El col·legi Hort de Palau d’Oliva comença les obres del seu pla edificant

 

La vicealcaldessa d’Oliva, en la Safor (València),  i regidora d’Hisenda, Ana Morell i la regidora d’Educació, Maria Josep Llorens, han visitat les obres del Col·legi Hort de Palau, per tal de fer un seguiment i poder comprovar de primera mà, amb l’acompanyament del responsable de l’empresa adjudicatària de l’obra NAVECON Y CONTRATAS S.L.U. i l’operari encarregat, que l’actuació està seguint els passos previstos en el projecte d’execució.

 

Les dos edils han pogut comprovar que ja s’ha iniciat el procés per a instal·lar els suports de la pèrgola que cobrirà una de les zones de joc on els xiquets podran disfrutar d’una ampla zona d’ombres. Esta zona serà remodelada i viurà una sèrie de canvis en el paviment i en la gespa que cobrixen el pati d’esta eixida dels edificis i aularis.

 

La responsable municipal d’Hisenda ha valorat molt positivament la forma en què es treballa al centre educatiu i ha valorat que «estan complint-se escrupolosament les mesures de seguretat i això sempre és una garantia per a tota la comunitat educativa del centre. L’AMPA, l’equip docent,i l’alumnat poden estar tranquils per les obres», ha manifestat Ana Morell.

 

També està prevista la col·locació d’unes baranes de seguretat per a les finestres i una actuació per tal d’eliminar les filtracions d’aigua en les finestres de tots els edificis del centre educatiu. Estes obres i actuacions es basen en el projecte de licitació i tenen un pressupost de 87.000 euros i un temps d’execució d’un mes i mig. Per tant està previst que estes obres finalitzen la primera setmana de maig.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.