Consum readapta els seus horaris a partir d’este dilluns

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Consum amplia el seu horari a paritr del pròxim 4 de maig | Consum

 

Alguns supermercats valencians readaptaran els seus horaris a partir del pròxim 4 de maig a causa de l’anunci del pla de desescalada per part del Govern de Pedro Sánchez. D’esta manera, modificaran els seus horaris per a ampliar les jornades de compra. 

 

En el cas del supermercat Consum, a partir del pròxim dilluns dia 4, el seu horari serà de 9.30 a 20.30 hores, és a dir, obrirà 30 minuts abans i tancarà mitja hora després que durant estes set setmanes de confinament. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els altres supermercats encara no han anunciat cap canvi en els seus horaris. De moment Mercadona manté el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, Carrefour de 9.00 a 21.00 hores, Lidl de 9.00 a 20.00 hores i El Corte Inglés de 10.00 a 20.00 hores. 

 

Per una altra banda, Alcampo és un dels supermercats que més tard tanca. Ha fixat dos horaris diferents en els seus establiments. La cadena de supermercats obrirà fins a les 21.00 hores de dilluns a dissabtes i fins a les 20.00 hores els diumenges i festius.

 

De la mateixa forma, per a continuar protegint la salut dels seus clients, tots els supermercats continuaran prenent les mesures que han estat seguint durant l’estat d’alarma, com l’ús de guants i gel hidroalcohòlic, el control de l’aforament o el manteniment de la distància de seguretat.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.