La Bonoloto deixa un premi de 286.000 euros a Xàtiva

 

Un encertant de la localitat de Xàtiva rebrà 286.009,72 euros per un premi de primera categoria –sis encerts– en el sorteig de la Bonoloto celebrat aquest dimarts, segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat.

 

El bitllet, segellat en l’Administració nº6 de Xàtiva, situat en el Centre Comercial Plaza Mayor (carrer Llosa de Ranes s/n, és l’únic encertant de primera categoria en el sorteig d’aquest dimarts de la Bonoloto.

 

De segona categoria (cinc encerts més el complementari) existeixen tres bolets encertants, que cobraran 50.846,17 euros i que han sigut validats en Port de Santa Cruz (la Corunya), Cox (Alacant) i Móstoles (Madrid).

 

La combinació guanyadora va ser la formada pels números 18, 43, 36, 9, 44, 8, amb el 5 com a complementari i el 4 com a reintegrament. La recaptació del sorteig va ascendir a 2.020.687,00 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.