Ciutat de la Llum penjarà el cartell de complet després d’estiu amb ‘noves superproduccions’

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

El complex audiovisual de Ciutat de la Llum penjarà el cartell de complet després de l’estiu, amb “noves sèries i noves superproduccions”, segons ha avançat el president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Així ho ha avançat aquest divendres, abans de visitar el rodatge de la pel·lícula ‘El Cautivo’, el nou film del director Alejandro Amenábar, que es troba actualment en els estudis de Ciutat de la Llum, a la ciutat d’Alacant.

“En Ciutat de la Llum anem a ser capaces de penjar el cartell de complet a la volta de l’estiu amb noves sèries, amb noves superproduccions. Estem tancant noves produccions importants, fa poc va venir una gran producció de Marvel, que s’estrenarà en breu”, ha ressaltat.

Aquestes noves produccions se sumarien als sis rodatges que ja estan prevists per als pròxims mesos i amb els quals es fregaria el 100% d’ocupació en el complex. Entre ells, està la pel·lícula ‘Tigres’ d’Alberto Rodríguez, la primera temporada d’una sèrie francesa que es rodarà de maig a juliol i una sèrie nacional al maig. També comptarà amb una producció amb segell valencià, un espot de televisió d’una marca premium al juny i una producció gallega en el mes de juliol.

Per això, Mazón ha sostingut que estan “d’enhorabona” i que han “recuperat el somni de Berlanga”. En aquest sentit, ha afirmat que estan convertint el complex audiovisual en “productiu” per a la Comunitat Valenciana, així com per l'”ecosistema de pimes, decoradors, maquilladores, assistents tècnics, cicles de FP d’audiovisual, pernoctacions en hotels, en càmpings, sector de restauració, turisme i per a la indústria del cinema i de la cultura, que ja veu com una referència de les millors europees”.

En la mateixa línia, ha recalcat que estan “aconseguint consolidar-ho” i ha posat en valor que un director com Amenábar haja decidit rodar a la Ciutat de la Llum, a més d’en altres enclavaments de la província d’Alacant i la Comunitat Valenciana.

“És molt positiu per a nosaltres. Anem a seguir amb el suport, anem a seguir amb les ajudes i, per descomptat, ja es va corrent la veu, no solament a Espanya, a Europa, fins i tot en les grans produccions nord-americanes pel que fa al que significa Ciutat de la Llum. Aquest somni de Berlanga que es va veure tallat i que estem recuperant amb moltíssima força. Jo em sent molt orgullós d’això”, ha emfatitzat.

Mazón ha realitzat un recorregut pel rodatge de la pel·lícula ‘El captiu’, que té lloc en el complex cinematogràfic alacantí fins al pròxim mes de juny, acompanyat per la consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes.

Ha posat l’accent que aquest film “ha rodat la gran majoria de les seues escenes a la Comunitat Valenciana”, ja que també ha filmat en el Castell de Santa Bàrbara i en el de Santa Pola. Aquesta pel·lícula d’Alejandro Amenábar, produïda per Mod Produccions i Misent Produccions del valencià Fernando Bovaira, suposarà un impacte econòmic d’aproximadament vuit milions d’euros a la Comunitat.

“Un exemple més de la dinamització d’aquestes instal·lacions i de la nova etapa que hem obert a La Ciutat de la Llum després dels recents rodatges de la super producció per a Colòmbia Pictures i la filmació de ‘Mala Influència’ per a la plataforma Netflix”, ha destacat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.