Compte enrere per a l’obertura del Zara més gran de València

A menys de 24 hores per a l’obertura d’una de les botigues més grans d’Espanya, els operaris s’afanyen hui a València perquè tot estiga llest per al «megaZARA» que recupera el Boulevard Àustria de la capital del Túria després de cinc anys de tràmits administratius i obres.

La gran obertura es produirà demà divendres envoltada d’una gran expectació i ànsia de la gent per descobrir la nova adquisició d’un dels gegants espanyols de la confecció.

El nou espai del magnat Amancio Ortega comptarà amb més de 5.000 metres quadrats, tres plantes repletes de les últimes novetats del sector i que comptarà amb més d’un centenar de treballadors.

Un dels pisos estarà dedicat a la roba d’home i les altres dues a la de dona, incloent-hi les zones dedicades a la moda juvenil i infantil i a la seua línia de cosmètica.

Entre les novetats, a més de les caixes d’autocobrament o específiques per a devolucions, l’establiment comptarà amb la funció Pay&Go, que permet als clients adquirir un producte escanejant-lo amb el mòbil i demandant-ho pel seu compte. També tindrà emprovadors intel·ligents, que es poden reservar per l’app per a evitar cues.

A més, comptarà amb robots per a la recollida de comandes en línia.

Després de la nova obertura, Zara tancarà les dues botigues que té actualment en el mateix carrer Joan d’Àustria i mantindrà la de Colón.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.