ALERTA: Sanitat recomana no consumir estos fideus

Fideus orientals

Els fideus orientals i vegans ‘Demanen Ramen’ no han advertit de la presència de llet en estos| València Diari

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN) ha emès un comunicat advertint de la presència de llet als famosos fideus orientals ‘Demanen Ramen‘, suposadament vegans. Els productes de la marca Nissin, provinents d’Alemanya, no han inclòs la presència de llet en l’etiquetatge del producte, i, segons l’AESAN, han sigut les autoritats alemanyes qui han informat d’este error a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Europea (RASFF).  Des de Sanitat es demana com a mesura de precaució que tots aquells consumidors amb al·lèrgia a la llet no els consumisquen. També informa que no suposa cap risc per a les altres persones. 

 

Els productes afectats són els fideus picants ‘Demanen Ramen’, venuts en envasos de 100 gr. Els lots d’estos envasos són: L908594 (caducitat 12/2020) i L000623 (caducitat 01/2021).

 

Els fideus han sigut distribuïts en les Balears

Estos lots han sigut distribuïts en les Illes Balears, segons s’ha pogut saber. Les autoritats han estat informades ràpidament d’este error a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.