ALERTA: Sanitat recomana no consumir estos fideus

Fideus orientals

Els fideus orientals i vegans ‘Demanen Ramen’ no han advertit de la presència de llet en estos| València Diari

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emès un comunicat advertint de la presència de llet als famosos fideus orientals ‘Demanen Ramen‘, suposadament vegans. Els productes de la marca Nissin, provinents d’Alemanya, no han inclòs la presència de llet en l’etiquetatge del producte, i, segons l’AESAN, han sigut les autoritats alemanyes qui han informat d’este error a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF).  Des de Sanitat es demana com a mesura de precaució que tots aquells consumidors amb al·lèrgia a la llet no els consumisquen. També informa que no suposa cap risc per a les altres persones. 

 

Els productes afectats són els fideus picants ‘Demanen Ramen’, venuts en envasos de 100 gr. Els lots d’estos envasos són: L908594 (caducitat 12/2020) i L000623 (caducitat 01/2021).

 

Els fideus han sigut distribuïts en les Balears

Estos lots han sigut distribuïts en les Illes Balears, segons s’ha pogut saber. Les autoritats han estat informades ràpidament d’este error a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI).

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.