Consum readapta els seus horaris a partir d’este dilluns

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Consum amplia el seu horari a paritr del pròxim 4 de maig | Consum

 

Alguns supermercats valencians readaptaran els seus horaris a partir del pròxim 4 de maig a causa de l’anunci del pla de desescalada per part del Govern de Pedro Sánchez. D’esta manera, modificaran els seus horaris per a ampliar les jornades de compra. 

 

En el cas del supermercat Consum, a partir del pròxim dilluns dia 4, el seu horari serà de 9.30 a 20.30 hores, és a dir, obrirà 30 minuts abans i tancarà mitja hora després que durant estes set setmanes de confinament. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els altres supermercats encara no han anunciat cap canvi en els seus horaris. De moment Mercadona manté el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, Carrefour de 9.00 a 21.00 hores, Lidl de 9.00 a 20.00 hores i El Corte Inglés de 10.00 a 20.00 hores. 

 

Per una altra banda, Alcampo és un dels supermercats que més tard tanca. Ha fixat dos horaris diferents en els seus establiments. La cadena de supermercats obrirà fins a les 21.00 hores de dilluns a dissabtes i fins a les 20.00 hores els diumenges i festius.

 

De la mateixa forma, per a continuar protegint la salut dels seus clients, tots els supermercats continuaran prenent les mesures que han estat seguint durant l’estat d’alarma, com l’ús de guants i gel hidroalcohòlic, el control de l’aforament o el manteniment de la distància de seguretat.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.