Els comerços de Burjassot que duen les compres a casa

Una dona amb bosses

El comerços duen les comandes a domicili | Pixabay

 

A través del telèfon o dels seus webs. D’esta manera es poden fer les compres en diferents comerços de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), pertanyents a l’Associació de Comerços i Servicis del municipi. Estos comerços s’han unit per a continuar donant el millor servici a la ciutadania i, durant l’estat d’alarma, que els veïns puguen fer les seues compres amb totes les garanties i amb servici a domicili.

 

El contacte amb el comerç pot fer-se, com s’ha assenyalat, a través del telèfon del comerç o de la seua pàgina web i, després de fer l’encàrrec, cada comerç explicarà al comprador com es farà el repartiment a domicili i el pagament dels productes adquirits.

 

Banys i cuines Calandín, Carns Mariano, Casa Frycha, Drogueria Paquito, Farmàcia Alcocer, Herbolari Navarro, Lourdes Florista, Mercedes M. Jolí Florista, Naturhouse, Òptica Alcocer, Òptica Climent, Forn El Dolcet, Papereria Itelsa, Villamascotas i Sabateries Juan Ramón són fins ara els 15 comerços que fan el repartiment a domicili de les compres efectuades.

 

Els telèfons i les webs de contacte poden consultar-se tant en el web municipal, www.burjassot.org, com en el Facebook de l’Associació: Associació Comerç i Servicis Burjassot.

 

Llistat de comerços que fan repartiment a domicili en Burjassot

Dades de contacte dels comerços | Ajuntament de Burjassot

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.