Conforama obrirà un gran centre logístic a Llíria

 

L’empresa Conforama s’instal·larà definitivament a Llíria, a la comarca de Camp de Túria, «després d’haver valorat les diferents opcions» que ha estat estudiant durant mesos a la província de València. La firma francesa construirà un centre logístic de 60.000 metres quadrats, més altres 1.000 per a un edifici administratiu, en una parcel·la de 80.000 metres quadrats del Polígon de Carrasses, segons ha assegurat l’Ajuntament a través d’un comunicat.

  

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ha valorat l’arribada d’aquesta nova inversió, que suposa que «el Polígon de Carrasses, en tres anys, ja estiga ocupat en un 30% de la seua superfície». «No podem més que sentir-nos satisfets per haver pogut complir el principal repte que ens plantegem a l’inici de la legislatura, que no era un altre que buscar un canvi en el nostre sistema productiu que oferira la possibilitat d’ocupació de qualitat i reduir la taxa de desocupació a Llíria», ha agregat el primer edil.

Conforama amb presència en més de 7 països

  

«Les solucions —ha continuat— passaven per la reindustrialització i, per tant, per fer tot quant fóra necessari i més per convertir l’erm que heretem, en una de les zones industrials de referència a la nostra província. I ho hem aconseguit».

    

Conforama té presència, a més d’Espanya, en 7 països més: França, Portugal, Itàlia, Croàcia, Luxemburg, Suïssa i Sèrbia. Només en la península ibèrica existixen 47 botigues, 37 d’elles a Espanya, i un pla de creixement desenvolupat des del 2016 que preveu arribar a les 50 al nostre país. Per tant, el centre logístic que s’implantarà a Llíria resulta fonamental en l’estratègia d’expansió de la marca que no descarta obrir, en un futur, una botiga annexa a les instal·lacions que començaran a construir-se ja en el 2019.

  

«Hem estat a l’altura i hem sigut capaços d’oferir solucions als reptes que ens plantejava una situació complicada. Ara ja és un fet palpable amb l’arribada de Conforama que se suma a Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i a l’ampliació d’inversió i instal·lacions de SRG Global i Delibreads», ha destacat Manolo Civera.

 

Últimes notícies

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.

Sangare i Affengruber tornaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF

Buba Sangare i David Affengruber s’incorporaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF, amb proves físiques prèvies, després de les seues cites internacionals.

València Basket s’enfrontarà al Barça en les semifinals de la Supercopa Endesa de Badalona

València Basket s’enfrontarà al Barça i el Kosner Baskonia jugarà contra l’Asisa Joventut en les semifinals de la Supercopa Endesa, que se celebraran el 19 i 20 de setembre al Palau Olímpic de Badalona.

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.

Investiguen com a crim masclista la mort d’una dona en una vivenda d’Almoradí

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 56 anys en una vivenda del centre d’Almoradí i ha detingut el seu marit, de 61 anys, com a sospitós.

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.