17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Cau el primer premi de la Loteria Nacional en la ciutat de València

Imatge d’arxiu | Loterías y Apuestas del Estado (LAE)

 

Este dijous la Loteria Nacional ha tornat a deixar un dels seus premis en la Comunitat Valenciana, en concret en la ciutat de València, on ha sigut repartit el primer premi.

 

Este primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 94.547. En el cas de la ciutat de València, ha sigut venut en l’avinguda Blasco Ibáñez, número 96.

 

El primer premi ha quedat molt repartit en tota Espanya. Així, també ha tocat en Albacete, Gijón, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tenerife, Marbella; Mollet del Vallès, Manresa i Cornellà del Llobregat (Barcelona); Son Ferrer (Illes Balears), Binaced (Huesca), Cruce de Arinaga (Las Palmas) i Santa Cruz da Rabeda (Ourense).

 

Respecte al segon premi, de 6.000 euros per dècim (60.000 euros a la sèrie), este dijous ha tocat amb el número 07.076. Este premi ha sigut venut en la ciutat de Cáceres, Arcos de la Frontera i El Santiscal (Cádiz), i en Tamaraciete (Las Palmas).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dijous han sigut el 6, el 7 i el 8.

 

La Loteria nacional es torna a posar en joc este dissabte, 8 de juny, amb un primer premi a la sèrie d’1 milió d’euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.