Consum readapta els seus horaris a partir d’este dilluns

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Consum amplia el seu horari a paritr del pròxim 4 de maig | Consum

 

Alguns supermercats valencians readaptaran els seus horaris a partir del pròxim 4 de maig a causa de l’anunci del pla de desescalada per part del Govern de Pedro Sánchez. D’esta manera, modificaran els seus horaris per a ampliar les jornades de compra. 

 

En el cas del supermercat Consum, a partir del pròxim dilluns dia 4, el seu horari serà de 9.30 a 20.30 hores, és a dir, obrirà 30 minuts abans i tancarà mitja hora després que durant estes set setmanes de confinament. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els altres supermercats encara no han anunciat cap canvi en els seus horaris. De moment Mercadona manté el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, Carrefour de 9.00 a 21.00 hores, Lidl de 9.00 a 20.00 hores i El Corte Inglés de 10.00 a 20.00 hores. 

 

Per una altra banda, Alcampo és un dels supermercats que més tard tanca. Ha fixat dos horaris diferents en els seus establiments. La cadena de supermercats obrirà fins a les 21.00 hores de dilluns a dissabtes i fins a les 20.00 hores els diumenges i festius.

 

De la mateixa forma, per a continuar protegint la salut dels seus clients, tots els supermercats continuaran prenent les mesures que han estat seguint durant l’estat d’alarma, com l’ús de guants i gel hidroalcohòlic, el control de l’aforament o el manteniment de la distància de seguretat.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.