Condemnen a un jove a dos anys de presó per abusar d’una menor a través d’aplicacions de missatgeria instantània

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La secció cinquena de l’Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a una pena de presó de dos anys per un delicte continuat d’abús sexual a un jove, de 19 anys en el moment dels fets, que va mantenir relacions sexuals amb una xiqueta de 13 anys a través de converses mantingudes en aplicacions de missatgeria instantània. La Sala li absol dels delictes de corrupció de menors i exhibicionisme dels quals també li acusava la Fiscalia.

El condemnat haurà d’abonar a la víctima 5.000 euros pels danys i perjuís morals que li van causar els fets. No podrà comunicar-se amb ella per cap mitjà ni aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima, el seu domicili o lloc d’estudis durant sis anys. La sentència li inhabilita, a més, per a l’exercici de qualsevol professió o ofici que comporte un contacte regular i directe amb menors d’edat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El relat de fets provats de la resolució establix que el processament i víctima es van conèixer a través de xarxes socials i, durant el mes de febrer de 2019, van entaular una relació sexoafectiva durant la qual van practicar jocs de rol de fort contingut sexual.

Durant estos jocs de rol, que es desenvolupaven en aplicacions de missatgeria instantània, tots dos realitzaven pràctiques sexuals mentre conversaven amb xarrades d’alt contingut eròtic. La sentència manté que, malgrat que la menor consentia participar en els actes sexuals, el condemnat coneixia l’edat de la xiqueta.

En almenys dos ocasions, el condemnat li va demanar a la menor que li enviara fotos i feren una videotrucada. No obstant això, la Sala no considera provat que esta petició tinguera com a fi l’obtenció de material de contingut pornogràfic ni que ell li enviara una fotografia seua de tipus sexual.

La sentència no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.