Anuncios

Condemnen a un jove a dos anys de presó per abusar d’una menor a través d’aplicacions de missatgeria instantània

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La secció cinquena de l’Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a una pena de presó de dos anys per un delicte continuat d’abús sexual a un jove, de 19 anys en el moment dels fets, que va mantenir relacions sexuals amb una xiqueta de 13 anys a través de converses mantingudes en aplicacions de missatgeria instantània. La Sala li absol dels delictes de corrupció de menors i exhibicionisme dels quals també li acusava la Fiscalia.

Anuncios

El condemnat haurà d’abonar a la víctima 5.000 euros pels danys i perjuís morals que li van causar els fets. No podrà comunicar-se amb ella per cap mitjà ni aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima, el seu domicili o lloc d’estudis durant sis anys. La sentència li inhabilita, a més, per a l’exercici de qualsevol professió o ofici que comporte un contacte regular i directe amb menors d’edat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El relat de fets provats de la resolució establix que el processament i víctima es van conèixer a través de xarxes socials i, durant el mes de febrer de 2019, van entaular una relació sexoafectiva durant la qual van practicar jocs de rol de fort contingut sexual.

Durant estos jocs de rol, que es desenvolupaven en aplicacions de missatgeria instantània, tots dos realitzaven pràctiques sexuals mentre conversaven amb xarrades d’alt contingut eròtic. La sentència manté que, malgrat que la menor consentia participar en els actes sexuals, el condemnat coneixia l’edat de la xiqueta.

En almenys dos ocasions, el condemnat li va demanar a la menor que li enviara fotos i feren una videotrucada. No obstant això, la Sala no considera provat que esta petició tinguera com a fi l’obtenció de material de contingut pornogràfic ni que ell li enviara una fotografia seua de tipus sexual.

La sentència no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.
Anuncios