Cau el primer premi de la Loteria Nacional en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | Loterías y Apuestas del Estado (LAE)

 

Este dijous la Loteria Nacional ha tornat a deixar un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València, on ha sigut repartit el primer premi.

 

Este primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 94.547. En el cas de la ciutat de València, ha sigut venut en l’avinguda Blasco Ibáñez, número 96.

 

El primer premi ha quedat molt repartit en tota Espanya. Així, també ha tocat en Albacete, Gijón, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerife, Marbella; Mollet del Vallès, Manresa i Cornellà del Llobregat (Barcelona); Son Ferrer (Illes Balears), Binaced (Huesca), Cruce de Arinaga (Las Palmas) i Santa Cruz da Rabeda (Ourense).

 

Respecte al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), este dijous ha tocat amb el número 07.076. Este premi ha sigut venut en la ciutat de Cáceres, Arcos de la Frontera i El Santiscal (Cádiz), i en Tamaraciete (Las Palmas).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 6, el 7 i el 8.

 

La Loteria nacional es torna a posar en joc este dissabte, 8 de juny, amb un primer premi a la sèrie d’1 milió d’euros.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU