Condemnat un home per abusar de la seua néta menor d’edat i gravar-ho en vídeo a Castelló

Un home ha sigut condemnat a sis anys de presó per abusar sexualment de la seua néta de tan sols set anys i posteriorment gravar-li vídeos de contingut sexual, segons ha dictat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha donat a conéixer la sentència, la qual considera provat que l'acusat es quedava assoles amb la menor quan es feia càrrec d'ella i dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en casa d'ell per a, segons ha dit, baixar a banyar-se durant l'estiu. Els fets es remunten a l'estiu de 2010, quan l'home, en diferents ocasions i de manera repetida es clavava amb la menuda en una de les habitacions de la casa i segons la sentència «amb ànim libidinós procedia a acariciar-li el seu cos despullat». De la mateixa manera, la feia adoptar diferents postures perquè s'obrira de cames per poder-li tocar les parts íntimes millor, «inclús obrint-li els llavis vulvars amb la seua pròpia mà mentre la gravava procedint a emmagatzemar totes eixes imatges en un format mini DVD que guardava en el seu domicili i el qual després visionava».

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins a octubre de 2015. La menor va explicar en el judici que era víctima dels abusos, i va assegurar, segons la sentència que accedia als propòsits del seu iaio perquè li oferia diners. Va explicar que aleshores es duia millor amb el seu iaio que amb la seua iaia i que en un determinat moment, ella es va assabentar i ho va contar als seus pares que no la van creure. La menor va contar que va negar els fets en la seua primera declaració davant el jutjat perquè era menuda i tenia por de contar-ho. Els fets són constitutius, per tant d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes, per la qual cosa la condemna ascén a sis anys i un dia de presó i a una indemnització a la menor de 8.000 euros.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.