Anuncios

Compromís impulsa el comerç local per a este Nadal amb una campanya solidària i taronges valencianes

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El grup de Compromís en l’Ajuntament de València ha presentat hui dimarts la campanya que ha impulsat per a afavorir el comerç local i de proximitat de la ciutat i ajudar als establiments afectats per la dana que el passat 29 d’octubre va inundar tres pedanies de la capital valenciana i altres poblacions de la província.

Anuncios

Esta formació política ha encarregat un cartell, dissenyat per l’il·lustrador Cesc Roca sota el lema ‘El poble salva el comerç local”, perquè els establiments de València que ho desitgen ho col·loquen en els seus aparadors i animen així a les compres nadalenques, segons ha informat Compromís.

Així mateix, dins d’esta campanya, la coalició contempla també repartir taronges valencianes per la ciutat durant les festes nadalenques.

La portaveu de Compromís a l’Ajuntament de València, Papi Robles, ha presentat la iniciativa en el centre històric de la capital valenciana.

Enfront d’un comerç tradicional de marcs i motlures que ha decidit col·locar el cartell impulsat per Compromís, Robles ha assenyalat que “la catàstrofe” generada per la dana “ha colpejat durament als xicotets comerciants de les pedanies afectades –en esta ciutat Forn d’Alcedo, Castellar-l’Oliveral i La Torre–, que no han tornat a obrir o han estat tancats durant setmanes perdent mercaderia i invertint en reparacions urgents”.

La portaveu de Compromís ha assegurat que “les administracions han d’assumir la seua part de responsabilitat”, però ha destacat que les decisions dels ciutadans, “com a consumidors, ajudaran a alçar les persianes d’estos negocis”.

“Ara necessiten més que mai el nostre suport, el suport del poble igual que hem estat netejant des del primer moment el fang i ajudant a les persones afectades”, ha exposat la regidora.

Papi Robles ha afirmat que “triar el comerç local no és només una qüestió de solidaritat” sinó a més “una inversió en el nostre futur”. “És protegir la nostra identitat com a valencians i enfortir la resiliència del nostre teixit social en les pedanies afectades i en tota la ciutat en general”, ha subratllat.

El dissenyador del cartell de la campanya Cesc Roca ha assenyalat que “ha sigut difícil, però bonic, transmetre esta mirada positiva en el cartell després de tot el que ha succeït” amb la dana. “Ara només ens queda seguir avant i continuar ajudant-nos. Toca renàixer un cop més. Tot això ens ha fet reflexionar molt com a valencians, i hem comprès que som una gran família. Per això, més que mai, cal recolzar als nostres, al comerç local”, ha apuntat.

REPARTIMENT DE TARONGES

En el marc d’esta campanya nadalenca, Compromís repartirà mitja tona de taronges valencianes. La distribució d’aquest productes començarà este dimecres en el mercat de venda no sedentària de Benimaclet i continuarà la setmana vinent en els mercats d’Algirós –el dilluns 16 de desembre–, Saïdia –el dimarts 17 de desembre– i Avinguda del Cid –el dimecres 18 de desembre–. En tots els casos, el repartiment serà gratuït i es realitzarà a les 11.00 hores.

A més, Compromís també distribuirà mig miler de revistes amb informació municipal d’esta formació i una anàlisi dels dos mesos transcorreguts quasi des de la dana del 29 d’octubre, ha afegit el grup municipal.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios