Compte enrere per a l’obertura del Zara més gran de València

A menys de 24 hores per a l’obertura d’una de les botigues més grans d’Espanya, els operaris s’afanyen hui a València perquè tot estiga llest per al «megaZARA» que recupera el Boulevard Àustria de la capital del Túria després de cinc anys de tràmits administratius i obres.

La gran obertura es produirà demà divendres envoltada d’una gran expectació i ànsia de la gent per descobrir la nova adquisició d’un dels gegants espanyols de la confecció.

El nou espai del magnat Amancio Ortega comptarà amb més de 5.000 metres quadrats, tres plantes repletes de les últimes novetats del sector i que comptarà amb més d’un centenar de treballadors.

Un dels pisos estarà dedicat a la roba d’home i les altres dues a la de dona, incloent-hi les zones dedicades a la moda juvenil i infantil i a la seua línia de cosmètica.

Entre les novetats, a més de les caixes d’autocobrament o específiques per a devolucions, l’establiment comptarà amb la funció Pay&Go, que permet als clients adquirir un producte escanejant-lo amb el mòbil i demandant-ho pel seu compte. També tindrà emprovadors intel·ligents, que es poden reservar per l’app per a evitar cues.

A més, comptarà amb robots per a la recollida de comandes en línia.

Després de la nova obertura, Zara tancarà les dues botigues que té actualment en el mateix carrer Joan d’Àustria i mantindrà la de Colón.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.