Els comerços de Burjassot que duen les compres a casa

Una dona amb bosses

El comerços duen les comandes a domicili | Pixabay

 

A través del telèfon o dels seus webs. D’esta manera es poden fer les compres en diferents comerços de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), pertanyents a l’Associació de Comerços i Servicis del municipi. Estos comerços s’han unit per a continuar donant el millor servici a la ciutadania i, durant l’estat d’alarma, que els veïns puguen fer les seues compres amb totes les garanties i amb servici a domicili.

 

El contacte amb el comerç pot fer-se, com s’ha assenyalat, a través del telèfon del comerç o de la seua pàgina web i, després de fer l’encàrrec, cada comerç explicarà al comprador com es farà el repartiment a domicili i el pagament dels productes adquirits.

 

Banys i cuines Calandín, Carns Mariano, Casa Frycha, Drogueria Paquito, Farmàcia Alcocer, Herbolari Navarro, Lourdes Florista, Mercedes M. Jolí Florista, Naturhouse, Òptica Alcocer, Òptica Climent, Forn El Dolcet, Papereria Itelsa, Villamascotas i Sabateries Juan Ramón són fins ara els 15 comerços que fan el repartiment a domicili de les compres efectuades.

 

Els telèfons i les webs de contacte poden consultar-se tant en el web municipal, www.burjassot.org, com en el Facebook de l’Associació: Associació Comerç i Servicis Burjassot.

 

Llistat de comerços que fan repartiment a domicili en Burjassot

Dades de contacte dels comerços | Ajuntament de Burjassot

Últimes notícies

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.