Els comerços de Burjassot que duen les compres a casa

Una dona amb bosses

El comerços duen les comandes a domicili | Pixabay

 

A través del telèfon o dels seus webs. D’esta manera es poden fer les compres en diferents comerços de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), pertanyents a l’Associació de Comerços i Servicis del municipi. Estos comerços s’han unit per a continuar donant el millor servici a la ciutadania i, durant l’estat d’alarma, que els veïns puguen fer les seues compres amb totes les garanties i amb servici a domicili.

 

El contacte amb el comerç pot fer-se, com s’ha assenyalat, a través del telèfon del comerç o de la seua pàgina web i, després de fer l’encàrrec, cada comerç explicarà al comprador com es farà el repartiment a domicili i el pagament dels productes adquirits.

 

Banys i cuines Calandín, Carns Mariano, Casa Frycha, Drogueria Paquito, Farmàcia Alcocer, Herbolari Navarro, Lourdes Florista, Mercedes M. Jolí Florista, Naturhouse, Òptica Alcocer, Òptica Climent, Forn El Dolcet, Papereria Itelsa, Villamascotas i Sabateries Juan Ramón són fins ara els 15 comerços que fan el repartiment a domicili de les compres efectuades.

 

Els telèfons i les webs de contacte poden consultar-se tant en el web municipal, www.burjassot.org, com en el Facebook de l’Associació: Associació Comerç i Servicis Burjassot.

 

Llistat de comerços que fan repartiment a domicili en Burjassot

Dades de contacte dels comerços | Ajuntament de Burjassot

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.