5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

La Comunitat clareja amb núvols baixos, possibles pluges febles al litoral i termòmetres en descens

La Comunitat Valenciana ha clarejat este divendres amb intervals de núvols baixos, amb baixa probabilitat de precipitacions febles al litoral i amb els termòmetres en descens tant per a les mínimes com per a les màximes.

Segons arreplega la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), els cels tendiran ja a la vesprada a nuvolós o ras, mentre que les temperatures mínimes continuaran sense canvis o en lleuger descens i les màximes en baixada.

El vent bufarà de component sud i est, segons les zones, moderat al litoral i fluix a l’interior, d’acord amb esta predicció. Els termòmetres oscil·laran entre els 11 i els 20 graus a Alacant; 12 i 20 a Castelló i 13 i 19 a la ciutat de València.

19/04/2024 Mapa del tiempo en la Comunitat Valenciana del viernes 19 de abril ESPAÑA EUROPA COMUNIDAD VALENCIANA SOCIEDAD AEMET

El Centre de Coordinació d’Emergències té decretada per a esta jornada un nivell de preemergència per risc d’incendis alt a la província de Castelló i sud d’Alacant i baix-mitjà a la província de València i nord d’Alacant.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.