Ciutat de la Llum penjarà el cartell de complet després d’estiu amb ‘noves superproduccions’

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

El complex audiovisual de Ciutat de la Llum penjarà el cartell de complet després de l’estiu, amb “noves sèries i noves superproduccions”, segons ha avançat el president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Així ho ha avançat aquest divendres, abans de visitar el rodatge de la pel·lícula ‘El Cautivo’, el nou film del director Alejandro Amenábar, que es troba actualment en els estudis de Ciutat de la Llum, a la ciutat d’Alacant.

“En Ciutat de la Llum anem a ser capaces de penjar el cartell de complet a la volta de l’estiu amb noves sèries, amb noves superproduccions. Estem tancant noves produccions importants, fa poc va venir una gran producció de Marvel, que s’estrenarà en breu”, ha ressaltat.

Aquestes noves produccions se sumarien als sis rodatges que ja estan prevists per als pròxims mesos i amb els quals es fregaria el 100% d’ocupació en el complex. Entre ells, està la pel·lícula ‘Tigres’ d’Alberto Rodríguez, la primera temporada d’una sèrie francesa que es rodarà de maig a juliol i una sèrie nacional al maig. També comptarà amb una producció amb segell valencià, un espot de televisió d’una marca premium al juny i una producció gallega en el mes de juliol.

Per això, Mazón ha sostingut que estan “d’enhorabona” i que han “recuperat el somni de Berlanga”. En aquest sentit, ha afirmat que estan convertint el complex audiovisual en “productiu” per a la Comunitat Valenciana, així com per l'”ecosistema de pimes, decoradors, maquilladores, assistents tècnics, cicles de FP d’audiovisual, pernoctacions en hotels, en càmpings, sector de restauració, turisme i per a la indústria del cinema i de la cultura, que ja veu com una referència de les millors europees”.

En la mateixa línia, ha recalcat que estan “aconseguint consolidar-ho” i ha posat en valor que un director com Amenábar haja decidit rodar a la Ciutat de la Llum, a més d’en altres enclavaments de la província d’Alacant i la Comunitat Valenciana.

“És molt positiu per a nosaltres. Anem a seguir amb el suport, anem a seguir amb les ajudes i, per descomptat, ja es va corrent la veu, no solament a Espanya, a Europa, fins i tot en les grans produccions nord-americanes pel que fa al que significa Ciutat de la Llum. Aquest somni de Berlanga que es va veure tallat i que estem recuperant amb moltíssima força. Jo em sent molt orgullós d’això”, ha emfatitzat.

Mazón ha realitzat un recorregut pel rodatge de la pel·lícula ‘El captiu’, que té lloc en el complex cinematogràfic alacantí fins al pròxim mes de juny, acompanyat per la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes.

Ha posat l’accent que aquest film “ha rodat la gran majoria de les seues escenes a la Comunitat Valenciana”, ja que també ha filmat en el Castell de Santa Bàrbara i en el de Santa Pola. Aquesta pel·lícula d’Alejandro Amenábar, produïda per Mod Produccions i Misent Produccions del valencià Fernando Bovaira, suposarà un impacte econòmic d’aproximadament vuit milions d’euros a la Comunitat.

“Un exemple més de la dinamització d’aquestes instal·lacions i de la nova etapa que hem obert a La Ciutat de la Llum després dels recents rodatges de la super producció per a Colòmbia Pictures i la filmació de ‘Mala Influència’ per a la plataforma Netflix”, ha destacat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.