La Comunitat és la primera autonomia en consignació de loteria per a ‘El Niño’ 2022

El sorteig de la ‘Lotería del Niño’ té un rànquing en consignació de bitllets venuts liderat per la Comunitat Valenciana, Andalusia, Madrid, Catalunya i Castella-Lleó.

Per al sorteig del dia 6 de gener s’han consignat per a la Comunitat Valenciana 628.158,2 bitllets de loteria, valorats en 125.631.640 euros, davant dels 498.009,9 bitllets venuts el 2021 amb un valor total de 99.601.980 euros i una despesa mitjana per habitant de 19,69 euros.

Per províncies, destaca València per ser la que més consignació té per al sorteig de la ‘Lotería del Niño’de 2022, en concret, 70.763.620 euros i 353.818,1 bitllets. En segon lloc, hi ha la província d’Alacant, amb 43.994.220 euros i 219.971,1 bitllets, i finalment, la província de Castelló, amb 10.873.800 euros i 54.369 bitllets.

D’esta manera, els valencians juguen per habitant una mitjana de 27,30 euros; 23,40 els alacantins i 18,57 els castellonencs, segons les dades de consignació. La Comunitat Valenciana se situa, en el conjunt d’Espanya, en tercer lloc en compra de ‘Lotería del Niño’ per habitant.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.