12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Els concursants d”Operación Triunfo’ aniran este dissabte a Barcelona, Madrid i València per a firmar discos

La Gala 6 d'Operación Triunfo' ahir en TVE va deixar dos grates sorpreses per als concursants d'esta edició 2017. Una d'eixes sorpreses de la nit va ser una notícia que molts sospitaven: el representant del Festival d'Eurovisió 2018 eixirà d'este programa. Per altra banda l'altre moment àlgid va ser quan Roberto Leal va donar a conéixer la notícia que els concursants anirien a firmar discos este dissabte 9 de desembre per les tres principals ciutats d'Espanya; Barcelona, Madrid I València. Van aclarir que posteriorment se sabria quins concursants anirien a quines ciutats, ja que no podrien fer el viatge tots als tres llocs en un mateix dia. L'acadèmia ha repartit als triunfitos i en el cas de València vindran a firmar discos Aitana, Ana Guerra i Míriam. La firma dels discos dels temes cantats fins ara en l'Acadèmia es farà aleshores este dissabte a les 12.00 hores en l'esplanada de Nuevo Centro fins a les 14.00 hores. D'esta manera els espectadors del programa podran conéixer personalment a estes tres concursants, entre elles una de les favorites d'esta edició, i probablement sols els més matiners podran obtindre la firma, ja que s'espera una gran afluència de persones.

 

Últimes notícies

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.