Conforama obrirà un gran centre logístic a Llíria

 

L’empresa Conforama s’instal·larà definitivament a Llíria, a la comarca de Camp de Túria, «després d’haver valorat les diferents opcions» que ha estat estudiant durant mesos a la província de València. La firma francesa construirà un centre logístic de 60.000 metres quadrats, més altres 1.000 per a un edifici administratiu, en una parcel·la de 80.000 metres quadrats del Polígon de Carrasses, segons ha assegurat l’Ajuntament a través d’un comunicat.

  

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ha valorat l’arribada d’aquesta nova inversió, que suposa que «el Polígon de Carrasses, en tres anys, ja estiga ocupat en un 30% de la seua superfície». «No podem més que sentir-nos satisfets per haver pogut complir el principal repte que ens plantegem a l’inici de la legislatura, que no era un altre que buscar un canvi en el nostre sistema productiu que oferira la possibilitat d’ocupació de qualitat i reduir la taxa de desocupació a Llíria», ha agregat el primer edil.

Anuncios

Conforama amb presència en més de 7 països

  

«Les solucions —ha continuat— passaven per la reindustrialització i, per tant, per fer tot quant fóra necessari i més per convertir l’erm que heretem, en una de les zones industrials de referència a la nostra província. I ho hem aconseguit».

    

Conforama té presència, a més d’Espanya, en 7 països més: França, Portugal, Itàlia, Croàcia, Luxemburg, Suïssa i Sèrbia. Només en la península ibèrica existixen 47 botigues, 37 d’elles a Espanya, i un pla de creixement desenvolupat des del 2016 que preveu arribar a les 50 al nostre país. Per tant, el centre logístic que s’implantarà a Llíria resulta fonamental en l’estratègia d’expansió de la marca que no descarta obrir, en un futur, una botiga annexa a les instal·lacions que començaran a construir-se ja en el 2019.

  

«Hem estat a l’altura i hem sigut capaços d’oferir solucions als reptes que ens plantejava una situació complicada. Ara ja és un fet palpable amb l’arribada de Conforama que se suma a Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i a l’ampliació d’inversió i instal·lacions de SRG Global i Delibreads», ha destacat Manolo Civera.

 

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.