Consum readapta els seus horaris a partir d’este dilluns

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Consum amplia el seu horari a paritr del pròxim 4 de maig | Consum

 

Alguns supermercats valencians readaptaran els seus horaris a partir del pròxim 4 de maig a causa de l’anunci del pla de desescalada per part del Govern de Pedro Sánchez. D’esta manera, modificaran els seus horaris per a ampliar les jornades de compra. 

 

En el cas del supermercat Consum, a partir del pròxim dilluns dia 4, el seu horari serà de 9.30 a 20.30 hores, és a dir, obrirà 30 minuts abans i tancarà mitja hora després que durant estes set setmanes de confinament. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els altres supermercats encara no han anunciat cap canvi en els seus horaris. De moment Mercadona manté el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, Carrefour de 9.00 a 21.00 hores, Lidl de 9.00 a 20.00 hores i El Corte Inglés de 10.00 a 20.00 hores. 

 

Per una altra banda, Alcampo és un dels supermercats que més tard tanca. Ha fixat dos horaris diferents en els seus establiments. La cadena de supermercats obrirà fins a les 21.00 hores de dilluns a dissabtes i fins a les 20.00 hores els diumenges i festius.

 

De la mateixa forma, per a continuar protegint la salut dels seus clients, tots els supermercats continuaran prenent les mesures que han estat seguint durant l’estat d’alarma, com l’ús de guants i gel hidroalcohòlic, el control de l’aforament o el manteniment de la distància de seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.