Cau el primer premi de la Loteria Nacional en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | Loterías y Apuestas del Estado (LAE)

 

Este dijous la Loteria Nacional ha tornat a deixar un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València, on ha sigut repartit el primer premi.

 

Este primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 94.547. En el cas de la ciutat de València, ha sigut venut en l’avinguda Blasco Ibáñez, número 96.

 

El primer premi ha quedat molt repartit en tota Espanya. Així, també ha tocat en Albacete, Gijón, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerife, Marbella; Mollet del Vallès, Manresa i Cornellà del Llobregat (Barcelona); Son Ferrer (Illes Balears), Binaced (Huesca), Cruce de Arinaga (Las Palmas) i Santa Cruz da Rabeda (Ourense).

 

Respecte al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), este dijous ha tocat amb el número 07.076. Este premi ha sigut venut en la ciutat de Cáceres, Arcos de la Frontera i El Santiscal (Cádiz), i en Tamaraciete (Las Palmas).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 6, el 7 i el 8.

 

La Loteria nacional es torna a posar en joc este dissabte, 8 de juny, amb un primer premi a la sèrie d’1 milió d’euros.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.