Comença a Albacete el judici contra el jove acusat d’apunyalar el seu pare per demanar-li que es posara a estudiar

La Secció Segona de l'Audiència Provincial d'Albacete jutjarà este dimarts, 19 de desembre, un acusat d'un presumpte intent d'assassinat al seu pare. En este sentit, el Ministeri Fiscal demana per a ell una pena de cinc anys i huit mesos de presó. Segons recull l'escrit d'acusació de la Fiscalia, els fets van tenir lloc poc després de les sis de la tarda del 16 d'agost de 2016 al domicili familiar, al municipi d'Albacete.

  

  

  

  

En els dies previs, el pare i víctima dels fets li havia insistit al seu fill que es posara a estudiar per als exàmens que tenia al setembre, per superar el mòdul de Jardineria que estava estudiant. Per això, es va dirigir a l'habitació del seu fill i el va trobar berenant i jugant a l'ordinador. A continuació, li va exigir que es posara estudiar d'una vegada i que deixés de jugar, mentre que l'agressor li va respondre que el deixés acabar la partida.

 

«Amb ganes de causar-li la mort»

El pare li va demanar que deixés de «prendre-li el pel», i que si no volia estudiar, no ho fes, però que l'ordinador no el tocaria, i a continuació es va ajupir per agafar el cable de l'equip i desconnectar-lo. En aquell moment, l'acusat, amb la intenció de causar-li la mort, va agafar el ganivet amb el que havia estat berenant, d'uns 18,5 centímetres dels que 8,5 corresponien a la fulla, i li va propinar un fort cop al seu pare, agafant-lo desprevingut. 

 

Per evitar que continués agredint-lo, el pare va agafar el seu fill per la mà, i va ser llavors quan es va adonar que tenia el ganivet, reclamant-li que el soltés, uns crits que van fer que la mare vingués alarmada a l'habitació. A continuació, la filla de la família va avisar els serveis d'emergència, que van atendre el pare, que després el van traslladar a l'Hospital General, on va haver de ser intervingut. 

  

 

 

Lesions que li posaven la vida en perill

Com a conseqüència dels fets, l'agredit va patir lesions a l'hipocondri dret, amb aponeurosi anterior i posterior del múscul recte dret, i altres lesions a l'intestí, de les quals es va curar 30 dies després. L'home va passar 30 dies a l'hospital, i 15 sense poder seguir amb la seva vida normal. 

  

 

Les lesions li van tocar el múscul subjacent i, una vegada la fulla del ganivet va entrar a la cavitat abdominal, va lesionar l'intestí prim i va provocar un hematoma amb sagnat actiu, que posava en perill la vida de l'afectat si no hagués estat intervingut quirúrgicament. 

 

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.