Compte enrere per a l’obertura del Zara més gran de València

A menys de 24 hores per a l’obertura d’una de les botigues més grans d’Espanya, els operaris s’afanyen hui a València perquè tot estiga llest per al «megaZARA» que recupera el Boulevard Àustria de la capital del Túria després de cinc anys de tràmits administratius i obres.

La gran obertura es produirà demà divendres envoltada d’una gran expectació i ànsia de la gent per descobrir la nova adquisició d’un dels gegants espanyols de la confecció.

El nou espai del magnat Amancio Ortega comptarà amb més de 5.000 metres quadrats, tres plantes repletes de les últimes novetats del sector i que comptarà amb més d’un centenar de treballadors.

Un dels pisos estarà dedicat a la roba d’home i les altres dues a la de dona, incloent-hi les zones dedicades a la moda juvenil i infantil i a la seua línia de cosmètica.

Entre les novetats, a més de les caixes d’autocobrament o específiques per a devolucions, l’establiment comptarà amb la funció Pay&Go, que permet als clients adquirir un producte escanejant-lo amb el mòbil i demandant-ho pel seu compte. També tindrà emprovadors intel·ligents, que es poden reservar per l’app per a evitar cues.

A més, comptarà amb robots per a la recollida de comandes en línia.

Després de la nova obertura, Zara tancarà les dues botigues que té actualment en el mateix carrer Joan d’Àustria i mantindrà la de Colón.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.