9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Compte enrere per a l’obertura del Zara més gran de València

A menys de 24 hores per a l’obertura d’una de les botigues més grans d’Espanya, els operaris s’afanyen hui a València perquè tot estiga llest per al “megaZARA” que recupera el Boulevard Àustria de la capital del Túria després de cinc anys de tràmits administratius i obres.

La gran obertura es produirà demà divendres envoltada d’una gran expectació i ànsia de la gent per descobrir la nova adquisició d’un dels gegants espanyols de la confecció.

El nou espai del magnat Amancio Ortega comptarà amb més de 5.000 metres quadrats, tres plantes repletes de les últimes novetats del sector i que comptarà amb més d’un centenar de treballadors.

Un dels pisos estarà dedicat a la roba d’home i les altres dues a la de dona, incloent-hi les zones dedicades a la moda juvenil i infantil i a la seua línia de cosmètica.

Entre les novetats, a més de les caixes d’autocobrament o específiques per a devolucions, l’establiment comptarà amb la funció Pay&Go, que permet als clients adquirir un producte escanejant-lo amb el mòbil i demandant-ho pel seu compte. També tindrà emprovadors intel·ligents, que es poden reservar per l’app per a evitar cues.

A més, comptarà amb robots per a la recollida de comandes en línia.

Després de la nova obertura, Zara tancarà les dues botigues que té actualment en el mateix carrer Joan d’Àustria i mantindrà la de Colón.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.