Conforama obrirà un gran centre logístic a Llíria

 

L’empresa Conforama s’instal·larà definitivament a Llíria, a la comarca de Camp de Túria, «després d’haver valorat les diferents opcions» que ha estat estudiant durant mesos a la província de València. La firma francesa construirà un centre logístic de 60.000 metres quadrats, més altres 1.000 per a un edifici administratiu, en una parcel·la de 80.000 metres quadrats del Polígon de Carrasses, segons ha assegurat l’Ajuntament a través d’un comunicat.

  

L’alcalde de Llíria, Manolo Civera, ha valorat l’arribada d’aquesta nova inversió, que suposa que «el Polígon de Carrasses, en tres anys, ja estiga ocupat en un 30% de la seua superfície». «No podem més que sentir-nos satisfets per haver pogut complir el principal repte que ens plantegem a l’inici de la legislatura, que no era un altre que buscar un canvi en el nostre sistema productiu que oferira la possibilitat d’ocupació de qualitat i reduir la taxa de desocupació a Llíria», ha agregat el primer edil.

Conforama amb presència en més de 7 països

  

«Les solucions —ha continuat— passaven per la reindustrialització i, per tant, per fer tot quant fóra necessari i més per convertir l’erm que heretem, en una de les zones industrials de referència a la nostra província. I ho hem aconseguit».

    

Conforama té presència, a més d’Espanya, en 7 països més: França, Portugal, Itàlia, Croàcia, Luxemburg, Suïssa i Sèrbia. Només en la península ibèrica existixen 47 botigues, 37 d’elles a Espanya, i un pla de creixement desenvolupat des del 2016 que preveu arribar a les 50 al nostre país. Per tant, el centre logístic que s’implantarà a Llíria resulta fonamental en l’estratègia d’expansió de la marca que no descarta obrir, en un futur, una botiga annexa a les instal·lacions que començaran a construir-se ja en el 2019.

  

«Hem estat a l’altura i hem sigut capaços d’oferir solucions als reptes que ens plantejava una situació complicada. Ara ja és un fet palpable amb l’arribada de Conforama que se suma a Power Electronics, Pinturas Montó, AOM i a l’ampliació d’inversió i instal·lacions de SRG Global i Delibreads», ha destacat Manolo Civera.

 

Últimes notícies

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.