Els concursants d»Operación Triunfo’ aniran este dissabte a Barcelona, Madrid i València per a firmar discos

La Gala 6 d'Operación Triunfo' ahir en TVE va deixar dos grates sorpreses per als concursants d'esta edició 2017. Una d'eixes sorpreses de la nit va ser una notícia que molts sospitaven: el representant del Festival d'Eurovisió 2018 eixirà d'este programa. Per altra banda l'altre moment àlgid va ser quan Roberto Leal va donar a conéixer la notícia que els concursants anirien a firmar discos este dissabte 9 de desembre per les tres principals ciutats d'Espanya; Barcelona, Madrid I València. Van aclarir que posteriorment se sabria quins concursants anirien a quines ciutats, ja que no podrien fer el viatge tots als tres llocs en un mateix dia. L'acadèmia ha repartit als triunfitos i en el cas de València vindran a firmar discos Aitana, Ana Guerra i Míriam. La firma dels discos dels temes cantats fins ara en l'Acadèmia es farà aleshores este dissabte a les 12.00 hores en l'esplanada de Nuevo Centro fins a les 14.00 hores. D'esta manera els espectadors del programa podran conéixer personalment a estes tres concursants, entre elles una de les favorites d'esta edició, i probablement sols els més matiners podran obtindre la firma, ja que s'espera una gran afluència de persones.

 

Últimes notícies

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.