Condemnat un home per abusar de la seua néta menor d’edat i gravar-ho en vídeo a Castelló

Un home ha sigut condemnat a sis anys de presó per abusar sexualment de la seua néta de tan sols set anys i posteriorment gravar-li vídeos de contingut sexual, segons ha dictat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha donat a conéixer la sentència, la qual considera provat que l'acusat es quedava assoles amb la menor quan es feia càrrec d'ella i dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en casa d'ell per a, segons ha dit, baixar a banyar-se durant l'estiu. Els fets es remunten a l'estiu de 2010, quan l'home, en diferents ocasions i de manera repetida es clavava amb la menuda en una de les habitacions de la casa i segons la sentència «amb ànim libidinós procedia a acariciar-li el seu cos despullat». De la mateixa manera, la feia adoptar diferents postures perquè s'obrira de cames per poder-li tocar les parts íntimes millor, «inclús obrint-li els llavis vulvars amb la seua pròpia mà mentre la gravava procedint a emmagatzemar totes eixes imatges en un format mini DVD que guardava en el seu domicili i el qual després visionava».

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins a octubre de 2015. La menor va explicar en el judici que era víctima dels abusos, i va assegurar, segons la sentència que accedia als propòsits del seu iaio perquè li oferia diners. Va explicar que aleshores es duia millor amb el seu iaio que amb la seua iaia i que en un determinat moment, ella es va assabentar i ho va contar als seus pares que no la van creure. La menor va contar que va negar els fets en la seua primera declaració davant el jutjat perquè era menuda i tenia por de contar-ho. Els fets són constitutius, per tant d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes, per la qual cosa la condemna ascén a sis anys i un dia de presó i a una indemnització a la menor de 8.000 euros.

Últimes notícies

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.