Anuncios

Les cinc perfectes rutes amb bicicleta per a conéixer la ciutat de València i els seus voltants

Cada any del dia 16 al 22 de setembre es celebra la Setmana Europea de la Mobilitat, una campanya de conscienciació dirigida a sensibilitzar als ciutadans quant a l’ús del transport públic, en bicicleta i per als vianants. Amb esta iniciativa el que també es persegueix és reduir el trànsit de vehicles. Açò junt amb el bon oratge que encara sol tenir el territori valencià, dona peu per a fer rutes amb bicicleta per descobrir la ciutat de València i els seus voltants. Ací et deixem algunes de les millors rutes: 

 

1- Ruta al jardí del Túria:  A València són nombrosos els llocs idonis on es pot realitzar una ruta en bicicleta. La principal i més demandada ruta és la del jardí del Túria. Una de les més grans i amplies, ja que comença des de la Ciutat de les Arts i les Ciències i acaba en el Bioparc i cap de ‘Cabecera’. Els ponts, les espècies botànics, els estancs i les atraccions per als xiquets són una constant al llarg d’esta ruta. Així mateix, des d’esta ruta es poden visitar altres llocs molt reclamats com el Jardí de Vivers, el museu de Belles Arts i les Torres de Serrans. 
 
 
Una de les zones del Jardí del Túria

Una de les zones del Jardí del Túria | agendadeisa.com 

 

2-Ruta pels carrers cèntrics: Esta ruta té el seu punt de partida a l’Estació del Nord. D’esta manera, es poden conèixer i vore de primera mà, els carrers més cèntrics, i igualment a través de l’Avinguda Peris i Valero es pot arribar al Jardí del Túria. Des d’allí es pot arribar a un altre lloc en molt d’encant a la capital del Túria: el port. O bé si decidim no entrar al jardí del Túria, una de les altres visites imprescindibles són les Torres de Serrans i des d’allí accedir a la zona de vianants passant pel Micalet, la plaça redona, la basílica i la plaça de l’Ajuntament.

 

Plaça redona

Plaça redona | Cedida

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios