Mastodon
23.6 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Consum readapta els seus horaris a partir d’este dilluns

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Consum amplia el seu horari a paritr del pròxim 4 de maig | Consum

 

Alguns supermercats valencians readaptaran els seus horaris a partir del pròxim 4 de maig a causa de l’anunci del pla de desescalada per part del Govern de Pedro Sánchez. D’esta manera, modificaran els seus horaris per a ampliar les jornades de compra. 

 

En el cas del supermercat Consum, a partir del pròxim dilluns dia 4, el seu horari serà de 9.30 a 20.30 hores, és a dir, obrirà 30 minuts abans i tancarà mitja hora després que durant estes set setmanes de confinament. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els altres supermercats encara no han anunciat cap canvi en els seus horaris. De moment Mercadona manté el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, Carrefour de 9.00 a 21.00 hores, Lidl de 9.00 a 20.00 hores i El Corte Inglés de 10.00 a 20.00 hores. 

 

Per una altra banda, Alcampo és un dels supermercats que més tard tanca. Ha fixat dos horaris diferents en els seus establiments. La cadena de supermercats obrirà fins a les 21.00 hores de dilluns a dissabtes i fins a les 20.00 hores els diumenges i festius.

 

De la mateixa forma, per a continuar protegint la salut dels seus clients, tots els supermercats continuaran prenent les mesures que han estat seguint durant l’estat d’alarma, com l’ús de guants i gel hidroalcohòlic, el control de l’aforament o el manteniment de la distància de seguretat.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.