Anuncios

Compromís impulsa el comerç local per a este Nadal amb una campanya solidària i taronges valencianes

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El grup de Compromís en l’Ajuntament de València ha presentat hui dimarts la campanya que ha impulsat per a afavorir el comerç local i de proximitat de la ciutat i ajudar als establiments afectats per la dana que el passat 29 d’octubre va inundar tres pedanies de la capital valenciana i altres poblacions de la província.

Anuncios

Esta formació política ha encarregat un cartell, dissenyat per l’il·lustrador Cesc Roca sota el lema ‘El poble salva el comerç local”, perquè els establiments de València que ho desitgen ho col·loquen en els seus aparadors i animen així a les compres nadalenques, segons ha informat Compromís.

Així mateix, dins d’esta campanya, la coalició contempla també repartir taronges valencianes per la ciutat durant les festes nadalenques.

La portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València, Papi Robles, ha presentat la iniciativa en el centre històric de la capital valenciana.

Enfront d’un comerç tradicional de marcs i motlures que ha decidit col·locar el cartell impulsat per Compromís, Robles ha assenyalat que “la catàstrofe” generada per la dana “ha colpejat durament als xicotets comerciants de les pedanies afectades –en esta ciutat Forn d’Alcedo, Castellar-l’Oliveral i La Torre–, que no han tornat a obrir o han estat tancats durant setmanes perdent mercaderia i invertint en reparacions urgents”.

La portaveu de Compromís ha assegurat que “les administracions han d’assumir la seua part de responsabilitat”, però ha destacat que les decisions dels ciutadans, “com a consumidors, ajudaran a alçar les persianes d’estos negocis”.

“Ara necessiten més que mai el nostre suport, el suport del poble igual que hem estat netejant des del primer moment el fang i ajudant a les persones afectades”, ha exposat la regidora.

Papi Robles ha afirmat que “triar el comerç local no és només una qüestió de solidaritat” sinó a més “una inversió en el nostre futur”. “És protegir la nostra identitat com a valencians i enfortir la resiliència del nostre teixit social en les pedanies afectades i en tota la ciutat en general”, ha subratllat.

El dissenyador del cartell de la campanya Cesc Roca ha assenyalat que “ha sigut difícil, però bonic, transmetre esta mirada positiva en el cartell després de tot el que ha succeït” amb la dana. “Ara només ens queda seguir avant i continuar ajudant-nos. Toca renàixer un cop més. Tot això ens ha fet reflexionar molt com a valencians, i hem comprès que som una gran família. Per això, més que mai, cal recolzar als nostres, al comerç local”, ha apuntat.

REPARTIMENT DE TARONGES

En el marc d’esta campanya nadalenca, Compromís repartirà mitja tona de taronges valencianes. La distribució d’aquest productes començarà este dimecres en el mercat de venda no sedentària de Benimaclet i continuarà la setmana vinent en els mercats d’Algirós –el dilluns 16 de desembre–, Saïdia –el dimarts 17 de desembre– i Avinguda del Cid –el dimecres 18 de desembre–. En tots els casos, el repartiment serà gratuït i es realitzarà a les 11.00 hores.

A més, Compromís també distribuirà mig miler de revistes amb informació municipal d’esta formació i una anàlisi dels dos mesos transcorreguts quasi des de la dana del 29 d’octubre, ha afegit el grup municipal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios