Conforama obrirà un gran centre logístic a Llíria

 

L’empresa Conforama s’instal·larà definitivament a Llíria, a la comarca de Camp de Túria, «després d’haver valorat les diferents opcions» que ha estat estudiant durant mesos a la província de València. La firma francesa construirà un centre logístic de 60.000 metres quadrats, més altres 1.000 per a un edifici administratiu, en una parcel·la de 80.000 metres quadrats del Polígon de Carrasses, segons ha assegurat l’Ajuntament a través d’un comunicat.

  

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ha valorat l’arribada d’aquesta nova inversió, que suposa que «el Polígon de Carrasses, en tres anys, ja estiga ocupat en un 30% de la seua superfície». «No podem més que sentir-nos satisfets per haver pogut complir el principal repte que ens plantegem a l’inici de la legislatura, que no era un altre que buscar un canvi en el nostre sistema productiu que oferira la possibilitat d’ocupació de qualitat i reduir la taxa de desocupació a Llíria», ha agregat el primer edil.

Conforama amb presència en més de 7 països

  

«Les solucions —ha continuat— passaven per la reindustrialització i, per tant, per fer tot quant fóra necessari i més per convertir l’erm que heretem, en una de les zones industrials de referència a la nostra província. I ho hem aconseguit».

    

Conforama té presència, a més d’Espanya, en 7 països més: França, Portugal, Itàlia, Croàcia, Luxemburg, Suïssa i Sèrbia. Només en la península ibèrica existixen 47 botigues, 37 d’elles a Espanya, i un pla de creixement desenvolupat des del 2016 que preveu arribar a les 50 al nostre país. Per tant, el centre logístic que s’implantarà a Llíria resulta fonamental en l’estratègia d’expansió de la marca que no descarta obrir, en un futur, una botiga annexa a les instal·lacions que començaran a construir-se ja en el 2019.

  

«Hem estat a l’altura i hem sigut capaços d’oferir solucions als reptes que ens plantejava una situació complicada. Ara ja és un fet palpable amb l’arribada de Conforama que se suma a Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i a l’ampliació d’inversió i instal·lacions de SRG Global i Delibreads», ha destacat Manolo Civera.

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.