Condemnat un home per abusar de la seua néta menor d’edat i gravar-ho en vídeo a Castelló

Un home ha sigut condemnat a sis anys de presó per abusar sexualment de la seua néta de tan sols set anys i posteriorment gravar-li vídeos de contingut sexual, segons ha dictat la Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló. El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha donat a conéixer la sentència, la qual considera provat que l'acusat es quedava assoles amb la menor quan es feia càrrec d'ella i dels seus germans menors d'edat, ja que els pares de tots ells els deixaven en casa d'ell per a, segons ha dit, baixar a banyar-se durant l'estiu. Els fets es remunten a l'estiu de 2010, quan l'home, en diferents ocasions i de manera repetida es clavava amb la menuda en una de les habitacions de la casa i segons la sentència «amb ànim libidinós procedia a acariciar-li el seu cos despullat». De la mateixa manera, la feia adoptar diferents postures perquè s'obrira de cames per poder-li tocar les parts íntimes millor, «inclús obrint-li els llavis vulvars amb la seua pròpia mà mentre la gravava procedint a emmagatzemar totes eixes imatges en un format mini DVD que guardava en el seu domicili i el qual després visionava».

La causa va ser incoada en octubre de 2012 i va estar paralitzada sense avançar en diferents períodes fins a octubre de 2015. La menor va explicar en el judici que era víctima dels abusos, i va assegurar, segons la sentència que accedia als propòsits del seu iaio perquè li oferia diners. Va explicar que aleshores es duia millor amb el seu iaio que amb la seua iaia i que en un determinat moment, ella es va assabentar i ho va contar als seus pares que no la van creure. La menor va contar que va negar els fets en la seua primera declaració davant el jutjat perquè era menuda i tenia por de contar-ho. Els fets són constitutius, per tant d'un delicte d'abusos sexuals i de corrupció de menors, a més de contemplar dilacions indegudes, per la qual cosa la condemna ascén a sis anys i un dia de presó i a una indemnització a la menor de 8.000 euros.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.