Consum ofereix 4.000 llocs de treball en els seus supermercats

L’empresa de supermercats Consum està oferint 4.000 llocs de treball per a les contractacions com a reforç de personal dels mesos d’estiu i substitució de vacances.

Consum compta amb més de 460 supermercats propis a la Comunitat Valenciana i està implantada a la província d’Alacant.

Així són les ofertes de treball de Consum

Això és el que ofereix Consum en les seues ofertes laborals per a treballar este estiu en els seus supermercats de València, Castelló i Alacant:

• Jornades completes
• Jornades parcials
• Salaris de 1.200 euros bruts al mes, que poden arribar als 1.700 depenent del lloc de treball

 

Requisits per a optar a una ocupació en els supermercats Consum

 

• Educació Secundària Obligatòria
• Interés per captar les necessitats dels clients
• Suport i col·laboració amb els teus companys
• Mostrar un esperit de superació, entusiasme i proactivitat
• Residir prop del supermercat de l’oferta d’ocupació per al qual es busca personal

Els interessats en el procés de selecció de personal de Cosum, poden accedir a les ofertes i registrar- en el següent enllaç.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.