses. Les mínimes pujaran; les màximes baixaran a l'interior de Castelló i es mantindran estables en la resta.