Condemnen a un jove a dos anys de presó per abusar d’una menor a través d’aplicacions de missatgeria instantània

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La secció cinquena de l’Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a una pena de presó de dos anys per un delicte continuat d’abús sexual a un jove, de 19 anys en el moment dels fets, que va mantenir relacions sexuals amb una xiqueta de 13 anys a través de converses mantingudes en aplicacions de missatgeria instantània. La Sala li absol dels delictes de corrupció de menors i exhibicionisme dels quals també li acusava la Fiscalia.

El condemnat haurà d’abonar a la víctima 5.000 euros pels danys i perjuís morals que li van causar els fets. No podrà comunicar-se amb ella per cap mitjà ni aproximar-se a menys de 500 metres de la víctima, el seu domicili o lloc d’estudis durant sis anys. La sentència li inhabilita, a més, per a l’exercici de qualsevol professió o ofici que comporte un contacte regular i directe amb menors d’edat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

El relat de fets provats de la resolució establix que el processament i víctima es van conèixer a través de xarxes socials i, durant el mes de febrer de 2019, van entaular una relació sexoafectiva durant la qual van practicar jocs de rol de fort contingut sexual.

Durant estos jocs de rol, que es desenvolupaven en aplicacions de missatgeria instantània, tots dos realitzaven pràctiques sexuals mentre conversaven amb xarrades d’alt contingut eròtic. La sentència manté que, malgrat que la menor consentia participar en els actes sexuals, el condemnat coneixia l’edat de la xiqueta.

En almenys dos ocasions, el condemnat li va demanar a la menor que li enviara fotos i feren una videotrucada. No obstant això, la Sala no considera provat que esta petició tinguera com a fi l’obtenció de material de contingut pornogràfic ni que ell li enviara una fotografia seua de tipus sexual.

La sentència no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.