Cau el primer premi de la Loteria Nacional en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | Loterías y Apuestas del Estado (LAE)

 

Este dijous la Loteria Nacional ha tornat a deixar un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València, on ha sigut repartit el primer premi.

 

Este primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 94.547. En el cas de la ciutat de València, ha sigut venut en l’avinguda Blasco Ibáñez, número 96.

 

El primer premi ha quedat molt repartit en tota Espanya. Així, també ha tocat en Albacete, Gijón, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerife, Marbella; Mollet del Vallès, Manresa i Cornellà del Llobregat (Barcelona); Son Ferrer (Illes Balears), Binaced (Huesca), Cruce de Arinaga (Las Palmas) i Santa Cruz da Rabeda (Ourense).

 

Respecte al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), este dijous ha tocat amb el número 07.076. Este premi ha sigut venut en la ciutat de Cáceres, Arcos de la Frontera i El Santiscal (Cádiz), i en Tamaraciete (Las Palmas).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 6, el 7 i el 8.

 

La Loteria nacional es torna a posar en joc este dissabte, 8 de juny, amb un primer premi a la sèrie d’1 milió d’euros.

Últimes notícies

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.
FILMOTECA D'ESTIU