14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Els comerços de Burjassot que duen les compres a casa

Una dona amb bosses

El comerços duen les comandes a domicili | Pixabay

 

A través del telèfon o dels seus webs. D’esta manera es poden fer les compres en diferents comerços de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), pertanyents a l’Associació de Comerços i Servicis del municipi. Estos comerços s’han unit per a continuar donant el millor servici a la ciutadania i, durant l’estat d’alarma, que els veïns puguen fer les seues compres amb totes les garanties i amb servici a domicili.

 

El contacte amb el comerç pot fer-se, com s’ha assenyalat, a través del telèfon del comerç o de la seua pàgina web i, després de fer l’encàrrec, cada comerç explicarà al comprador com es farà el repartiment a domicili i el pagament dels productes adquirits.

 

Banys i cuines Calandín, Carns Mariano, Casa Frycha, Drogueria Paquito, Farmàcia Alcocer, Herbolari Navarro, Lourdes Florista, Mercedes M. Jolí Florista, Naturhouse, Òptica Alcocer, Òptica Climent, Forn El Dolcet, Papereria Itelsa, Villamascotas i Sabateries Juan Ramón són fins ara els 15 comerços que fan el repartiment a domicili de les compres efectuades.

 

Els telèfons i les webs de contacte poden consultar-se tant en el web municipal, www.burjassot.org, com en el Facebook de l’Associació: Associació Comerç i Servicis Burjassot.

 

Llistat de comerços que fan repartiment a domicili en Burjassot

Dades de contacte dels comerços | Ajuntament de Burjassot

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.