La Bonoloto deixa un premi de 286.000 euros a Xàtiva

 

Un encertant de la localitat de Xàtiva rebrà 286.009,72 euros per un premi de primera categoria –sis encerts– en el sorteig de la Bonoloto celebrat aquest dimarts, segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat.

 

El bitllet, segellat en l’Administració nº6 de Xàtiva, situat en el Centre Comercial Plaza Mayor (carrer Llosa de Ranes s/n, és l’únic encertant de primera categoria en el sorteig d’aquest dimarts de la Bonoloto.

 

De segona categoria (cinc encerts més el complementari) existeixen tres bolets encertants, que cobraran 50.846,17 euros i que han sigut validats en Port de Santa Cruz (la Corunya), Cox (Alacant) i Móstoles (Madrid).

 

La combinació guanyadora va ser la formada pels números 18, 43, 36, 9, 44, 8, amb el 5 com a complementari i el 4 com a reintegrament. La recaptació del sorteig va ascendir a 2.020.687,00 euros.

Últimes notícies

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.