Condemnat un home per abusar de la seua néta menor d’edat i gravar-ho en vídeo a Castelló

Un home ha sigut condemnat a sis anys de presó per abusar sexualment de la seua néta de tan sols set anys i posteriorment gravar-li vídeos de contingut sexual, segons ha dictat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha donat a conéixer la sentència, la qual considera provat que l'acusat es quedava assoles amb la menor quan es feia càrrec d'ella i dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en casa d'ell per a, segons ha dit, baixar a banyar-se durant l'estiu. Els fets es remunten a l'estiu de 2010, quan l'home, en diferents ocasions i de manera repetida es clavava amb la menuda en una de les habitacions de la casa i segons la sentència «amb ànim libidinós procedia a acariciar-li el seu cos despullat». De la mateixa manera, la feia adoptar diferents postures perquè s'obrira de cames per poder-li tocar les parts íntimes millor, «inclús obrint-li els llavis vulvars amb la seua pròpia mà mentre la gravava procedint a emmagatzemar totes eixes imatges en un format mini DVD que guardava en el seu domicili i el qual després visionava».

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins a octubre de 2015. La menor va explicar en el judici que era víctima dels abusos, i va assegurar, segons la sentència que accedia als propòsits del seu iaio perquè li oferia diners. Va explicar que aleshores es duia millor amb el seu iaio que amb la seua iaia i que en un determinat moment, ella es va assabentar i ho va contar als seus pares que no la van creure. La menor va contar que va negar els fets en la seua primera declaració davant el jutjat perquè era menuda i tenia por de contar-ho. Els fets són constitutius, per tant d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes, per la qual cosa la condemna ascén a sis anys i un dia de presó i a una indemnització a la menor de 8.000 euros.

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.