Els concursants d”Operación Triunfo’ aniran este dissabte a Barcelona, Madrid i València per a firmar discos

La Gala 6 d'Operación Triunfo' ahir en TVE va deixar dos grates sorpreses per als concursants d'esta edició 2017. Una d'eixes sorpreses de la nit va ser una notícia que molts sospitaven: el representant del Festival d'Eurovisió 2018 eixirà d'este programa. Per altra banda l'altre moment àlgid va ser quan Roberto Leal va donar a conéixer la notícia que els concursants anirien a firmar discos este dissabte 9 de desembre per les tres principals ciutats d'Espanya; Barcelona, Madrid I València. Van aclarir que posteriorment se sabria quins concursants anirien a quines ciutats, ja que no podrien fer el viatge tots als tres llocs en un mateix dia. L'acadèmia ha repartit als triunfitos i en el cas de València vindran a firmar discos Aitana, Ana Guerra i Míriam. La firma dels discos dels temes cantats fins ara en l'Acadèmia es farà aleshores este dissabte a les 12.00 hores en l'esplanada de Nuevo Centro fins a les 14.00 hores. D'esta manera els espectadors del programa podran conéixer personalment a estes tres concursants, entre elles una de les favorites d'esta edició, i probablement sols els més matiners podran obtindre la firma, ja que s'espera una gran afluència de persones.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els Arts celebra el seu vinté aniversari amb una nova Salome de Strauss

El Palau de les Arts programa Salome de Richard Strauss entre el 25 d'abril i el 9 de maig en una producció de Damiano Michieletto dirigida musicalment per James Gaffigan.

Només 19 dels 121 bombers forestals van treballar durant la dana de València del 29 d’octubre

Durant la dana de València del 29 d'octubre només van actuar 19 dels 121 bombers forestals disponibles i el 85% de la plantilla va ser enviat a casa a les 19.30 hores, malgrat les greus inundacions.

Ortí insistix en el diàleg salarial amb els docents mentres el STEPV prepara una vaga indefinida

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, defén la seua voluntat de diàleg sobre les millores salarials del professorat valencià, mentres el STEPV denúncia la falta d'un compromís real i crida a organitzar una vaga indefinida al maig.

Ciutadans demana que declare davant la jutgessa el tècnic que va visar les vivendes públiques d’Alacant

Ciutadans sol·licita que el tècnic de Vivenda que va visar els pisos públics de la Platja de Sant Joan declare davant la jutgessa que investiga presumptes irregularitats en l'adjudicació de la promoció Els Naus.

La jutgessa crida a tres testimonis per a aclarir si Emergències va rebutjar reforços ambientals en la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València cita a tres testimonis per a aclarir si l'oferiment d'agents mediambientals va arribar a Emergències i va ser ignorat per la cúpula responsable.

El Léleman Conqueridor rectifica sobre Zanini i pacta la seua eixida de la banqueta

El Léleman Conqueridor i el tècnic italià Emanuele Zanini han acordat la rescissió amistosa del seu contracte després que el club rectificara la seua versió sobre un suposat incompliment del codi de conducta.

Cessa un alt càrrec d’Educació pel contingut d’un llibre crític amb la formació del professorat

La Conselleria d'Educació ha cessat el subdirector general de Formació del Professorat després d'una denúncia anònima pel contingut d'un llibre de 2022 en el qual qüestionava la formació docent i se li atribuïxen expressions denigratòries i banalització de l'holocaust.

Mor una ciclista de 62 anys després de xocar amb un camió en la N-340 a Vinaròs

Una dona de 62 anys ha mort en la N-340 a l'altura de Vinaròs després de col·lidir la bicicleta que conduïa amb un camió. Els servicis d'emergència només van poder certificar la seua mort.