La Comunitat és la primera autonomia en consignació de loteria per a ‘El Niño’ 2022

El sorteig de la ‘Lotería del Niño’ té un rànquing en consignació de bitllets venuts liderat per la Comunitat Valenciana, Andalusia, Madrid, Catalunya i Castella-Lleó.

Per al sorteig del dia 6 de gener s’han consignat per a la Comunitat Valenciana 628.158,2 bitllets de loteria, valorats en 125.631.640 euros, davant dels 498.009,9 bitllets venuts el 2021 amb un valor total de 99.601.980 euros i una despesa mitjana per habitant de 19,69 euros.

Per províncies, destaca València per ser la que més consignació té per al sorteig de la ‘Lotería del Niño’de 2022, en concret, 70.763.620 euros i 353.818,1 bitllets. En segon lloc, hi ha la província d’Alacant, amb 43.994.220 euros i 219.971,1 bitllets, i finalment, la província de Castelló, amb 10.873.800 euros i 54.369 bitllets.

D’esta manera, els valencians juguen per habitant una mitjana de 27,30 euros; 23,40 els alacantins i 18,57 els castellonencs, segons les dades de consignació. La Comunitat Valenciana se situa, en el conjunt d’Espanya, en tercer lloc en compra de ‘Lotería del Niño’ per habitant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.