La Comunitat clareja amb núvols baixos, possibles pluges febles al litoral i termòmetres en descens

La Comunitat Valenciana ha clarejat este divendres amb intervals de núvols baixos, amb baixa probabilitat de precipitacions febles al litoral i amb els termòmetres en descens tant per a les mínimes com per a les màximes.

Segons arreplega la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet), els cels tendiran ja a la vesprada a nuvolós o ras, mentre que les temperatures mínimes continuaran sense canvis o en lleuger descens i les màximes en baixada.

El vent bufarà de component sud i est, segons les zones, moderat al litoral i fluix a l’interior, d’acord amb esta predicció. Els termòmetres oscil·laran entre els 11 i els 20 graus a Alacant; 12 i 20 a Castelló i 13 i 19 a la ciutat de València.

19/04/2024 Mapa del tiempo en la Comunitat Valenciana del viernes 19 de abril ESPAÑA EUROPA COMUNIDAD VALENCIANA SOCIEDAD AEMET

El Centre de Coordinació d’Emergències té decretada per a esta jornada un nivell de preemergència per risc d’incendis alt a la província de Castelló i sud d’Alacant i baix-mitjà a la província de València i nord d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.