ALERTA: Sanitat recomana no consumir estos fideus

Fideus orientals

Els fideus orientals i vegans ‘Demanen Ramen’ no han advertit de la presència de llet en estos| València Diari

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emès un comunicat advertint de la presència de llet als famosos fideus orientals ‘Demanen Ramen‘, suposadament vegans. Els productes de la marca Nissin, provinents d’Alemanya, no han inclòs la presència de llet en l’etiquetatge del producte, i, segons l’AESAN, han sigut les autoritats alemanyes qui han informat d’este error a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF).  Des de Sanitat es demana com a mesura de precaució que tots aquells consumidors amb al·lèrgia a la llet no els consumisquen. També informa que no suposa cap risc per a les altres persones. 

 

Els productes afectats són els fideus picants ‘Demanen Ramen’, venuts en envasos de 100 gr. Els lots d’estos envasos són: L908594 (caducitat 12/2020) i L000623 (caducitat 01/2021).

 

Els fideus han sigut distribuïts en les Balears

Estos lots han sigut distribuïts en les Illes Balears, segons s’ha pogut saber. Les autoritats han estat informades ràpidament d’este error a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.