Conforama obrirà un gran centre logístic a Llíria

 

L’empresa Conforama s’instal·larà definitivament a Llíria, a la comarca de Camp de Túria, «després d’haver valorat les diferents opcions» que ha estat estudiant durant mesos a la província de València. La firma francesa construirà un centre logístic de 60.000 metres quadrats, més altres 1.000 per a un edifici administratiu, en una parcel·la de 80.000 metres quadrats del Polígon de Carrasses, segons ha assegurat l’Ajuntament a través d’un comunicat.

  

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ha valorat l’arribada d’aquesta nova inversió, que suposa que «el Polígon de Carrasses, en tres anys, ja estiga ocupat en un 30% de la seua superfície». «No podem més que sentir-nos satisfets per haver pogut complir el principal repte que ens plantegem a l’inici de la legislatura, que no era un altre que buscar un canvi en el nostre sistema productiu que oferira la possibilitat d’ocupació de qualitat i reduir la taxa de desocupació a Llíria», ha agregat el primer edil.

Conforama amb presència en més de 7 països

  

«Les solucions —ha continuat— passaven per la reindustrialització i, per tant, per fer tot quant fóra necessari i més per convertir l’erm que heretem, en una de les zones industrials de referència a la nostra província. I ho hem aconseguit».

    

Conforama té presència, a més d’Espanya, en 7 països més: França, Portugal, Itàlia, Croàcia, Luxemburg, Suïssa i Sèrbia. Només en la península ibèrica existixen 47 botigues, 37 d’elles a Espanya, i un pla de creixement desenvolupat des del 2016 que preveu arribar a les 50 al nostre país. Per tant, el centre logístic que s’implantarà a Llíria resulta fonamental en l’estratègia d’expansió de la marca que no descarta obrir, en un futur, una botiga annexa a les instal·lacions que començaran a construir-se ja en el 2019.

  

«Hem estat a l’altura i hem sigut capaços d’oferir solucions als reptes que ens plantejava una situació complicada. Ara ja és un fet palpable amb l’arribada de Conforama que se suma a Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i a l’ampliació d’inversió i instal·lacions de SRG Global i Delibreads», ha destacat Manolo Civera.

 

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.