Concert en el Palau Ducal de Gandia este divendres

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’exposició Donart 2020 del Palau Ducal de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), finalitza el pròxim divendres 4 de setembre cap a les 20.30 hores amb un concert – recital al pati d’Armes, amb entrada lliure.   En l’acte, en el que col·labora la Regidoria de Cultura, actuaran Ana Llopis i Adriana […]

 

L’exposició Donart 2020 del Palau Ducal de la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), finalitza el pròxim divendres 4 de setembre cap a les 20.30 hores amb un concert – recital al pati d’Armes, amb entrada lliure.

 

En l’acte, en el que col·labora la Regidoria de Cultura, actuaran Ana Llopis i Adriana Serlik amb el recital de diferents textos d’algunes de les participants com Teresa Álvarez Aub, Pepa Guardiola, Teresa Espasa, Soledad Benages, Marina Vallés, Verónica Pérez, etc.

 

A esta lectura els acompanyarà la música del percussionista Sixte Escrihuela, amb obres pròpies preparades per a este acte, i de Nils Rohwer, Nebojsa Zivkovic, Emmanuel Sejourné i W. Schlüter.

Últimes notícies

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.

Demanen set anys de presó per una agressió sexual a Alacant

La Fiscalía ha sol·licitat set anys de presó per a un voluntari d’una associació LGTBI+ acusat d’agredir sexualment un migrant senegalés. El judici s’ha celebrat a Alacant.

Una gestoria haurà de pagar 20.709 euros a un treballador acomiadat

Una gestoria ha sigut condemnada a pagar 20.709,26 euros a un treballador estranger que va perdre la faena per errors en el seu permís de residència i treball.

La Comunitat Valenciana afronta més risc en la despesa pública

L’AIReF alerta del risc d’incomplir la regla de despesa en 2026 i 2027. També preveu més deute i un dèficit superior a l’1,5% del PIB.