Comença a Albacete el judici contra el jove acusat d’apunyalar el seu pare per demanar-li que es posara a estudiar

La Secció Segona de l'Audiència Provincial d'Albacete jutjarà este dimarts, 19 de desembre, un acusat d'un presumpte intent d'assassinat al seu pare. En este sentit, el Ministeri Fiscal demana per a ell una pena de cinc anys i huit mesos de presó. Segons recull l'escrit d'acusació de la Fiscalia, els fets van tenir lloc poc després de les sis de la tarda del 16 d'agost de 2016 al domicili familiar, al municipi d'Albacete.

  

  

  

  

En els dies previs, el pare i víctima dels fets li havia insistit al seu fill que es posara a estudiar per als exàmens que tenia al setembre, per superar el mòdul de Jardineria que estava estudiant. Per això, es va dirigir a l'habitació del seu fill i el va trobar berenant i jugant a l'ordinador. A continuació, li va exigir que es posara estudiar d'una vegada i que deixés de jugar, mentre que l'agressor li va respondre que el deixés acabar la partida.

 

«Amb ganes de causar-li la mort»

El pare li va demanar que deixés de «prendre-li el pel», i que si no volia estudiar, no ho fes, però que l'ordinador no el tocaria, i a continuació es va ajupir per agafar el cable de l'equip i desconnectar-lo. En aquell moment, l'acusat, amb la intenció de causar-li la mort, va agafar el ganivet amb el que havia estat berenant, d'uns 18,5 centímetres dels que 8,5 corresponien a la fulla, i li va propinar un fort cop al seu pare, agafant-lo desprevingut. 

 

Per evitar que continués agredint-lo, el pare va agafar el seu fill per la mà, i va ser llavors quan es va adonar que tenia el ganivet, reclamant-li que el soltés, uns crits que van fer que la mare vingués alarmada a l'habitació. A continuació, la filla de la família va avisar els serveis d'emergència, que van atendre el pare, que després el van traslladar a l'Hospital General, on va haver de ser intervingut. 

  

 

 

Lesions que li posaven la vida en perill

Com a conseqüència dels fets, l'agredit va patir lesions a l'hipocondri dret, amb aponeurosi anterior i posterior del múscul recte dret, i altres lesions a l'intestí, de les quals es va curar 30 dies després. L'home va passar 30 dies a l'hospital, i 15 sense poder seguir amb la seva vida normal. 

  

 

Les lesions li van tocar el múscul subjacent i, una vegada la fulla del ganivet va entrar a la cavitat abdominal, va lesionar l'intestí prim i va provocar un hematoma amb sagnat actiu, que posava en perill la vida de l'afectat si no hagués estat intervingut quirúrgicament. 

 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.