ALERTA: Sanitat recomana no consumir estos fideus

Fideus orientals

Els fideus orientals i vegans ‘Demanen Ramen’ no han advertit de la presència de llet en estos| València Diari

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emès un comunicat advertint de la presència de llet als famosos fideus orientals ‘Demanen Ramen‘, suposadament vegans. Els productes de la marca Nissin, provinents d’Alemanya, no han inclòs la presència de llet en l’etiquetatge del producte, i, segons l’AESAN, han sigut les autoritats alemanyes qui han informat d’este error a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF).  Des de Sanitat es demana com a mesura de precaució que tots aquells consumidors amb al·lèrgia a la llet no els consumisquen. També informa que no suposa cap risc per a les altres persones. 

 

Els productes afectats són els fideus picants ‘Demanen Ramen’, venuts en envasos de 100 gr. Els lots d’estos envasos són: L908594 (caducitat 12/2020) i L000623 (caducitat 01/2021).

 

Els fideus han sigut distribuïts en les Balears

Estos lots han sigut distribuïts en les Illes Balears, segons s’ha pogut saber. Les autoritats han estat informades ràpidament d’este error a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.