Cau el primer premi de la Loteria Nacional en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | Loterías y Apuestas del Estado (LAE)

 

Este dijous la Loteria Nacional ha tornat a deixar un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València, on ha sigut repartit el primer premi.

 

Este primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 94.547. En el cas de la ciutat de València, ha sigut venut en l’avinguda Blasco Ibáñez, número 96.

 

El primer premi ha quedat molt repartit en tota Espanya. Així, també ha tocat en Albacete, Gijón, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerife, Marbella; Mollet del Vallès, Manresa i Cornellà del Llobregat (Barcelona); Son Ferrer (Illes Balears), Binaced (Huesca), Cruce de Arinaga (Las Palmas) i Santa Cruz da Rabeda (Ourense).

 

Respecte al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), este dijous ha tocat amb el número 07.076. Este premi ha sigut venut en la ciutat de Cáceres, Arcos de la Frontera i El Santiscal (Cádiz), i en Tamaraciete (Las Palmas).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 6, el 7 i el 8.

 

La Loteria nacional es torna a posar en joc este dissabte, 8 de juny, amb un primer premi a la sèrie d’1 milió d’euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.